Vivary Saddles & Buttler zadels

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
DreamGuide

Berichten: 2016
Geregistreerd: 10-08-14

Re: Vivary Saddles & Buttler zadels

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-20 12:48

Ik heb ook alleen maar goeie ervaringen met hen zelf, communicatie ook nooit problemen mee.

StalMelyn

Berichten: 2060
Geregistreerd: 05-11-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-20 14:32

Ik ben gewoon huiverig. Tweemaal bij verschillende zadelpassers zadel gekocht en tweemaal lag het niet goed. Ik heb er geen verstand van dus je gelooft ze ook als ze uitleggen waarom het wel past. Je komt altijd pas na een poosje achter dat het toch niet goed ligt.

Ik had een tweedehands vivaryzadel gekocht onder voorbehoud dat deze getest werd met zadelmaker erbij. Zadel lag perfect voor het paard maar ik kon er niet op zitten. Zadel gekocht en aan laten passen en nu helemaal blij. Toen nog een vivaryzadel gekocht want wilde een tweede voor mijn nu 3 jarige en wist dat het toch zo aangepast kon worden dat ik het zo kopen wel aandurfde. En mijn 3 jarige is een kopie van moeders.
Helaas werken deze twee mensen niet meer samen want was helemaal gelukkig met hen.

Ik wil dus ook perse een zadelmaker en geen zadelpasser. Zadelmakers kunnen zoveel meer. Ik wacht nog even een reactie af en anders neem ik contact op met vivary zelf.

Nielojram

Berichten: 7810
Geregistreerd: 14-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-20 17:39

StalMelyn schreef:
Ik wil dus ook perse een zadelmaker en geen zadelpasser. Zadelmakers kunnen zoveel meer. Ik wacht nog even een reactie af en anders neem ik contact op met vivary zelf.


Zadelmakers zijn geen zadelpassers.
Je hebt ze wel die dat beide kunnen, dat is de beste optie.
Diegene ziet ook gelijk wat er gewijzigd moet worden, en kan dat zelf doen.
Maar, zadelMAKERS hebben vaak geen kennis van passen.
Ieder zijn vak.

StalMelyn

Berichten: 2060
Geregistreerd: 05-11-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-20 18:32

Ik wil dus eentje die inderdaad beide kan! Moet ik dan ook bij vivary zijn of heb je een tip?

Mijn ervaring is dus dat zadelpassers niet zo goed zijn in hun vak (2 gehad die een slecht passend zadel verkochten) de zadelmaker kon beide en meer dan tevreden met het zadel!

Een goed iemand vinden blijft echt heel moeilijk vind ik. Persoonlijk moet er ook een klik zijn. Je moet iemamd wel vertrouwen.

bestfit
Berichten: 30
Geregistreerd: 21-07-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-20 12:42

nickynicole schreef:
muiszje schreef:
Verder vind ik het delen van negatieve als positieve ervaringen met wie of wat dan ook zeer kostbaar, echter is het continu opnieuw negatief en eenzijdig een ondernemer zo in herhaaldelijk slecht daglicht zetten onnodig en oneerlijk. Negatieve ervaring delen en laten weten hoe wat waarom is rechtvaardig, maar geef ruimte aan de eigen rol hierin en laat het bij vermelden van je ervaring. Ookal is die negatief voor jouw gevoel; dat zegt niets over (on)kundigheid van Hans en Ans / bbestft.


Ik denk niet dat jij weet waar je het over hebt. Wat deze mensen doen kan het daglicht niet verdragen. Hoe zij tekeer gaan aan de telefoon is meer dan onredelijk. Het feit dat meerdere consumenten een rechtszaak willen aanspannen zegt mij genoeg. Ik ken binnen Zeeland meerdere mensen met precies dezelfde ervaringen.

Deze dame maakt het wel heel bont en spreekt dikwijls niet de waarheid. Onze mail bewijzen het tegendeel. Klachten, adviezen, oplossingen, onze mening ed. wordt altijd per mail, schriftelijk gedaan zodat er nooit een discussie kan zijn wat niet of wel gezegd is. Omdat deze dame dat weet gaat ze over naar het noemen van telefoongesprekken die wel of niet geweest zijn maar nooit te bewijzen zijn en waar wij ook geen weerwoordt op kunnen geven. DAT IS LAAF Ja als wij door de telefoon beschuldigd worden van allerlei zaken zoals dat wij bedriegers zijn, niet willen luisteren, ons vak niet verstaan, knoeiers zijn ed. gaan wij wel eens uit ons dak en in de verdediging en krijg je een weerwoordt wat je misschien niet lukt vindt. En je op je tenen getrapt voelt. DE waarheid is altijd hardt.
Zeker als je moet horen dat het probleem voor belangrijk deel door je zelf, de ruiter veroorzaakt is.