Ervaringen met LeMieux?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Vientje

Berichten: 4937
Geregistreerd: 27-09-04
Woonplaats: Wildervank

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-20 21:49

mavantos schreef:
Wat vind je de grootste verschillen tussen Lemieux en Weatherbeeta?

De weatherbeeta is veel stugger, zelfs wat scherp op de naden hier en daar. Mijn jonkie kan er wel tegen maar mijn oude merrie had na een half uur onder het zadel daarmee 2 dikke drukplekken van de naden, die vindt het stofje niet fijn :(:) Ook worden ze snel sleets bij de singel. LeMieux dekjes lijken slijtvaster, en iig mijn paarden reageren er qua huid niet op :)

@ NinaCharlie: Blackcurrant suede Cc in de regen op paard :+ Ink Blue volgt hopelijk van het weekend als paard weer aan het werk kan :P

Afbeelding

Voor de volledigheid: cotton green op paard <3
Afbeelding

Hopelijk gauw ook foto's van de Ink Blue en Mulberry op het peerd, eerst nog maar weer kunnen rijden :Y)

Idra

Berichten: 6129
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Kortenaken (België)

Re: Ervaringen met LeMieux?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-20 22:14

Afbeelding

Hier de blackcurrant op mijn PRE.
Iemand tips voor een bijpassende polo of trui/sweater/fleece?

Granoek
Blogger

Berichten: 10488
Geregistreerd: 26-11-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-20 10:12

Oh yes 100% goedgekeurd en heel blij dat ik toch de suède heb gepakt *\o/*

Afbeelding

Saaams

Berichten: 13300
Geregistreerd: 20-01-10

Re: Ervaringen met LeMieux?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-20 10:15

Heel gaaf!!

keeyzie

Berichten: 5721
Geregistreerd: 28-03-05
Woonplaats: Noord Brabant

Re: Ervaringen met LeMieux?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-20 11:38

De winterkleuren mogen weer uit de kast.
Dinsdag op het strand gereden met de Blackcurrant

Afbeelding

Cera_D

Berichten: 1145
Geregistreerd: 10-12-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-20 12:03

Granoek schreef:
Oh yes 100% goedgekeurd en heel blij dat ik toch de suède heb gepakt *\o/*

[ [url=m/2xU7Fg.jpg]Afbeelding[/url] ]


Oh heel gaaf! Ben ook zo blij met die van mij onder mn bruine zadel. Ziet er spontaan professioneel uit :+

Granoek
Blogger

Berichten: 10488
Geregistreerd: 26-11-13

Re: Ervaringen met LeMieux?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-20 12:12

Ja dat zei ik ook al, net echt :D beetje jammer dat ik hem nergens kan showen want mijn vriend volgt mijn instagram en die weet het nog niet _O-

Lukasje
Berichten: 11354
Geregistreerd: 06-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-20 12:48

Idra schreef:
[ [url=m/vc5Nwo.jpg]Afbeelding[/url] ]

Hier de blackcurrant op mijn PRE.
Iemand tips voor een bijpassende polo of trui/sweater/fleece?


Zo, die verschilt van kleur vergeleken met de cotton of de suede, of lijkt dat maar zo?
Mooi deze hoor !

Lukasje
Berichten: 11354
Geregistreerd: 06-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-20 12:49

Granoek schreef:
Ja dat zei ik ook al, net echt :D beetje jammer dat ik hem nergens kan showen want mijn vriend volgt mijn instagram en die weet het nog niet _O-


~~}>

keeyzie

Berichten: 5721
Geregistreerd: 28-03-05
Woonplaats: Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-20 13:22

Ik vind de kleuren sowieso heel lastig om de foto te krijgen.
Dit is ook de suede.


Afbeelding

Hier de plum en blackcurrant langs elkaar, daar lijkt hij weer donkerder :o

ricojoreen

Berichten: 531
Geregistreerd: 23-07-13
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-20 13:36

Sinds kort ook helemaal fan van deze dekjes! De french rose loire en de zwarte loire had ik al *D
Gisteren bij de opening van de ej in Groningen de ink blue gescoord met 25% korting **\O/** Afbeelding

Varekaj
Berichten: 22068
Geregistreerd: 07-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-20 13:44

Mijn vriend weet denk ik niet eens dat ik instagram heb :') laat staan dat hij daarop volgt wanneer ik wat nieuws heb. Mijn ink blue loire ligt nog steeds verdoken in de kast. Vind het zonde om hem met dit sch*tweer te gebruiken als ik in de buitenbak moet rijden O:) De suede ligt nog in de koffer en de 2 navy dekjes moet ik nog bij mama ophalen.
Mijn loire mullberry is btw om dezelfde reden als de loire ink nog niet op een paard geraakt... Die wil ik houden voor als ik 100% zeker in de binnenbak kan rijden/lessen. Iets met zuinig zijn op mijn spul haha.
Maar goed, hij weet ook niet dat ik een go pro heb aangeschaft en dat die ook in mijn auto ligt te wachten tot ik die eens in huis kan smokkelen om te bekijken hoe dat ding werkt.

Goldie

Berichten: 10450
Geregistreerd: 14-12-01
Woonplaats: Waarland

Re: Ervaringen met LeMieux?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-20 13:55

Ik val best mee heb ik besloten :+

Heb nu alleen moeite om niet een foto te laten zien van hoe mooi mijn paard is met m'n nieuwe dekje :))

Ik zag hier iemand die der dekjes in hele mooie 'dozen' had, wie o wie was dat en waar heb je die vandaan :D

ZoeyDercks

Berichten: 3662
Geregistreerd: 23-09-09
Woonplaats: Knegsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-20 13:59

Goldie schreef:
Ik val best mee heb ik besloten :+

Heb nu alleen moeite om niet een foto te laten zien van hoe mooi mijn paard is met m'n nieuwe dekje :))

Ik zag hier iemand die der dekjes in hele mooie 'dozen' had, wie o wie was dat en waar heb je die vandaan :D
'

Dat was ik vermoed ik!
Ze zijn van de IKEA. Van die dekbed dozen voor in kledingkasten. Ik plaats zo via m'n telefoon even een foto van hoe het nu is.

Ondertussen 5 dozen... :+
Opgedeeld in: roze/paars, rood, blauw, groen, oranje/geel. :7
Daar komen nog meer dekjes bij (Mustard, Caramel, Paprika, Grey, Champagne, Mink) die onderweg zijn dus gok dat ik nog een doos extra moet hebben. Of twee :=

Afbeelding

Laura_
Berichten: 5387
Geregistreerd: 01-04-06

Re: Ervaringen met LeMieux?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-20 14:10

Ben je dan compleet zoey?

ZoeyDercks

Berichten: 3662
Geregistreerd: 23-09-09
Woonplaats: Knegsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-20 14:15

Laura_ schreef:
Ben je dan compleet zoey?


Jaaaaaaaaa *\o/*

Op de Heritage & Tweed & Valegro Edition na, maar ik denk dat ik het bij de normale suede Luxury houdt.

Lukasje
Berichten: 11354
Geregistreerd: 06-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-20 14:37

Varekaj schreef:
Mijn vriend weet denk ik niet eens dat ik instagram heb :') laat staan dat hij daarop volgt wanneer ik wat nieuws heb. Mijn ink blue loire ligt nog steeds verdoken in de kast. Vind het zonde om hem met dit sch*tweer te gebruiken als ik in de buitenbak moet rijden O:) De suede ligt nog in de koffer en de 2 navy dekjes moet ik nog bij mama ophalen.
Mijn loire mullberry is btw om dezelfde reden als de loire ink nog niet op een paard geraakt... Die wil ik houden voor als ik 100% zeker in de binnenbak kan rijden/lessen. Iets met zuinig zijn op mijn spul haha.
Maar goed, hij weet ook niet dat ik een go pro heb aangeschaft en dat die ook in mijn auto ligt te wachten tot ik die eens in huis kan smokkelen om te bekijken hoe dat ding werkt.


Dus je hebt 5 nieuwe dekjes die nog op je paard moeten geraken? Geweldig _O-

Goldie

Berichten: 10450
Geregistreerd: 14-12-01
Woonplaats: Waarland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-20 14:45

Thanx!
Oh snot _O- ik was vanochtend bij de IKEA :')
Nouja voor de volgende keer, ziet er heel handig uit!


Bijna compleet :oo *\o/*
Laatst bijgewerkt door Goldie op 01-10-20 14:46, in het totaal 1 keer bewerkt

kimwilliam

Berichten: 1190
Geregistreerd: 04-04-19
Woonplaats: 's-Gravendeel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-20 14:45

Lukasje schreef:
Varekaj schreef:
Mijn vriend weet denk ik niet eens dat ik instagram heb :') laat staan dat hij daarop volgt wanneer ik wat nieuws heb. Mijn ink blue loire ligt nog steeds verdoken in de kast. Vind het zonde om hem met dit sch*tweer te gebruiken als ik in de buitenbak moet rijden O:) De suede ligt nog in de koffer en de 2 navy dekjes moet ik nog bij mama ophalen.
Mijn loire mullberry is btw om dezelfde reden als de loire ink nog niet op een paard geraakt... Die wil ik houden voor als ik 100% zeker in de binnenbak kan rijden/lessen. Iets met zuinig zijn op mijn spul haha.
Maar goed, hij weet ook niet dat ik een go pro heb aangeschaft en dat die ook in mijn auto ligt te wachten tot ik die eens in huis kan smokkelen om te bekijken hoe dat ding werkt.


Dus je hebt 5 nieuwe dekjes die nog op je paard moeten geraken? Geweldig _O-



herkenbaar :D :D :D hier is de inloopkast voor het paard ipv voor mij :+ :D :D :D :D

Varekaj
Berichten: 22068
Geregistreerd: 07-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-20 14:52

De 2 navy dekjes zijn bedoeld voor dagelijks gebruik, als trainingsdekje zeg maar. ik heb dan ook 2 paarden te rijden sinds kort en ik vind het zo rottig als de ene een volledig bezweet dekje heeft (of door regen) en ik moet dat dan nadien op mijn andere paard zwieren... Jakkes.

neile

Berichten: 2015
Geregistreerd: 09-01-10

Re: Ervaringen met LeMieux?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-20 14:56

En zijn die kledingdozen om thuis bij te houden Zoey of om op stal bij te houden? Ik ben iets aan het zoeken dat mogelijks ook muisproof is... Geen idee hoeveel muizen er in de stal zitten maar mijn katten zijn zo lui dat ik daar alleen niet op vertrouw.

ZoeyDercks

Berichten: 3662
Geregistreerd: 23-09-09
Woonplaats: Knegsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-20 14:58

neile schreef:
En zijn die kledingdozen om thuis bij te houden Zoey of om op stal bij te houden? Ik ben iets aan het zoeken dat mogelijks ook muisproof is... Geen idee hoeveel muizen er in de stal zitten maar mijn katten zijn zo lui dat ik daar alleen niet op vertrouw.


Ik heb ze thuis in de garage liggen allemaal, ook niet op de grond ivm eventuele muizen.
De dozen zijn van stof (met karton) dus daar komen ze wel doorheen vrees ik.

Granoek
Blogger

Berichten: 10488
Geregistreerd: 26-11-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-20 14:59

Omg ik dacht laatst ook er aan om die Ikea dozen te halen! Heb die onder mijn bed voor schoenen en ineens zag ik het licht

ZoeyDercks

Berichten: 3662
Geregistreerd: 23-09-09
Woonplaats: Knegsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-20 14:59

Granoek schreef:
Omg ik dacht laatst ook er aan om die Ikea dozen te halen! Heb die onder mijn bed voor schoenen en ineens zag ik het licht


Doen! Ze zijn echt ideaal!! :D

Varekaj
Berichten: 22068
Geregistreerd: 07-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-20 14:59

granoek, je hebt me zonet een briljant idee gegeven om mijn overschot aan handtassen op te bergen thuis :')