[Info] Alle vragen/ervaringen rondom boomloze zadels deel 5

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sodeletuut

Berichten: 21309
Geregistreerd: 14-08-07
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-24 18:32

Esgaroth schreef:
Sodeletuut schreef:
Ik kom even binnenvallen haha, maar weet iemand of je op basis van serienummer bij Barefoot ook de maat kan achterhalen?
Op de facebookpagina van Boomloos in Balans staat bovenaan het vastgepinde bericht een uitleg erover met ook alle nummers erbij. Heel handig!

Ooh super!! Dank je wel!!

Edit: hij is niet helemaal actueel zo te zien want onze lazy mountain heeft ook 18 als eerste twee cijfers.

Nimby

Berichten: 265
Geregistreerd: 12-05-14
Woonplaats: Randstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-24 18:00

Ik heb ook een Barefoot vraag. Ik denk over een Ride on Pad Physio (zonder Support en zonder Schaap zitting).
Naast de bruine en zwarte heb je daar die Limited Edition kleurtjes van:

Afbeelding

Weet iemand (pmarena?) of dit ook voor dit jaar geldt, of komen er in 2024 weer nieuwe kleuren? Of zijn dit juist al de nieuwe kleuren voor 2024.

tennan
Berichten: 3132
Geregistreerd: 10-03-09
Woonplaats: Friesland

Re: [Info] Alle vragen/ervaringen rondom boomloze zadels deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-24 19:36

Oh die gele <3

Nimby

Berichten: 265
Geregistreerd: 12-05-14
Woonplaats: Randstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-24 00:04

tennan schreef:
Oh die gele <3

...Heb jij een zwart paard misschien? ;)

tennan
Berichten: 3132
Geregistreerd: 10-03-09
Woonplaats: Friesland

Re: [Info] Alle vragen/ervaringen rondom boomloze zadels deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-24 09:11

Nee! Donkerbruin :D

pmarena

Berichten: 48280
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-24 09:13

Dit jaar komen er geen nieuwe kleuren bij, dus het is op=op voor de Limited Editions.
Wellicht volgend jaar weer :)

Van het bovenstaande plaatje zijn de Oceaanblauwe en Pruimenrode al op in het centrale magazijn, die kan ik dus niet meer nabestellen.

De gele vind ik ook heel gaaf, is een hele mooie warme kleur geel :j

Celebi
Berichten: 3791
Geregistreerd: 04-11-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-24 09:50

Het is dat ik de zwarte met extra inlages al heb en ze niet goedkoop zijn, maar die gele is zo tof. <3

Galeobdolon

Berichten: 1098
Geregistreerd: 27-06-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-24 10:06

Mijn paard zwemt ook in een standaard Edix dekje. Op het moment even geen geld om een andere of een halfpad te kopen. Het liefste heb ik er iets onder dat alleen de zadelcontouren volgt

Afbeelding

Ik heb een Werner Christ barebackpad maar stoor me enorm aan de ‘beugelophanging’. Die grote ronde ring.

Zijn er mensen die deze er af gehaald hebben zonder spijt?


Afbeelding

Pippaa

Berichten: 1618
Geregistreerd: 28-08-11
Woonplaats: Dichtbij het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-24 10:19

Galeobdolon schreef:
Ik heb een Werner Christ barebackpad maar stoor me enorm aan de ‘beugelophanging’. Die grote ronde ring.

Zijn er mensen die deze er af gehaald hebben zonder spijt?


[ [url=m/VyupMT.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik heb precies hetzelfde met een soortgelijke bbp van een ander merk en ga ze er binnenkort afhalen. Ik zal toch nooit met beugels aan een bbp gaan rijden. Als ze er nooit aan hadden gezeten had ik ze ook niet gemist :)*

Celebi
Berichten: 3791
Geregistreerd: 04-11-20

Re: [Info] Alle vragen/ervaringen rondom boomloze zadels deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-24 10:41

Die ring zit inderdaad vreselijk in de weg.. Zou er zelf niet teleurgesteld over zijn als ze eraf waren.

Ik stoorde me trouwens uiteindelijk meer aan hoe recht de schuimblokken lopen. Je wordt helemaal naar beneden geforceerd. En de stof wat onder het wol uitsteekt schuurt enorm aan blote benen. Vandaar dat ik die Barefoot ROP gekocht heb. :j

Galeobdolon

Berichten: 1098
Geregistreerd: 27-06-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-24 10:45

Dan gaan ze er lekker af. Als ik ze voel, moet mijn paard ze ook voelen...
Ik heb de Basic plus, daar zit aan de voorkant geen schuimblokken:) Achteraf gezien een comfortabele BBP voor een goed doorgereden en stabiel paard, maar ik durf er met een gladde broek op mijn jonkie niet zo veel mee want je glijd alle kanten op door de zachte wol.

Ik zie dat mijn opmerking over het dekje sloeg op een vraag uit het Edix topic :+

Nimby

Berichten: 265
Geregistreerd: 12-05-14
Woonplaats: Randstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-24 11:45

pmarena schreef:
Dit jaar komen er geen nieuwe kleuren bij, dus het is op=op voor de Limited Editions.
Wellicht volgend jaar weer :)

Van het bovenstaande plaatje zijn de Oceaanblauwe en Pruimenrode al op in het centrale magazijn, die kan ik dus niet meer nabestellen.

De gele vind ik ook heel gaaf, is een hele mooie warme kleur geel :j

Dankjewel!

Die Ocean Blue is ook erg mooi.
... Als ze slim zijn, houden ze die erin bij de (eventuele) nieuwe lichting kleuren!
Zeg je erbij, wegens grote populariteit verlengd :)

tennan schreef:
Nee! Donkerbruin :D

Ook héél mooi :j

darkadia

Berichten: 5256
Geregistreerd: 08-09-05
Woonplaats: Bussum

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-24 18:15

Celebi schreef:
Het is dat ik de zwarte met extra inlages al heb en ze niet goedkoop zijn, maar die gele is zo tof. <3


Haha precies dit. Ik heb mijne van de tijd dat er nog alleen zwart en bruin was… maar zou een kleurtje hebben gekozen als dat had gekund.


@galeobdolon ik heb ook een soortgelijke Barebackpad gehad. Als je hem verder fijn vind zou ik niet twijfelen over eraf halen. Ik vond hem te glad met m’n wiebelige draver dus ik ben voor stroevere versie gegaan.

En ja de Edix pads vallen idd best ruim.

pmarena

Berichten: 48280
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Re: [Info] Alle vragen/ervaringen rondom boomloze zadels deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-24 18:43

Nimby: Nah, het is nu ook weer niet zo dat hij binnen no-time uitverkocht was hoor.
Elke keer andere kleuren is ook wel leuk :)

Mocht er een kleur zijn die echt snel op is en waar nog veel mensen naar blijven informeren, dan kunnen ze best nog een extra batch maken maar de volgende lichting Limiteds dan lekker weer een andere :j

Nimby

Berichten: 265
Geregistreerd: 12-05-14
Woonplaats: Randstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-24 22:20

Pmarena, ik zit nog even te kijken, maar het lijkt dat 'oceaanblauw' nog wel leverbaar is, maar 'hawaiian ocean' niet?

Ze heten ook bijna hetzelfde, die kleuren 8)7

Ik zat ook te kijken naar een 'gewone bruine' maar die lijken dus pas in het najaar weer te komen.

Lijkt me zo lekker om het komend seizoen met het (eindelijk!) mooie weer lekker af en toe op de BBP rond te rijden.

Dan zou ik dus voor een kleurtje moeten gaan :+

pmarena

Berichten: 48280
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-24 13:21

Oh normaal gesproken zijn alle kleuren op voorraad hoor, dat is een oude melding zie ik :o

Nimby

Berichten: 265
Geregistreerd: 12-05-14
Woonplaats: Randstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-24 20:18

Oh dat is wel goed om te weten, dank!

Misschien kunnen ze dat weghalen? Anders denken mensen bij een zwarte/bruine, 'deze is er pas in november, ik ga elders kijken waar hij wellicht nog wel op voorraad is'.
Of maakt het voor Barefoot niet uit waar ze hem kopen, dat kan natuurlijk ook :)

pmarena

Berichten: 48280
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Re: [Info] Alle vragen/ervaringen rondom boomloze zadels deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-24 20:57

Als het goed is, is het sinds vanochtend al weg ;)