Arno Brandt zadel

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ivy_power89

Berichten: 5859
Geregistreerd: 16-09-06
Woonplaats: almere

Re: Arno Brandt zadel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-19 17:54

Leuk!!!!

Arno komt zondag terug voor mijn zadel.
Ik ben er achter gekomen dat het geluid komt omdat mn zadel klapperd en vandaag tijdens het rijden lag mn zadel over de schouders van mn paard.
Ben bang dat de boommaat te groot is....

linda2008

Berichten: 4254
Geregistreerd: 30-03-08

Re: Arno Brandt zadel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-19 19:46

Ivy, wat balen zeg!!

Disco, oehh spannend zeg!

DiscoDipp

Berichten: 2872
Geregistreerd: 29-09-14

Re: Arno Brandt zadel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-19 19:09

Hier helaas nog geen zadel :(
De levering was nog niet binnen, maar nu komt hij morgen! :D

A_nouk

Berichten: 11634
Geregistreerd: 02-12-06

Re: Arno Brandt zadel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-19 19:24

Ik zit op Arno te wachten, hij is er bijna :D

A_nouk

Berichten: 11634
Geregistreerd: 02-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-19 10:34

Ik moet nog even geduld hebben. Zelf heb ik wat last van mijn lijf na het rijden. Hij had een zadel wat hij mij graag wil laten testen voor we een nieuwe gaan bestellen :)

Zadel ligt tot de 23ste nog bij een andere ruiter, de 26ste mag ik hem een paar weken testen.

Geduld =:) :') _O-

DiscoDipp

Berichten: 2872
Geregistreerd: 29-09-14

Re: Arno Brandt zadel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-19 16:55

Eindelijk! <3
Afbeelding

ambre

Berichten: 7148
Geregistreerd: 19-04-09

Re: Arno Brandt zadel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-19 11:13

Heel mooi!

DiscoDipp

Berichten: 2872
Geregistreerd: 29-09-14

Re: Arno Brandt zadel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-19 15:57

Hier een betere foto, ben er echt ontzettend blij mee, hij zit weer anders dan mijn leenzadel dus dat is zeker even wennen! Maar dat komt met wat ritjes wel goed :D

Afbeelding

Yevrah

Berichten: 948
Geregistreerd: 21-02-16

Re: Arno Brandt zadel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-19 16:18

Goh wat glimt je zadel! De mijne was wat matter toen ik hem net had.

ivy_power89

Berichten: 5859
Geregistreerd: 16-09-06
Woonplaats: almere

Re: Arno Brandt zadel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-19 17:25

Mijn zadel is net terug gegaan met Arno.
Er zijn aantal aanpassingen nodig op de zit. Ik zat nu tever op de lepel. En ik ben helaas niet gezegend met een klein achterwerk en mijn paard met een lange rug...
Verder ook geen haast. 21 augustus krijg ik een grote operatie dus dan lig ik er toch uit.

Anoniem

Re: Arno Brandt zadel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-19 20:14

Ik hoop dat mijn zadel begin september er is. Appen jullie zelf, of neemt Arno contact op?

Yadano78
Berichten: 199
Geregistreerd: 04-11-14

Re: Arno Brandt zadel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-19 21:22

Hoe liggen de prijzen van de zadels, ik heb nu een tweedehands en hij bevalt eigenlijk wel :,)

A_nouk

Berichten: 11634
Geregistreerd: 02-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-19 22:06

Laatst rond gekeken omdat ik de mijne als het goed is over een tijdje ook moet verkopen. Ergens rond de €800/€900 tweedehands.

Nieuw €2.100 voor de San dressage €2.150 voor de mono.

Bobje, volgens mij neemt Arno gewoon contact met je op als hij binnen is.

Yadano78
Berichten: 199
Geregistreerd: 04-11-14

Re: Arno Brandt zadel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-19 22:15

Dank je, dat valt eigenlijk wel mee!

Lottekuhh_x

Berichten: 848
Geregistreerd: 25-12-16
Woonplaats: Sprang-Capelle

Re: Arno Brandt zadel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-19 00:08

Arno neemt idd zelf contact op als het zadel er is :)

linda2008

Berichten: 4254
Geregistreerd: 30-03-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-19 11:41

Nou ik wil even gal spuwen...
Dat de levertijd 10 weken is, was mij bekend... dat de levertijd vaak nog iets uitloopt is niet goed, maar was mij inmiddels ook wel bekend na het doorlezen van dit topic.
Maar dat ik zo’n slechte service zou krijgen bij een zadel uit deze prijsklasse vind ik echt schandalig!!!

Ik ben er niet negatief ingestapt want ik ben onwijs fan van AB zadels en wilde dan ook per se zo’n zadel. De service begon TOP! Telefoontjes altijd netjes beantwoord, er werd goed meegedacht over de aanpak met mijn toen nog onbeleerde pony en een gratis leenzadel! Wauw!
Op de afspraken zelf kwam Arno wel altijd onwijs te laat (tot 3 uur toe) maar vooruit dat heb ik er voor over, hij zal het ook druk hebben! ;)

Inmiddels ben ik 20 weken verder en word ik nergens van op de hoogte gehouden. Ik heb meermaals gevraagd hoe de situatie is. Steeds word er gezegd dat ik gebeld ga worden, maar dat gebeurd vervolgens nooit. Dus bel ik steeds zelf maar terug en dan begint het riedeltje van voor af aan!

Dinsdag zou ik wéér gebeld worden, gebeurde opnieuw niet! Donderdag weer zelf contact opgenomen. Toen werd mij verteld dat er “iets” mis gegaan was en mijn zadel teruggestuurd was naar de fabriek. Het zou nog minstens 3 weken gaan duren... ik was het echt zat inmiddels en heb gevraagd of Arno mij persoonlijk kon bellen omdat ik wil weten wat er nu zo mis gaat. (Edit: als het bijvoorbeeld een zwarte bies zouden hebben geplaatst in plaats van grijs, dan vind ik dat helemaal niet erg, dus ik wil gewoon overleggen en weten waar het in zit). Uiterlijk vrijdag zou ik gebeld worden maar OPNIEUW gebeurd het niet!!!

Ik vind het echt een doodzonde om voor dit geld zo behandeld worden! Maar de stekker er nu uit trekken na 20 weken wachten vind ik ook zonde. Ergens anders zou ik weer opnieuw moeten beginnen met de wachttijd.....
Kortom; ik voel me een beetje met mijn rug tegen de muur gezet.
Voorheen zou ik iedereen AB hebben aanbevolen, maar nu zeker niet meer!! (Wel voor de zadels, niet voor de service!) -:(-
Laatst bijgewerkt door linda2008 op 08-09-19 11:53, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Re: Arno Brandt zadel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-19 11:49

Bedenk dat wanneer je het zadel eenmaal hebt, de service niet anders is. Ik zou het zadel vlug afbestellen en bij een fijne zadelmaker, die ook service verleent, een nieuw zadel bestellen.

ivy_power89

Berichten: 5859
Geregistreerd: 16-09-06
Woonplaats: almere

Re: Arno Brandt zadel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-19 12:31

Ik herken de communicatie zo niet. Wel het moeizaam afspraak maken.
Mijn zadel was af geleverd rond afgesproken levertijd maar helaas bleek de zitting te hoog te zijn waardoor mn zadel naar voren schoof omdat ik op de lepel zat.
Dát vind ik wel jammer, want met zadel aanmeten en bestellen heb ik dit destijds ook aangegeven en had gehoopt dat er met mijn opmerking wat gedaan zou worden.
Zadel is nu terug om te kijken of er wat mee gedaan kan worden.
Voor nu niet erg, want door een operatie kan ik zelf toch niet rijden en dat zit er de komende weken ook nog niet in.

Maar snap zeker dat je heel erg baalt! En idd die levertijden zijn bij veel zadelmakers erg lang op het moment

MyWishMax

Berichten: 25348
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Re: Arno Brandt zadel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-19 12:51

Ik snap dat je baalt, heel vervelend idd. :j Hier was er ook iets verkeerd gegaan met bestellen. Wel zeker weten in de fabriek verkeerd, andere wrongen/groter, terwijl bestelformulier wel goed was. Dus nog langer wachten. Dat is enorm balen, maar kon hij niks aan doen.

Ik herken wat Joman zegt helemaal niet. Service juist enorm goed. Afspraak inplannen soms iets lastig, maar dat was bij andere zadelmakers vroeger niet anders. Het enige wat ik aangeef is dat ik een half uur van te voren gebeld wil worden bij een afspraak. Dan hoef ik niet op stal te wachten. Ik ken geen fijnere zadelmaker en geen betere service.

Qua te laat komen snap ik trouwens wel hoe dat komt. Ik heb nog nooit een zadelmaker gehad die zoveel tijd nam om te controleren. Niet dat hij langzaam werkt, maar juist heel kritisch kijken. Bij andere/vorige zadelmakers was het hooguit een half uurtje, bij Arno heb ik er wel eens een uur / anderhalf uur opgezeten elke keer voordat hij tevreden was. Als je dan plant voor een half uurtje bijvoorbeeld :=

Lottekuhh_x

Berichten: 848
Geregistreerd: 25-12-16
Woonplaats: Sprang-Capelle

Re: Arno Brandt zadel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-19 14:19

Bij mij heeft het ook 22 weken geduurd voordat het zadel er eindelijk was. Voor die tijd ook wel eens gebeld hoe en wat, maar ze wisten er nooit iets over te zeggen. Enkel dat ze wachtten op de leverancier. Afspraken maken is wel altijd een dingetje, aangezien het vrijwel nooit op korte termijn kan. Eén keer ben ik het wel een beetje beu geweest en toen is Arno op z’n vrije zaterdag langs gekomen, waar ik wel heel blij mee was. Hier belt hij ook altijd een halfuur van tevoren. Hij is bij mij nog gek genoeg nooit echt heel laat geweest.

Oja ik was het trouwens wel vaker beu geweest, al helemaal over de levertijd en het niet op de hoogte houden hiervan. Inmiddels ben ik wel heel blij met het zadel en zou ik geen andere meer willen, maar of ik er nog een keer een bestel weet ik zo net nog niet. Vooral wat betreft de levertijd.

linda2008

Berichten: 4254
Geregistreerd: 30-03-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-19 14:59

Waar gewerkt word, worden fouten gemaakt.
Daar heb ik echt alle begrip voor.
En te laat komen doordat je voor iedere klant de tijd hebt genomen, daar kan ik ook alleen maar begripvol voor zijn. Maar hou me gewoon even op de hoogte en bel terug als je dat beloofd.....

blokfluit
Berichten: 87
Geregistreerd: 11-12-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-19 15:38

Ben benieuwd hoe dat dan gaat na de Brexit. Het gaat er vast niet beter op worden.

MyWishMax

Berichten: 25348
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Re: Arno Brandt zadel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-19 15:57

Dat snap ik hoor Linda2008, echt waar! Bel je naar hem zelf of naar de 'assistente/planning'?

linda2008

Berichten: 4254
Geregistreerd: 30-03-08

Re: Arno Brandt zadel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-19 16:51

De Brexit werd nu ook al als excuus gebruikt... :roll:

MWM, beide geprobeerd! Vooral naar de assistente, maar ik ga morgen maar weer eens naar Arno zelf proberen te bellen....

Charmaine
Berichten: 1416
Geregistreerd: 28-12-03
Woonplaats: Alphen aan den Rijn

Re: Arno Brandt zadel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-19 21:35

Mijn ervaring staat ook ergens in dit topic. Ik heb 26 weken moeten wachten. Nauwelijks communicatie. Zou komen doordat de leverancier een speciaal kussen voor mijn paard zou moeten maken.
Eigenlijk van de gekke dat ik een 2x zo lange levertijd als toegezegd heb geaccepteerd...
Kan niet zeggen dat ik alsnog blij was. Zadel heeft nooit echt fijn gelegen ondanjs dat Arno meerdere keren heeft aangepast,en ik heb er nagenoeg niet mee kunnen rijden ivm overlijden van mijn paard.
Door deze ervaring nu gekozen voor 2e hands zadel voor mijn nieuwe paard. Doe het nooit meer, een zadel op maat laten maken na deze ervaring.