Wie heeft er een Custom zadel?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Orthos
Berichten: 380
Geregistreerd: 25-12-12

Re: Wie heeft er een Custom zadel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-20 14:51

Ondertussen al 10 weken op weg, ik wil hem zo graag :( Duurt me nu wel al te lang haha -O-

Sky_As

Berichten: 4724
Geregistreerd: 12-05-10
Woonplaats: naast de buren

Re: Wie heeft er een Custom zadel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-20 15:15

Ik denk dat je er in deze hectische tijd niet raar van moet staan te kijken als het nog iets langer gaat duren dan normaal......Ik hoop natuurlijk niet voor je, maar ik zou er maar van uit gaan dat het nog wel even duurt (om hele grote teleurstelling te voorkomen)

Orthos
Berichten: 380
Geregistreerd: 25-12-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-20 15:55

Sky_As schreef:
Ik denk dat je er in deze hectische tijd niet raar van moet staan te kijken als het nog iets langer gaat duren dan normaal......Ik hoop natuurlijk niet voor je, maar ik zou er maar van uit gaan dat het nog wel even duurt (om hele grote teleurstelling te voorkomen)


Ik ben er ook bang voor -O- T zure is dat ik al sinds november aan het wachten ben, 8 weken voor niets toen er een fout is gemaakt met mijn bestelling. Dus nu ben ik extra hebberig :')

jsofie

Berichten: 424
Geregistreerd: 14-09-10

Re: Wie heeft er een Custom zadel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-20 21:10

Die van mij is binnen! Bestelling 19-12. Volgende week afspraak voor aflevering.

Orthos
Berichten: 380
Geregistreerd: 25-12-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-20 22:04

jsofie schreef:
Die van mij is binnen! Bestelling 19-12. Volgende week afspraak voor aflevering.


ooh heerlijk ! :D
Maak je een foto als je m hebt ? *\o/*

Magic_Ubaila
Berichten: 331
Geregistreerd: 14-12-04
Woonplaats: Puttershoek

Re: Wie heeft er een Custom zadel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-20 08:14

Hier is die dan, hij is er al even maar eerst zelf extra van genoten haha . Simpel zwart zadel, met subtiel zwart lak randje en blauwe stiksels!

Afbeelding
Afbeelding

Goldie

Berichten: 10450
Geregistreerd: 14-12-01
Woonplaats: Waarland

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-20 08:33

Mooi hoor, heel subtiel dat blauw!

Ik zie iets bekends :))
Afbeelding
eigenlijk was ie voor m'n springzadel maar dat vzh model klopt niet

Magic_Ubaila
Berichten: 331
Geregistreerd: 14-12-04
Woonplaats: Puttershoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-20 09:13

Goldie schreef:
Mooi hoor, heel subtiel dat blauw!

Ik zie iets bekends :))
[ [url=m/kfbFqZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
eigenlijk was ie voor m'n springzadel maar dat vzh model klopt niet


Haha, vind zo’n leuk dekje! Heb m al zolang, en paar keer gemaakt maar kan er geen afstand van doen.
Ja, dat blauw maakt t net wat specialer. Maar niks overdreven ofzo. Ik vind t mooi hoor, al die dingen op de zadels. Alleen ik ben dat snel zat. Kan beter een sieraad eraan doen en af en toe wisselen

jsofie

Berichten: 424
Geregistreerd: 14-09-10

Re: Wie heeft er een Custom zadel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-20 22:39

Afbeelding

Blij mee!

Orthos
Berichten: 380
Geregistreerd: 25-12-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-20 22:56

jsofie schreef:
[ [url=m/49msv4.jpg]Afbeelding[/url] ]

Blij mee!

Mooooi!! *\o/* *\o/*

StonedRomy

Berichten: 7541
Geregistreerd: 20-03-11
Woonplaats: onder een steen

Re: Wie heeft er een Custom zadel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-20 11:39

Ik ben al lang geïnteresseerd in dit zadel. Enige ‘ nadeel ‘ is dat ze 3x zoveel zouden kosten als mijn paard.

Hoe waardevast zijn ze in de verkoop en hoe makkelijk zijn ze aan te passen? Het gaat wel pas in de zomer zijn dat passen nut heeft. Paard heeft maanden stil gestaan en daarvoor alleen voor de koets gelopen.

Foto is van begin maart, moeten dus nog behoorlijk wat spieren bij:
Afbeelding

Anoniem

Re: Wie heeft er een Custom zadel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-20 12:58

Zijn ook genoeg tweedehands zadels te koop op bijvoorbeeld Marktplaats... :)

Antonius

Berichten: 2319
Geregistreerd: 30-01-07
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-20 19:47

Help |(
Mijn paard is op de poetsplaats gevallen met mijn nieuwe zadel op (lees 3 maand oud).
Ik heb het grondig geïnspecteerd, aan de buitenzijde zie je niets. Er zit wel een klein beetje speling op als ik de lepel tegen mij hou en trek aan de voorkant. Ik heb dat voor de val niet gedaan dus weet niet of of er altijd een klein beetje speling of zit of dat die boom echt niet mag bewegen.
Iemand die dit weet?
En stel dat de boom gebroken is, kan die vervangen worden in een Custom? Zadelmaker komt over 2 weken maar ik zit in de stress _-:(

Sanet

Berichten: 7949
Geregistreerd: 10-10-04
Woonplaats: Fryslan!

Re: Wie heeft er een Custom zadel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-20 20:38

Kun je niet een filmpje naar je zadelmaker sturen?

xx_Irisje

Berichten: 12346
Geregistreerd: 08-12-03
Woonplaats: Amersfoort

Re: Wie heeft er een Custom zadel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-20 07:27

Ach wst naar!
Boom kan vervangen worden door custom zelf.

PartOulOver

Berichten: 599
Geregistreerd: 02-11-06
Woonplaats: Zwijndrecht

Re: Wie heeft er een Custom zadel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-20 11:08

Vervelend zeg!
Het kan ook zijn dat de lepel gebroken is, dat heb ik ook een keer gehad bij een Custom zadel..

Antonius

Berichten: 2319
Geregistreerd: 30-01-07
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-20 19:29

De zadelmaakster is mijn zadel komen halen. De boom zal zogoed als zeker gebroken zijn, kosten €500+transport+BTW... echt bizar, aan de buitenkant is er zogoed als niks aan te zien terwijl paard er toch mee op beton gevallen is en dan binnenkant toch helemaal stuk |(
Heb gelukkig een leenzadel gekregen dat quasi hetzelfde is als mijn eigen zadel, want een termijn kon ze niet geven...

xx_Irisje

Berichten: 12346
Geregistreerd: 08-12-03
Woonplaats: Amersfoort

Re: Wie heeft er een Custom zadel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-20 21:55

Ik heb ook eens een gebroken boom gehad, met 4 weken had ik m weer terug maar dat was wel voor de Corona.

Mooi balen zeg.

wendely

Berichten: 4115
Geregistreerd: 22-10-03

Re: Wie heeft er een Custom zadel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-20 22:22

Balen zeg, kun je het niet op je inboedel of reisverzekering ofzo gooien?

FairLady_

Berichten: 1043
Geregistreerd: 15-04-07
Woonplaats: Haarle gem. Hellendoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-20 23:01

wendely schreef:
Balen zeg, kun je het niet op je inboedel of reisverzekering ofzo gooien?


Waar was ze heen op vakantie dan

Daardoor worden de premies alleen maar duurder door zulke acties

wendely

Berichten: 4115
Geregistreerd: 22-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-20 09:45

FairLady_ schreef:
wendely schreef:
Balen zeg, kun je het niet op je inboedel of reisverzekering ofzo gooien?


Waar was ze heen op vakantie dan

Daardoor worden de premies alleen maar duurder door zulke acties

Hier geldt zodra je de deur uit bent je hebben en houden onder reis verzekering. Daar hoef je dus niet voor op 'vakantie' te zijn.
Als het toch ergens onder valt waarom niet gebruiken? Daar betaal je voor.. Anders kun je net zo goed geen verzekering afsluiten.

FairLady_

Berichten: 1043
Geregistreerd: 15-04-07
Woonplaats: Haarle gem. Hellendoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-20 10:08

wendely schreef:
FairLady_ schreef:
Waar was ze heen op vakantie dan

Daardoor worden de premies alleen maar duurder door zulke acties

Hier geldt zodra je de deur uit bent je hebben en houden onder reis verzekering. Daar hoef je dus niet voor op 'vakantie' te zijn.
Als het toch ergens onder valt waarom niet gebruiken? Daar betaal je voor.. Anders kun je net zo goed geen verzekering afsluiten.


Mag ik weten welke verzekeraar dat is? Normaal gesproken is het bij een reisverzekering zo dat je geen boeking hoeft te hebben indien de schade buiten Nederland gebeurd. Bij veel verzekeraars moet je wel een boekingsnota kunnen overleggen als de schade in Nederland gebeurd. Anders zou je woon werk verkeer ook als vakantie kunnen zien.

Op een inboedel kan als ze buitenhuisdekking heeft Of onder 3 maanden op een ander adres in Nederland. 1 van de voorwaarden is dat normaal gesproken het zadel elke avond mee genomen wordt naar huis.

Daarnaast is vaak schade die veroorzaakt wordt door dieren uitgesloten van de dekking.

Maar het is voor haar heel vervelend dat het een grote kostenpost is. Daarvoor heb ik een aparte sportuitrustingverzekering voor, omdat ik het goed afgedekt wilde hebben als ik bijvoorbeeld op wedstrijd ben.

En ja. Soms is verzekeringen een kostenpost waarvoor je betaald en wat nooit tot uitkering komt.

wendely

Berichten: 4115
Geregistreerd: 22-10-03

Re: Wie heeft er een Custom zadel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-20 10:36

Ik woon ik het buitenland. Kan me inderdaad herinneren dat het in NL wat anders werkt met reisverzekering. Daarentegen kan ik me wel herinneren dat de schade veroorzaakt door onze huisdieren binnens en buitens huis wel vergoed waren onder onze inboedel verzekering. Paard valt daar dan misschien niet onder? Wij zaten destijds (bijna 6 jaar terug) bij Achmea.

Slim dat je een ekstra verzekering daarvoor hebt afgesloten.

xLisaa

Berichten: 567
Geregistreerd: 05-03-06
Woonplaats: Aalsmeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-20 00:05

Hi! Ik ben opzoek naar een dressuurzadel met een smalle twist. Ik heb een aantal keer Custom als reactie voorbij zien komen, maar heb nu een Custom Wolfgang Solo en bij dat zadel ervaar ik dat niet zo. Neig meer naar een stoelzit in dit zadel. Weten jullie misschien welk model er wel een smalle twist heeft? Iemand hier misschien ervaring mee?

Sanet

Berichten: 7949
Geregistreerd: 10-10-04
Woonplaats: Fryslan!

Re: Wie heeft er een Custom zadel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-20 00:13

Ik heb de Icon Flight, die zit beduidend smaller dan mijn MSFC die ik hiervoor had.