Bucas Recuptex, ervaringen? Of andere magneetdekens

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kimalian
Berichten: 123
Geregistreerd: 21-11-17

Re: Bucas Recuptex, ervaringen? Of andere magneetdekens

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-17 10:45

Ik heb goeie ervaringen met dit deken. Mijn paard is duidelijk sneller en makkelijk losser in zijn spieren dan wanneer ik hem niet heb gebruikt.

upendo

Berichten: 22292
Geregistreerd: 19-02-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-17 10:51

Ik heb hier de ionic.
Ben er erg blij mee, maar moest wel een maatje groter kopen voor mijn paard. Las altijd dat een staldeken iets korter moest vallen maar paardlief heeft wel echt een 6.3 nodig. Dus een 6.0 over die niet retour kan helaas.

Jester_

Berichten: 12276
Geregistreerd: 16-12-07
Woonplaats: Eerbeek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-17 11:25

Ik heb de iconic nu bij 1 altijd opliggen sinds een goeie week, vandaag wel heerlijk los met rijden! De recuptex is onderweg, wil die vooral bij de anere gebruiken voor les en wedstrijd enzo en af en toe gewoon bij het rijden

suikermeisje

Berichten: 8351
Geregistreerd: 19-05-08
Woonplaats: Tiel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-17 16:45

upendo schreef:
Ik heb hier de ionic.
Ben er erg blij mee, maar moest wel een maatje groter kopen voor mijn paard. Las altijd dat een staldeken iets korter moest vallen maar paardlief heeft wel echt een 6.3 nodig. Dus een 6.0 over die niet retour kan helaas.


Wat voor een maat is dat in cm’s?

Jester_

Berichten: 12276
Geregistreerd: 16-12-07
Woonplaats: Eerbeek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-17 01:03

Hier de 206. Ene paard heeft normaal 195 en is voor het mooie wat lang maar brede boeg, de ander schommelt tussen 195/205 en zit hem prima :j

Beide nu even ondergestaan dus weinig van te zeggen maar ze liepen top!


Afbeelding

Andere paard:


Afbeelding

Afbeelding

BrittOllie

Berichten: 2286
Geregistreerd: 20-01-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-17 20:39

Jester_ schreef:
Hier de 206. Ene paard heeft normaal 195 en is voor het mooie wat lang maar brede boeg, de ander schommelt tussen 195/205 en zit hem prima :j

Beide nu even ondergestaan dus weinig van te zeggen maar ze liepen top!


[ [url=m/nlLBUi.jpg]Afbeelding[/url] ]

Andere paard:


[ [url=m/uGQHVw.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/GErrK3.jpg]Afbeelding[/url] ]


Hoi! Ik twijfelde al een tijdje omdat ik wisselende ervaringen hoor, maar nu toch de investering gedaan in de hoop dat het verschil maakt bij mijn paard! :)

Hoe zijn jouw ervaringen na deze week?

Lindor92
Berichten: 7002
Geregistreerd: 14-05-07
Woonplaats: Hardenberg

Re: Bucas Recuptex, ervaringen? Of andere magneetdekens

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-17 12:02

Ik lees ff mee. Paard laat vrij moeilijk los in bovenlijn. Achter het zadel is haar zwakke plek.

pluisje88

Berichten: 8084
Geregistreerd: 22-05-07
Woonplaats: Ergens in de Achterhoek

Re: Bucas Recuptex, ervaringen? Of andere magneetdekens

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-17 12:12


vera_pino

Berichten: 1896
Geregistreerd: 17-10-06
Woonplaats: Asten

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-17 17:55

pluisje88 schreef:
Er is een topic van met allerlei ervaringen van gebruikers:
[MD] Back-on-Track en/of Infratex. (Keramisch textiel voor paard)



En toch was ik blij met een specifiek topic van de Recuptex ;)
Ik heb hem naar aanleiding van alle positieve reviews ook gekregen *\o/* *\o/* (wilde hem kopen maar kreeg hem als vervroegd verjaardagscadeautje [&] )

Mijn eerste ervaring is positief maar moet nog even bevestiging krijgen aangezien ik hem pas 1x gebruikt heb bij verschillende paarden. De ene heeft vaak moeite met haar balans in de travers en dat leek nu ineens geen probleem doordat ze niet zo leek te blokkeren in haar lendenpartij. Maar dan houd ik ook weer in mijn achterhoofd dat ze een goede dag gehad heeft of gewoon sterker begint te worden...

Jester_

Berichten: 12276
Geregistreerd: 16-12-07
Woonplaats: Eerbeek

Re: Bucas Recuptex, ervaringen? Of andere magneetdekens

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-17 18:11

Dat heb ik nu ook. Was elke keer positief verrast maar misschien zitten we net in een goede flow :D

renate5
Berichten: 1417
Geregistreerd: 21-10-06
Woonplaats: Emmen

Re: Bucas Recuptex, ervaringen? Of andere magneetdekens

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-17 18:12


Chesss
Berichten: 1359
Geregistreerd: 25-10-12

Re: Bucas Recuptex, ervaringen? Of andere magneetdekens

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-17 21:43

Die van mij is besteld, ik heb wel elke keer de pech dat die uitverkocht is en besteld. Maar goed als het goed is over een dag of 10 heb ik hem binnen. Heb nu ook een bot Rugwarmer maar wilde graag een deken die ik ook onder m’n reguliere deken kan plaatsen

MyWup

Berichten: 2522
Geregistreerd: 24-03-06
Woonplaats: dorpie in Grunn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-17 21:59

Chesss schreef:
Die van mij is besteld, ik heb wel elke keer de pech dat die uitverkocht is en besteld. Maar goed als het goed is over een dag of 10 heb ik hem binnen. Heb nu ook een bot Rugwarmer maar wilde graag een deken die ik ook onder m’n reguliere deken kan plaatsen


Toevallig bij dezelfde winkel besteld? ;)
Ik heb hem besteld en moet er ook nog even op wachten, ben erg benieuwd, na aanleiding van de vele positieve reviews heb ik hem gekocht

Kabayo

Berichten: 14050
Geregistreerd: 30-05-12
Woonplaats: Fryslân

Re: Bucas Recuptex, ervaringen? Of andere magneetdekens

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-17 22:27

Mocht ik eens geld overhebben wil ik graag zo een! Ik lees graag mee

Misschien domme vraag :') maar bestaat zoiets ook voor mensen? Ik ben zo ontzettend stijf en strak in mijn rug

Anoniem

Re: Bucas Recuptex, ervaringen? Of andere magneetdekens

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-17 22:28

Interessant! Zou dit ook werken voor oudjes? Ik zou m wel willen proberen bij m'n c pony van 29, maar ik rijd niet meer op haar.

Chesss
Berichten: 1359
Geregistreerd: 25-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-17 22:29

liss schreef:
Chesss schreef:
Die van mij is besteld, ik heb wel elke keer de pech dat die uitverkocht is en besteld. Maar goed als het goed is over een dag of 10 heb ik hem binnen. Heb nu ook een bot Rugwarmer maar wilde graag een deken die ik ook onder m’n reguliere deken kan plaatsen


Toevallig bij dezelfde winkel besteld? ;)
Ik heb hem besteld en moet er ook nog even op wachten, ben erg benieuwd, na aanleiding van de vele positieve reviews heb ik hem gekocht


Dochorse was uitverkocht nu bucaspaardendekens jij?

Ghostattack

Berichten: 11245
Geregistreerd: 06-09-10
Woonplaats: West Maas en Waal

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-17 22:30

Kabayo schreef:
Mocht ik eens geld overhebben wil ik graag zo een! Ik lees graag mee

Misschien domme vraag :') maar bestaat zoiets ook voor mensen? Ik ben zo ontzettend stijf en strak in mijn rug


https://www.paardendrogist.nl/productgr ... uders&sn=1
Zoiets? :P

Ik zag dat de Bucas Recuptex er ook is in kleinere maten, maar welke maat zouden jullie adviseren? Pony heeft van Horseware (Amigo) maat 110/160 en dat past perfect. Bucas werkt echter met andere maten.. 115/155 en 120/160. Welke maat zou dan het beste passen?

Daphneeeej

Berichten: 3000
Geregistreerd: 03-09-11
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-17 22:48

Ghostattack schreef:
Kabayo schreef:
Mocht ik eens geld overhebben wil ik graag zo een! Ik lees graag mee

Misschien domme vraag :') maar bestaat zoiets ook voor mensen? Ik ben zo ontzettend stijf en strak in mijn rug


https://www.paardendrogist.nl/productgr ... uders&sn=1
Zoiets? :P

Ik zag dat de Bucas Recuptex er ook is in kleinere maten, maar welke maat zouden jullie adviseren? Pony heeft van Horseware (Amigo) maat 110/160 en dat past perfect. Bucas werkt echter met andere maten.. 115/155 en 120/160. Welke maat zou dan het beste passen?


Ik zou die van 120/160 doen denk ik. De onderlengte is dan zelfde als van wat je nu hebt. (dat is vaak de maat/plek die je moet meten als je een maattabel raadpleegt bij dekens)
Laatst bijgewerkt door Daphneeeej op 04-12-17 23:01, in het totaal 1 keer bewerkt

Ashleytjuhh

Berichten: 6667
Geregistreerd: 24-06-08

Re: Bucas Recuptex, ervaringen? Of andere magneetdekens

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-17 22:56

ik was ook lang aan het twijfelen maar inderdaad overal uitverkocht.
Ik heb hem met 25% krting bij ej gekocht. moet alleen wel wachten tot hij binnen is :')
maar nu was hij maat €140,00

MyWup

Berichten: 2522
Geregistreerd: 24-03-06
Woonplaats: dorpie in Grunn

Re: Bucas Recuptex, ervaringen? Of andere magneetdekens

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-17 23:27

Ik heb hem ook bij ej besteld, hoop dat ze hem gauw binnen hebben. Hij was inderdaad met 25% een stuk goedkoper

Lindor92
Berichten: 7002
Geregistreerd: 14-05-07
Woonplaats: Hardenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-17 23:32

Hier nog in twijfel. Het is zo'n smak geld :')

Ik zal hem dan wel als onderdeken gebruiken, aangezien het voor mij niet haalbaar is om de deken voor de tijd en na de tijd op te doen.

N_B_N
Berichten: 1963
Geregistreerd: 03-12-10
Woonplaats: Heijningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-17 23:44

LiiNd_Y schreef:
Hier nog in twijfel. Het is zo'n smak geld :')

Ik zal hem dan wel als onderdeken gebruiken, aangezien het voor mij niet haalbaar is om de deken voor de tijd en na de tijd op te doen.


Hier ook als onderdeken werkt perfect!

Ghostattack schreef:
Kabayo schreef:
Mocht ik eens geld overhebben wil ik graag zo een! Ik lees graag mee

Misschien domme vraag :') maar bestaat zoiets ook voor mensen? Ik ben zo ontzettend stijf en strak in mijn rug


https://www.paardendrogist.nl/productgr ... uders&sn=1
Zoiets? :P

Ik zag dat de Bucas Recuptex er ook is in kleinere maten, maar welke maat zouden jullie adviseren? Pony heeft van Horseware (Amigo) maat 110/160 en dat past perfect. Bucas werkt echter met andere maten.. 115/155 en 120/160. Welke maat zou dan het beste passen?



Ik zou ook die van 120/160 doen valt iet wat krapjes

Niello
Berichten: 824
Geregistreerd: 22-12-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-17 00:54

liss schreef:
Ik heb hem ook bij ej besteld, hoop dat ze hem gauw binnen hebben. Hij was inderdaad met 25% een stuk goedkoper

Wat raar. Mij heeft EJ Rotterdam verteld dat deze deken buiten de korting viel. Balen zeg.

xx_Irisje

Berichten: 12346
Geregistreerd: 08-12-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-17 00:56

Niello schreef:
liss schreef:
Ik heb hem ook bij ej besteld, hoop dat ze hem gauw binnen hebben. Hij was inderdaad met 25% een stuk goedkoper

Wat raar. Mij heeft EJ Rotterdam verteld dat deze deken buiten de korting viel. Balen zeg.

Bij horze vallen ze wel onder de korting.

MyWup

Berichten: 2522
Geregistreerd: 24-03-06
Woonplaats: dorpie in Grunn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-17 01:04

Niello schreef:
liss schreef:
Ik heb hem ook bij ej besteld, hoop dat ze hem gauw binnen hebben. Hij was inderdaad met 25% een stuk goedkoper

Wat raar. Mij heeft EJ Rotterdam verteld dat deze deken buiten de korting viel. Balen zeg.

Ja dat is balen...
Ik heb hem online besteld en de kortingscode werkte gewoon