Bucas Recuptex, ervaringen? Of andere magneetdekens

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Moonlight17
Berichten: 2354
Geregistreerd: 16-06-09
Woonplaats: Venray

Re: Bucas Recuptex, ervaringen? Of andere magneetdekens

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-17 17:45

Mijn 195 gaat terug naar ruitershop online. Dus die hebben er volgende week 1 op voorraad.

Ashleytjuhh

Berichten: 6700
Geregistreerd: 24-06-08

Re: Bucas Recuptex, ervaringen? Of andere magneetdekens

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-17 17:49

wauw een super oplossing van ej. volgende week komen de dekens met oranje bies wel op voorraad dus als ik het geen probleem vond zoudrn ze de bestelling omzetten :))
daar dus voor gekozen.

Lindor92
Berichten: 7007
Geregistreerd: 14-05-07
Woonplaats: Hardenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-17 18:30

Ashleytjuhh schreef:
wauw een super oplossing van ej. volgende week komen de dekens met oranje bies wel op voorraad dus als ik het geen probleem vond zoudrn ze de bestelling omzetten :))
daar dus voor gekozen.

Oh ik heb hem ook bij EJ besteld, maar heb mail gehad dat de levertijd dus nog onbekend is. Ik mag de bestelling annuleren.

Hartje
Berichten: 1948
Geregistreerd: 06-12-01
Woonplaats: Ymuiden

Re: Bucas Recuptex, ervaringen? Of andere magneetdekens

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-17 00:17

De deken past bij mijn paard echt perfect. Hij heeft maat 2.05m en deze heb ik van de bucas ook besteld. Vanavond meteen een tijdje omgedaan. Hij was heerlijk warm op de rug.

Jodi93

Berichten: 1633
Geregistreerd: 10-10-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-17 00:53

Ik heb de deken zo'n 3 weken geleden aangeschaft. Op het werk kreeg ik de kans om de deken te testen op mijn eigen benen en direct had behoorlijk effect.
Nu is mijn merrie gevallen en inmiddels uiteraard behandeld door de fysio.
Maar wou wat extra's doen en heb deze deken gekocht. Vond de fysio lang geen slecht idee.
Ik doe hem de nacht voor ik ga rijden op dit omdat ik niet steeds 2 uur kan gaan staan wachten. En na het rijden nog een half uurtje.
Ik merk al wel verschil. Ze is gelijk vanaf het begin soepeler en ze geeft zelf al aan de de warming up korter kan haha.
Kleine tip je moet de deken niet vastpakken waar de speciale voering zit en dan van je paard trekken dan krijg je serieus elektrische schokken :') heb al 2 fikse schokken gekregen haha
Afbeelding

Marvel
Berichten: 6304
Geregistreerd: 30-07-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-17 12:15

Ik baal. De deken valt bij zn boeg en kont erg lang (niet ver over zn kont, maar ver over zn been) zit bij de hals goed, maar hij komt onder mijn rambo regendeken uit. Alleen bij die legarches. Maar als ik die op doe en t wordt natgeregend, dan gaat het natte ook omhoog trekken toch?

Wat denken jullie, maatje kleiner of jammer maar helaas?

Hij moet dus 24/7 als onderdeken.

Ik merk overigens gelijk dat mijn paard zn ionic niet heeft opgehad de afgelopen 24 uur. Dus eigenlijk wil ik zsm een nieuwe.

Afbeelding
Afbeelding

BrittOllie

Berichten: 2286
Geregistreerd: 20-01-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-17 13:36

LiiNd_Y schreef:
Ashleytjuhh schreef:
wauw een super oplossing van ej. volgende week komen de dekens met oranje bies wel op voorraad dus als ik het geen probleem vond zoudrn ze de bestelling omzetten :))
daar dus voor gekozen.

Oh ik heb hem ook bij EJ besteld, maar heb mail gehad dat de levertijd dus nog onbekend is. Ik mag de bestelling annuleren.


De deken met de oranje bies gewoon voor dezelfde prijs?
Ik heb meteen na het bestellen gemaild wanneer hij weer in voorraad is. Ik kreeg als antwoord dat ze hem binnen enkele weken verwachten.. Ik heb op 3 december besteld en gemaild. Dus ik wacht nog even af tot eind december.

Wilde eerst bij divoza bestellen, maar daar stond “verwachte levertijd 8 maart” toen ik de maat aan klikte... Oops Hah :')

ninne1

Berichten: 1233
Geregistreerd: 26-09-10
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-17 18:52

Jotoma schreef:
Ik baal. De deken valt bij zn boeg en kont erg lang (niet ver over zn kont, maar ver over zn been) zit bij de hals goed, maar hij komt onder mijn rambo regendeken uit. Alleen bij die legarches. Maar als ik die op doe en t wordt natgeregend, dan gaat het natte ook omhoog trekken toch?

Wat denken jullie, maatje kleiner of jammer maar helaas?

Hij moet dus 24/7 als onderdeken.

Ik merk overigens gelijk dat mijn paard zn ionic niet heeft opgehad de afgelopen 24 uur. Dus eigenlijk wil ik zsm een nieuwe.

[ [url=m/0lTfD0.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/vKeLLT.jpg]Afbeelding[/url] ]


Kan je niet bij een handige kleermaker ook van die legarches in laten maken?
Onder mijn Rambo komt hij gelukkig niet uit.

Ashleytjuhh

Berichten: 6700
Geregistreerd: 24-06-08

Re: Bucas Recuptex, ervaringen? Of andere magneetdekens

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-17 10:48

bij horse is die nu ook in de aannieding voor 141 en er staat bij sat je een garantie hebt met levering voor kerst.

Drico

Berichten: 4495
Geregistreerd: 14-06-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-17 19:00

Ik heb mijn oog laten vallen op de nieuwe quarter sheet van Bucas :)
Nu vroeg ik me echter af, ik rijd met mijn paard recreatief en wil dan graag op sommige momenten de deken gaan gebruiken. Maar heeft het wel het goede effect als ik deze deken een hele rit ophoudt? Dus de deken 45 min tot 1 uur achter elkaar op zonder af te doen?

Marvel
Berichten: 6304
Geregistreerd: 30-07-09

Re: Bucas Recuptex, ervaringen? Of andere magneetdekens

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-17 19:16

Ja hoor. Ik doe de deken juist al tijdens het poetsen los, dan wat ontspanningsoefeningen voor de training en dan is zijn rug lekker los :j

dresjoepie

Berichten: 2525
Geregistreerd: 23-11-13

Re: Bucas Recuptex, ervaringen? Of andere magneetdekens

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 03:28

De 205 is bij mij toch echt te lang Bij zijn borst zit die wel goed! Hij is vrij breed van voren ga toch de 195 proberen ( wat van rambo/amigo ook zijn maat is) Vind het wel een hele mooie deken mooie kleur ook!

Marvel
Berichten: 6304
Geregistreerd: 30-07-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 11:46

Helaas gaat mijn recuptex retour. De paardendrogist had via whatsapp meegekeken, mee gebeld en ze zeiden dat hij echt veel te groot is, zal gaan trekken en scheef gaat liggen.
Maat kleiner hebben ze niet op voorraad en was ook onbekend wanneer t weer kwam. Bucas heeft deze vier jaar in het assortiment en sinds dit jaar ontstaat er een enorme run op.
Dus er is niet voldoende geproduceerd, daarom is alles nu uitverkocht.

RenateHidden
Berichten: 137
Geregistreerd: 02-04-14
Woonplaats: Waalwijk

Re: Bucas Recuptex, ervaringen? Of andere magneetdekens

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 11:48

ik heb er ook 1 besteld voor mijn draver die lang nodig heeft om los te laten in de rug onder het zadel. Het was ff zoeken waar ze nog te krijgen waren, maar bij Divoza heb ik kunnen slagen.

Daphneeeej

Berichten: 3003
Geregistreerd: 03-09-11
Woonplaats: Almere

Re: Bucas Recuptex, ervaringen? Of andere magneetdekens

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 11:57

Ik had gister sinds een tijd weer eens de Recuptex opgelegd voor ik ging rijden. Paardje was toch wel veel sneller los in het lijf (eigenlijk gewoon meteen) Hij was meteen ontspannen in de hand en lekker aan het sjouwen. Merkte toch wel verschil ten opzichte van de deken niet op doen voor het rijden.

RenateHidden
Berichten: 137
Geregistreerd: 02-04-14
Woonplaats: Waalwijk

Re: Bucas Recuptex, ervaringen? Of andere magneetdekens

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 12:03

ik ben ook heel benieuwd hoe het bij mijn paard gaat werken. Hij staat nu met een peesblessure op stal en we stappen onder het zadel, maar doordat hij geen vrije beweging heeft nu, zet hij z'n rug heel erg vast. Hoop dat Divoza een beetje opschiet met leveren.

Marvel
Berichten: 6304
Geregistreerd: 30-07-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 12:11

RenateHidden schreef:
ik ben ook heel benieuwd hoe het bij mijn paard gaat werken. Hij staat nu met een peesblessure op stal en we stappen onder het zadel, maar doordat hij geen vrije beweging heeft nu, zet hij z'n rug heel erg vast. Hoop dat Divoza een beetje opschiet met leveren.


Was hij bij jou op voorraad? Zo ja, dan zal je hem morgen wel ontvangen. Zo nee, er stond drie werkdagen dan moet hij eerst van een ander filiaal naar Leek en dan komt hij naar jou. En zo nee, hij moet besteld worden, dan vraag ik me af of ze hem op korte termijn kunnen leveren.

JustLizz
Berichten: 1299
Geregistreerd: 11-01-11
Woonplaats: Dongen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 12:15

Ik ga het ook eens in de gaten houden!
Zou het voor mijn beide paarden wel interessant vinden.
1 is nu 5 jaar en met rijden best fit zo in de winter en daardoor niet meteen soepel aan het begin van het rijden, zou wellicht kunnen werken dat zijn rug onder deze deken alvast opwarmt en hij meer ontspannen kan beginnen..
De ander is ook jong maar staat helaas met een blessure waardoor hij meer op rust staat.. voor zijn algehele gezondheid wellicht fijn als hij onder een deken kan staan wat zijn doorbloeding etc. stimuleert..

Yevrah

Berichten: 948
Geregistreerd: 21-02-16

Re: Bucas Recuptex, ervaringen? Of andere magneetdekens

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 13:36

Mijn pony staat nu al een hele tijd onder de bucas recuptex als onderdeken + 300 grams winterdeken. Het is er eentje die gauw fris is en het koud heeft. Ik wil hem nu onder een 400 grams doen maar ik vraag me af of dat niet te warm zal worden samen met de recuptex er nog onder? Hij voelt nu niet warmer aan onder de deken..

Hij is geschoren.

Saaams

Berichten: 13302
Geregistreerd: 20-01-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 17:50

Is er een filiaal die wellicht een deken maat 175 op voorraad heeft? EJ, Divoza en Paardendrogist al niet. Heb hem nu in bestelling staan bij hypostore. Maar eigenlijk niet zoveel geduld. Hun geven aan pas in januari. Juist met deze koude dagen wil ik hem gebruiken

Capriootje

Berichten: 6781
Geregistreerd: 09-02-11
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 17:56

Saaams schreef:
Is er een filiaal die wellicht een deken maat 175 op voorraad heeft? EJ, Divoza en Paardendrogist al niet. Heb hem nu in bestelling staan bij hypostore. Maar eigenlijk niet zoveel geduld. Hun geven aan pas in januari. Juist met deze koude dagen wil ik hem gebruiken


Ja was ik al bang voor -O- Je kan het Gareel even bellen om te vragen, en Drunen heeft er sowieso nog 1 als het goed is.

https://drunensruiterhuis.nl/nl/paard/3 ... 79658.html

Drico

Berichten: 4495
Geregistreerd: 14-06-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 18:24


Capriootje

Berichten: 6781
Geregistreerd: 09-02-11
Woonplaats: Bollenstreek

Re: Bucas Recuptex, ervaringen? Of andere magneetdekens

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 18:30

Ik vind het jammer dat de gewone vaste singels heeft, bijv. de competetion cooler had van die afneembare buik singels dat was wel makkelijk. Ik denk dat die vrij glad is als uitrijdeken maar is een kwestie van proberen denk.

Jester_

Berichten: 12289
Geregistreerd: 16-12-07
Woonplaats: Eerbeek

Re: Bucas Recuptex, ervaringen? Of andere magneetdekens

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-17 18:32

Hij is daar te glad voor hoor, om op te zitten en voor onder het zadel ook :j

MyWup

Berichten: 2523
Geregistreerd: 24-03-06
Woonplaats: dorpie in Grunn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 18:36

Ik heb sinds een week eentje in gebruik, gekocht bij ej, deze heeft wel afneembare singels