Ik vind de service juist enorm goed.Wachttijd voor een nieuw zadel kan lang zijn, maar niet altijd zijn schuld.
Ik had een 2de hands gekocht en die kraakte een beetje.Heeft hij eerst een klinknagel in het kopijzer vervangen en had ik hem binnen 5 dagen terug. Helaas kraakte hij nog en moest hij weer terug.Heeft hij heel het plaatwerk vervangen en de kosten vd 1ste reparatie er af getrokken.Nu binnen een week terug. Ik ook weer geleerd, beter 2de hands kopen via hem.Heb ik een mooier zadel voor minder geld en is hij zeker te weten goed.
Helaas wacht ik nog steeds op mijn zadel, en gaat de communicatie erg moeizaam. Daar baal ik van, dat ik zelf er steeds achteraan moet. Ik heb het zadel 21 maart besteld, begin augustus is het zadel terug gegaan en vanaf dat moment is het stil.
Door een operatie heb ik aantal weken niet kunnen rijden, dus vond het niet zo erg. In de tussentijd is mijn paard wel gereden, maar met een tussen oplossing omdat zijn huidige zadel niet meer past.
Ivy, gadsie wat balen zeg!! Ik herken het helaas wel... Mijn paard is op 25 april opgemeten en 27 mei is hij terug gekomen om het zadel samen te stellen (opties, kleur, enzovoort). Hierna verliep de communicatie ook bijzonder slecht maar uiteindelijk heeft Arno mij twee of drie weken geleden wel zelf gebeld en heeft hij alles uitgelegd. Deze week zou mijn zadel nu binnen moeten komen maar ik heb nog niks gehoord en ik heb zo’n voorgevoel.............. Mijn leenzadel begint te schuiven dus daar wil ik niet te lang meer mee door blijven rijden
Hij was overigens ook keihard; als ik het er niet mee eens ben, ben ik vrij om over te stappen naar een ander. Dat vond ik wel een beetje jammer! Ik verwacht toch wel met iets meer respect behandeld te worden.
Dat laatste heeft hij tegen mij niet gezegd, en is ook niet ter sprake gekomen. Maar is wel iets waar ik inmiddels zelf over na aan het denken ben. Ik snap dat hij super super druk is hoor. Maar even een korte reactie had ik echt op prijs gesteld.
Dat kwam er vooral uit nadat ik een beetje kribbig werd maar al word ik nog zo kwaad (ik had er ook alle reden toe), had ik alsnog wel iets meer begrip verwacht
Ik zit ondertussen ook op 15 weken wachttijd, ik had woensdag gebeld wat de status was maar ze was niet op kantoor en zou mij donderdag ochtend terug bellen.. Niks gehoord. Ik ga zo maar even bellen.
Ben benieuwd Bobje. Ik heb wel gemerkt dat je beter Arno rechtstreeks kunt contacten.
Ik zit op 22 weken, deze week zou mijn zadel binnen komen. Ik heb vanmorgen een app gestuurd (kreeg ik vaak sneller reactie dan telefonisch) maar nog niets terug gehoord. Deze week is dus alweer mislukt.....
Ja, ik had Arno 2 weken geleden al geappt maar 0 reactie helaas. Net gebeld en zij zelf heeft ook geen contact kunnen krijgen met Arno (hoe dan..) in de afgelopen 2 dagen. Heel apart allemaal.. Ze gaf aan dat er nu wel iets onderweg was uit Engeland maar ze kon niet zien of mijn zadel erbij zat..
Ik ben geen Arno fan, dat zal ik niet onder stoelen of banken steken. Eigenlijk vind ik het onbegrijpelijk dat jullie nog een zadel bij deze man willen afnemen. Slechte service en lange levertijden. Sterker nog, hij is helemaal niet bereikbaar. Wat gaan jullie doen als jullie het zadel eenmaal hebben en jullie hebben een aanpassing nodig? Weer hetzelfde verhaal? Ik zou daar toch wel erg mee oppassen.
Ik heb arno nu zelf een bericht gestuurd en daar in gezet hoe ik er nu over denk. Idd joman, ik was echt wel enthousiast toen hij kwam aanmeten en gaf hem de voordeel van de twijfel ondanks de berichten hier. En lange levertijd hebben een heel aantal andere maatzadels ook dus daar keek ik niet raar van op.
Het is nu vooral de communicatie waar ik echt van baal. Nergens komt direct een reactie op. Je moet meerdere keren dezelfde vraag stellen. En ja ik baal ook zeker in mijn geval dat de zitting dus toch niet goed was ondanks dat ik dit bij het aanmeten echt heb aangegeven.
Ik heb daarom ook voor de zekerheid bij mijn vaste zadelmaker een afspraak gemaakt in November. Ik heb gewoon geen zin om nog heel veel langer te wachten.
Ik ben ook geen Arno fan. Ik vind zijn zadels wel heel mooi en fijn zitten. Mijn verhaal staat dacht ik ook in dit topic. Wat Joman zegt, bij mijn was de levertijd wel oké. Maar toen mijn zadel al heel snel beschadigd was en de kussen al flink waren ingezakt. Heb ik ruzie met hem gekregen en was hij echt niet die vriendelijke man. Die mijn zadel kwam aanmeten. Ik heb in 30 jaar nog nooit ruzie gehad over paarden “dingen”. Dit ging zo bizar.
Nou, bij Custom zijn de levertijden nog veeeel langer geweest en zijn een stuk duurder. Afspraak maken was voor mij overigens geen probleem hoor, het is meer dat het wachten zo lang duurt. Hetzelfde was met mijn auto (ter vergelijking), zou ook ergens mid oktober geleverd en werd eind november.... Daar was ik ook niet tevreden over maar met de auto wel.
Voor mij is het simpel; ik vind de zadels geweldig! Daarnaast was Arno de enige die het aandurfde om mij garantie te geven dat hij het zadel kon blijven aanpassen op mijn jonge (toen ook nog onbeleerde) pony. En ik heb al zo veel zadelmakers voorbij zien komen waarvan ik dacht; dat had zelfs ik nog beter kunnen doen... (en dat is geen goed teken want ik heb er totaal geen verstand van ) wat een prutsers lopen er rond, sorry dat ik het zeg
Ik ben het volledig met Ivy eens. De levertijd had mij niets uitgemaakt, het enige jammere vind ik de slechte / geen updates.....
Bijna weer 2 weken verder en nog geen zadel... ook weer geen updates. Nu heb ik er vanwege ziekte van mijn paard ook zelf niet achteraan gebeld. Iemand anders al iets vernomen of zelfs ontvangen?
Ik heb vorige week bericht gehad. Zou eind vorige week of begin deze week gebeld worden maar nog geen telefoontje gehad. Ik wacht het nog paar dagen af....
Helaas nog niet veel gebruik kunnen maken van mijn zadel.. Paard stond ter correctie even op een andere stal, helaas kreupel op beide achterbenen terug gekregen. Daar gaat ie dus NOOIT meer naar toe!
Arno heeft mij vrijdag nog gebeld voor op te vullen, maar aangegeven dat hij dus al 6 weken stilstaat. Wel fijn dat ze uit zichzelf bellen! Service