Daisy,Bruine New Forest. Zoontje ?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
xMarink

Berichten: 25
Geregistreerd: 16-05-06

Daisy,Bruine New Forest. Zoontje ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-06 20:25

Ik rijdt nu ongeveer een jaar een pony, Daisy.
Het is een new forest van 14 jaar.
ongeveer 6 jaar geleden of misschien 2 jaar meer werdt deze pony gekocht door een klein jongetje, Ricky.
Toen was de mede-eigenaar, of een soort van bijrijdster Emma.
Deze heeft daisy nu al een tijdje helemaal voor haar zelf en ik rijdt haar ook 2 dagen in de week.
Ik heb vrij weinig info over haar, dat moet ik nog even aan de eigenaar vragen en dan door de papieren bladeren, dus meer info zal nog wel komen, maar ik ben gewoon zo nieuwsgierig en misschien kunnen mensen wel wat met deze info..
Even niet afwijken van mijn bericht;
toen zij gekocht werd heb ik begrepen dat je nog zag aan haar uiers dat ze een veulen had. Verder is er geloof ik bekend dat ze een Hengstje als veulen heeft gehad, maar dat die al verkocht was toen Daisy door Ricky gekocht werd.. Dus wij hebben haar nooit gezien.
Ben jij misschien de eigenaar van een new-forest hengsten veulentje en weet je of Daisy de moeder is ?
Daisy staat op dit moment in Hekelingen.
Ik weet dat dit erg weinig info is maar als je Daisy van uiterlijk kent en je kent het veulen ook zie je misschien wel een gelijkenis..
Dus, weet iemand wat laat het me aub weten.
Ik weet ook niet wie Daisy's ouders zijn, daarom moet ik even haar papieren raadplegen

hier staat een topic van daisy met foto's. http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=145&t=590735&p=15397601#15397601