Equestic Saddleclip ervaringen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
pluisje88

Berichten: 8084
Geregistreerd: 22-05-07
Woonplaats: Ergens in de Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-20 10:56

Marije_1997 schreef:
pluisje88 schreef:
Precies dat. En 20,- vind ik niet als de prijs er naar is..
Denk dat ik maar een snee ga maken in 1 van de dekjes die ik al heb..


2de hands zaakje is misschien ook een idee. Die hebben vaak wel oude dingen liggen. En zadelvormige dekjes zijn natuurlijk niet meer van deze tijd voor de meeste disciplines.


Heb tweedehands gekeken maar alles wat er nu op staat is te klein. Heb een fiks paard

Anoniem

Re: Equestic Saddleclip ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-20 10:57

Ja ik zag ook vooral pony. Dat gaat niet op een paard passen hahaha. Ik heb ook wel full nodig.

Romanoff
Berichten: 3565
Geregistreerd: 25-12-10

Re: Equestic Saddleclip ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-20 11:41

Met longeren kreeg ik ind ook afwijkingen zodoende dat mn paard stokkreupel zou moeten zijn.. ik kan hem ook niet echt op een juiste plek bevestigen. Alleen dressuurdekjes en daarop vliegt ie alle kanten op hahaha

vastklemmen Aan de longeersingel werkt ook niet.

VWestra
Berichten: 1100
Geregistreerd: 04-07-15
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-20 12:04

pluisje88 schreef:
Precies dat. En 20,- vind ik niet als de prijs er naar is..
Denk dat ik maar een snee ga maken in 1 van de dekjes die ik al heb..

Dat is een goed idee! Ik heb wel een dekje die versneden kan worden. Ik rij nu vaker omdat ik wil meten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-20 12:04

Romanoff schreef:
Met longeren kreeg ik ind ook afwijkingen zodoende dat mn paard stokkreupel zou moeten zijn.. ik kan hem ook niet echt op een juiste plek bevestigen. Alleen dressuurdekjes en daarop vliegt ie alle kanten op hahaha

vastklemmen Aan de longeersingel werkt ook niet.


Ik klip em vast aan de singelstoten van de longeer singel (equestic geeft zelf ook aan dat deze plek zorgt voor onbetrouwbare analyses). Blijft ie super goed zitten. Op m'n zadel schuift ie soms wel. Longeer ik ook wel mee, maar dan geen gekke afwijkingen.

pluisje88

Berichten: 8084
Geregistreerd: 22-05-07
Woonplaats: Ergens in de Achterhoek

Re: Equestic Saddleclip ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-20 12:16

Ik heb zojuist een clip besteld bij epplejeck met 21% actie. Heen en weer aan het berichten geweest met divoza (daar koop ik normaal altijd) met de vraag waarom hij bij hun zo veel duurder is. Vaag verhaal maar was eventueel mogelijk om op basis van de laagste prijs garantie hem toch te krijgen voor 149,/ - Toen gevraagd of ze de standaard prijs gingen aanpassen. Nee dat kon niet maar ik kon hem eenmalig wel kopen voor die 149,-. nee bedankt dan scheelt het nog steeds 37,- voor hetzelfde ding. Dan ga ik wel naar ej..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-20 12:19

pluisje88 schreef:
Ik heb zojuist een clip besteld bij epplejeck met 21% actie. Heen en weer aan het berichten geweest met divoza (daar koop ik normaal altijd) met de vraag waarom hij bij hun zo veel duurder is. Vaag verhaal maar was eventueel mogelijk om op basis van de laagste prijs garantie hem toch te krijgen voor 149,/ - Toen gevraagd of ze de standaard prijs gingen aanpassen. Nee dat kon niet maar ik kon hem eenmalig wel kopen voor die 149,-. nee bedankt dan scheelt het nog steeds 37,- voor hetzelfde ding. Dan ga ik wel naar ej..


Ik heb gewoon via equestic besteld. Wel absurd dat divoza zoveel duurder aanbied. Terwijl equestic zelf ook voor 149 verkoopt.

Quir

Berichten: 17366
Geregistreerd: 13-07-05
Woonplaats: Zweden

Re: Equestic Saddleclip ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-20 12:23

Ik longeer dus ook meer dan dat ik rij, al gaat dat waarschijnlijk wel wat veranderen, maar veel longeren doe ik altijd.

Maar beetje betrouwbaar zou wel fijn zijn, vind het net iets te duur om gewoon even te proberen. Misschien dan wanneer ik weer meer rij.

Maar benieuwd naar meer ervaringen met longeren.

pluisje88

Berichten: 8084
Geregistreerd: 22-05-07
Woonplaats: Ergens in de Achterhoek

Re: Equestic Saddleclip ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-20 12:25

Equestic schijnt een goede klantenservice te hebben voor vragen. Heeft iemand ooit al eens de vraag gesteld over het gebruik bij longeren?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-20 12:38

pluisje88 schreef:
Equestic schijnt een goede klantenservice te hebben voor vragen. Heeft iemand ooit al eens de vraag gesteld over het gebruik bij longeren?


Feline, van feline hoi heeft eens uitleg gegeven over longeren er mee dacht ik en toen had ze die vraag gesteld. Heb ook op hun insta en Facebook laatst de post gezien dat als je er mee longeert ze aanraden een zadelvormig dekje te gebruiken voor een goede analyse.

Hun klantenservice is wel snel! Ik had een vraag over het abbonoment. Of je dat dus kan afkopen. Alleen het Nederlands was niet zo goed. Afkopen kan met 2 keer een jaarabbo nemen kreeg ik als reactie.

pluisje88

Berichten: 8084
Geregistreerd: 22-05-07
Woonplaats: Ergens in de Achterhoek

Re: Equestic Saddleclip ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-20 12:56

Oh? Ik dacht dat het oorspronkelijk een Nederlander was die de clip bedacht/gemaakt had

Romanoff
Berichten: 3565
Geregistreerd: 25-12-10

Re: Equestic Saddleclip ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-20 12:57

Oh ik mail ze altijd in het nederlands en krijg in goed NL reactie terug. Vaak binnen 24u

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-20 12:59

pluisje88 schreef:
Oh? Ik dacht dat het oorspronkelijk een Nederlander was die de clip bedacht/gemaakt had


Ja dat klopt. Maar misschien een medewerker die nederlands minder beheerst? Ze krijgen natuurlijk mail van over de hele wereld. Dus mensen die verschillende talen kunnen is handig. Maar had wel zoiets van mmm dit is niet mega netjes. Lees er wel doorheen daar niet van. Maarja. Het viel me wel op.

Ik zal binnenkort nog even een mail sturen of het mogelijk is om in 1 keer af te kopen. Mei loopt m'n "proef" abbo af.

Maartje_M

Berichten: 9394
Geregistreerd: 09-04-07
Woonplaats: Aarle-Rixtel

Re: Equestic Saddleclip ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-20 13:25

Welk abbo hebben jullie? Ik heb de gratis basis toegang en twijfel of ik iets extra wil. Welke metingen gebruiken jullie veel en vind je ook echt waardevol?
Als het met longeren goed werkt, zou ik het ook voor 2 paarden willen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-20 13:27

Maartje_M schreef:
Welk abbo hebben jullie? Ik heb de gratis basis toegang en twijfel of ik iets extra wil. Welke metingen gebruiken jullie veel en vind je ook echt waardevol?
Als het met longeren goed werkt, zou ik het ook voor 2 paarden willen


Ik heb nu nog de 3 maanden pro die je bij aankoop krijgt. En deze wil ik ook zeker houden, alleen dan voor 2 paarden denk ik. Ik gebruik alle metingen wel, tenminste ik bekijk ze. En vind het toch wel veel inzicht geven in het gevoel wat je er bij hebt.

ninne1

Berichten: 1233
Geregistreerd: 26-09-10
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-20 15:10

Maartje_M schreef:
Welk abbo hebben jullie? Ik heb de gratis basis toegang en twijfel of ik iets extra wil. Welke metingen gebruiken jullie veel en vind je ook echt waardevol?
Als het met longeren goed werkt, zou ik het ook voor 2 paarden willen


Ik heb de clip in de beginperiode gekocht. Dus ik heb lifetime de pro met 5 paarden.
Ik heb voor 1 paard verschillende paarden aangemaakt, voor dressuur, springen, buitenrit en longeren. En eentje voor als iemand mijn clip wilt lenen. Zo blijft alles mooi gescheiden.

pluisje88

Berichten: 8084
Geregistreerd: 22-05-07
Woonplaats: Ergens in de Achterhoek

Re: Equestic Saddleclip ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-20 10:17

Mijn clip komt vandaag aan en heb net op marktplaats een zadelvormig dekje op de kop getikt :D scheelt alweer een dekje kapot maken ;) Ben benieuwd! Kan hem voor het eerst alleen gebruiken met longeren dus hoop dat dat ook goed werkt

Maartje_M

Berichten: 9394
Geregistreerd: 09-04-07
Woonplaats: Aarle-Rixtel

Re: Equestic Saddleclip ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-20 10:18

IK ga hem vanavond eens aan een zadelvormig dekje testen.

pluisje88

Berichten: 8084
Geregistreerd: 22-05-07
Woonplaats: Ergens in de Achterhoek

Re: Equestic Saddleclip ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-20 15:43

Ik heb mijn clip net opgehaald bij de post. Hij voelt echt stevig aan valt me op. Ik vroeg me meteen af, laat hij geen drukplekken achter op je zadel?

Maartje_M

Berichten: 9394
Geregistreerd: 09-04-07
Woonplaats: Aarle-Rixtel

Re: Equestic Saddleclip ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-20 15:43

Hier geen last van plekken op het zadel

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-20 15:45

pluisje88 schreef:
Ik heb mijn clip net opgehaald bij de post. Hij voelt echt stevig aan valt me op. Ik vroeg me meteen af, laat hij geen drukplekken achter op je zadel?


Nog geen gekke plekken gezien :) en gebruik em toch wel zo 3 keer per week.

ninne1

Berichten: 1233
Geregistreerd: 26-09-10
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: Equestic Saddleclip ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-20 15:51

Nee laat geen plekken achter. Maar ik bevestig hem wel altijd onder mijn zweetblad.

pluisje88

Berichten: 8084
Geregistreerd: 22-05-07
Woonplaats: Ergens in de Achterhoek

Re: Equestic Saddleclip ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-20 18:45

Hoe kun je zien of de clip vol is? Hij ligt aan de oplader maar het lampje is nog steeds groen. Dat zou charge betekenen. Verandert het lampje als hij vol is?

VWestra
Berichten: 1100
Geregistreerd: 04-07-15
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-20 19:06

Alstublieft: Afbeelding

In de app kun je ook boven zien met streepjes rondom de clip hoe vol/leeg die is
Afbeelding

pluisje88

Berichten: 8084
Geregistreerd: 22-05-07
Woonplaats: Ergens in de Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-20 19:41

Tnx. In het boekje had ik inderdaad gelezen maar dit beantwoordt mijn vraag niet helemaal. In de app heeft hij 3 streepjes maar je kunt dus niet echt zien wanneer hij vol is doordat het lampje verandert of een melding ofzo?