Ervaringen met LeMieux?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Luna02
Berichten: 153
Geregistreerd: 23-02-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-21 18:03

bliksemflits schreef:
Luna02 schreef:

Ik heb zowel de Navy als de Mink met memory foam en ben heel tevreden. Super makkelijk want je hoeft geen lusjes aan je zadel te bevestigen en hij blijft heel mooi liggen!


Oh dat klinkt wel goed! De Champagne wil ik ook nog wel graag in Loire maar overal alleen maar die met de dikke rand te vinden. Misschien toch maar is proberen dan!


Er staat nu een nieuwe dressuur Champagne Loire met foamrand en kaartjes er nog aan op marktplaats zag ik :)

Vanillia

Berichten: 7657
Geregistreerd: 22-09-02

Re: Ervaringen met LeMieux?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-21 18:33

Hele toffe set Varekaj! <3

Varekaj
Berichten: 22068
Geregistreerd: 07-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-21 18:36

Afbeelding
De olive met bruine crossgetten


Afbeelding
De burnt copper met zwartbruin tuig :+

Ik heb zwart tuig voor dressuur en cognac voor springen/cross :P normaal kan je best al wel wat terugvinden in dit topic, maar heb ze nog niet allemaal op mijn paard(en) gehad. De loire ink en Loire Mulberry hangen de kaartjes nog aan bijvoorbeeld :))

Granoek
Blogger

Berichten: 10479
Geregistreerd: 26-11-13

Re: Ervaringen met LeMieux?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-21 18:48

Op paardenspullen te koop (facebook) staat een beige lemieux CC of spring ik ken het verschil niet haha

bliksemflits
Berichten: 1632
Geregistreerd: 04-11-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-21 18:48

Klopt, maar ik heb hem toch liever zonder! Er was gezegd dat 'ie eind januari weer terug kwam dus dat wacht ik even af, anders ga ik er zo eentje proberen :)

ZoeyDercks

Berichten: 3662
Geregistreerd: 23-09-09
Woonplaats: Knegsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-21 18:48

Copper blijft prachtig!
Ik heb gisteren gereden met Terracotta, maar met uitrijdeken dus geen foto helaas.

500 pagina's :D

bliksemflits
Berichten: 1632
Geregistreerd: 04-11-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-21 18:52

ZoeyDercks schreef:
500 pagina's :D


Jouw foto in het startbericht in het nieuwe topic! Geen tekst meer nodig dan :')

YentlShots

Berichten: 3076
Geregistreerd: 28-01-12

Re: Ervaringen met LeMieux?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-21 18:53

Ik zit alweer met hartjesogen jullie setjes te bekijken, zoo mooi! Heeft iemand hier de loire spectrum mulberry of iceblue weten te bemachtigen? Ik wilde eigenlijk graag die mulberry maar die is alweer uitverkocht bij de EJ helaas. Dus wil nu voor de iceblue gaan.

Ik heb eindelijk met mijn champagne set foto's kunnen maken! Echt verliefd op deze kleur. Heb ook wel een paard waar alles op staat maar vind dit wel de mooiste! Even showen :D
Afbeelding

Oja en heb de loire peacock ook erop gehad, die vind ik ook zo mooi alleen nog steeds geen shirtje bij gevonden dus daar rijd ik niet zo vaak mee. En vind hem eigenlijk te mooi om te vaak te gebruiken :+
Afbeelding

bliksemflits
Berichten: 1632
Geregistreerd: 04-11-19

Re: Ervaringen met LeMieux?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-21 19:21

Heb jij wel de Mink baselayer bij je Champagne?

Saskia9
Berichten: 12295
Geregistreerd: 18-09-03
Woonplaats: Sprang Capelle

Re: Ervaringen met LeMieux?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-21 19:37

Stille meelezer, dankzij jullie heb ik net de Peacock besteld bij hypostore. En ik vrees ervoor, want moet heel erg op mijn handen gaan zitten nu, wil nog zo veel meer kleurtjes _O-

Figo88

Berichten: 2642
Geregistreerd: 07-01-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-21 19:49

Oh wauw Zoey!! Jouw collectie is en blijft echt ge-wel-dig!! *\o/* <3
En alle foto's, fantastisch! Wat een werk ook :=

Ik heb begin deze maand toch nog een 2e peacock besteld (bij Divoza, levertijd is begin april :') ) en ik ben door de tip van agradi van iemand toch ook gezwicht voor de ink blue :x O:)
Ik merk wel dat ik de carbon mesh echt veel pak, ik vind dat ook zulke fijne dekjes.


Spoiler:
Ben ik overigens de enige die een aantal kleuren dubbel heeft omdat ik die echt zo mooi vind..? :o

ZoeyDercks

Berichten: 3662
Geregistreerd: 23-09-09
Woonplaats: Knegsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-21 20:12

bliksemflits schreef:
ZoeyDercks schreef:
500 pagina's :D


Jouw foto in het startbericht in het nieuwe topic! Geen tekst meer nodig dan :')


Lol. Ik wil m best openen maar moet je daar toestemming ofzo voor hebben? :+ #boktnoob

Getup

Berichten: 8292
Geregistreerd: 27-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-21 20:15

Nope. Gewoon doen en link hier plaatsen. Daarna wordt deze gesloten

ZoeyDercks

Berichten: 3662
Geregistreerd: 23-09-09
Woonplaats: Knegsel

Re: Ervaringen met LeMieux?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-21 20:17

Ik zal er eens voor gaan zitten :)

Naomi_Haffie

Berichten: 6948
Geregistreerd: 18-02-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-21 20:25

Figo88 schreef:
Oh wauw Zoey!! Jouw collectie is en blijft echt ge-wel-dig!! *\o/* <3
En alle foto's, fantastisch! Wat een werk ook :=

Ik heb begin deze maand toch nog een 2e peacock besteld (bij Divoza, levertijd is begin april :') ) en ik ben door de tip van agradi van iemand toch ook gezwicht voor de ink blue :x O:)
Ik merk wel dat ik de carbon mesh echt veel pak, ik vind dat ook zulke fijne dekjes.


Spoiler:
Ben ik overigens de enige die een aantal kleuren dubbel heeft omdat ik die echt zo mooi vind..? :o


Wij hebben 2 x de ink blue hahah

Spenk
Berichten: 21793
Geregistreerd: 30-08-05

Re: Ervaringen met LeMieux?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-21 20:27

Dubbel? Waarom zou je dat hebben := ze kunnen toch in de was? Als ik hem meeneem van stal kan die in de was en de volgende dag is die droog en schoon en zou die weer mee kunnen.

ZoeyDercks

Berichten: 3662
Geregistreerd: 23-09-09
Woonplaats: Knegsel

Re: Ervaringen met LeMieux?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-21 20:31


Figo88

Berichten: 2642
Geregistreerd: 07-01-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-21 20:35

Spenk schreef:
Dubbel? Waarom zou je dat hebben := ze kunnen toch in de was? Als ik hem meeneem van stal kan die in de was en de volgende dag is die droog en schoon en zou die weer mee kunnen.


Omdat ik zo "bang" ben dat het dekje toch een keer vervangen moet worden en ik dan mijn favoriete kleur(en) niet meer heb. Maar eerlijk, het slaat inderdaad eigenlijk nergens op :')
Ik heb de fuchsia dubbel, de teal, de navy mesh (die ik toen zo bizar goedkoop vond op Amazon) en dan straks de peacock. Verder hou ik het netjes bij 1 per kleur :o

Figo88

Berichten: 2642
Geregistreerd: 07-01-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-21 20:36

Naomi_Haffie schreef:
Figo88 schreef:
Oh wauw Zoey!! Jouw collectie is en blijft echt ge-wel-dig!! *\o/* <3
En alle foto's, fantastisch! Wat een werk ook :=

Ik heb begin deze maand toch nog een 2e peacock besteld (bij Divoza, levertijd is begin april :') ) en ik ben door de tip van agradi van iemand toch ook gezwicht voor de ink blue :x O:)
Ik merk wel dat ik de carbon mesh echt veel pak, ik vind dat ook zulke fijne dekjes.




Spoiler:
Ben ik overigens de enige die een aantal kleuren dubbel heeft omdat ik die echt zo mooi vind..? :o


Wij hebben 2 x de ink blue hahah



Haha, gelukkig, ben ik niet de enige :')
Laatst bijgewerkt door Figo88 op 17-01-21 20:36, in het totaal 1 keer bewerkt

Spenk
Berichten: 21793
Geregistreerd: 30-08-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-21 20:36

Je bent er wel van op de hoogte de peacock nu anders is dan de oude peacock :P ? De eerste peacock is veel groener. De nieuwe blauwig.

bliksemflits
Berichten: 1632
Geregistreerd: 04-11-19

Re: Ervaringen met LeMieux?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-21 20:39

Hahaha ik heb niks dubbel, alleen de mustard in spring en dressuur maar dat telt niet vind ik.
Exact hetzelfde dekje 2x kopen snap ik niet helemaal, ik koop voor dat geld liever een nieuwe dan :+

Figo88

Berichten: 2642
Geregistreerd: 07-01-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-21 20:44

Spenk schreef:
Je bent er wel van op de hoogte de peacock nu anders is dan de oude peacock :P ? De eerste peacock is veel groener. De nieuwe blauwig.


Ja, ik vind de nieuwe peacock dus juist groener dan de oude. De oude vond ik niet zo mooi op mijn paard, de nieuwe vind ik echt fantastisch. Vandaar dat ik die dus ook dubbel wil :')
En helemaal snappen doe ik het zelf ook niet hoor, haha, maar ach, er zijn ergere dingen toch :o

YentlShots

Berichten: 3076
Geregistreerd: 28-01-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-21 20:54

bliksemflits schreef:
Heb jij wel de Mink baselayer bij je Champagne?

Nee de baselayer die ik heb is ook champagne! Althans zo heb ik hem wel gekocht. Denk dat de kleuren op de foto iets vertekenen. Vind ook dat de kleuren van de baselayer en dekje altijd net iets anders zijn door de stof, merkte dat vooral bij de peacock.
Maar zal hier stoppen met praten, thanks voor het openen van het nieuwe topic Zoey!

bliksemflits
Berichten: 1632
Geregistreerd: 04-11-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-21 21:14

YentlShots schreef:
bliksemflits schreef:
Heb jij wel de Mink baselayer bij je Champagne?

Nee de baselayer die ik heb is ook champagne! Althans zo heb ik hem wel gekocht. Denk dat de kleuren op de foto iets vertekenen. Vind ook dat de kleuren van de baselayer en dekje altijd net iets anders zijn door de stof, merkte dat vooral bij de peacock.
Maar zal hier stoppen met praten, thanks voor het openen van het nieuwe topic Zoey!


Lemieux heeft toch geen kleding bij de Champagne? Alleen bij Mink

YentlShots

Berichten: 3076
Geregistreerd: 28-01-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-21 21:41

Oeps! Heb het even teruggezocht en welja , het is toch de mink :+ Achja, als ik het niet zie :') Komt in elk geval in de buurt qua kleur, toch fijn dat LeMieux zoveel verschillende tinten heeft, valt altijd nog te combineren!