Afstammelingen van Narcos II of Laudanum XX gezocht

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Britt_87
Berichten: 1
Geregistreerd: 13-05-06

Afstammelingen van Narcos II of Laudanum XX gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-06 12:38

Ik heb een 15 jarige ruin. Hij is een BWP, maar heeft franse bloedlijnen. Zijn vader is Narcos II en vader van moeder is Laudanum XX (beide bloedlijnen springsport)
Heeft er iemand nakomelingen van één van deze hengsten en hoe zijn deze paardjes in omgang, onder het zadel, op wandeling,...?

JollyJumper

Berichten: 1325
Geregistreerd: 17-12-02
Woonplaats: Vortum Mullem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-06 21:11

Ik heb (nog wel, ze is verkocht en gaat morgen weg...) een 3 1/2 jarige merrie van Tangelo v.d. Zuuthoeve en die hengst is Narcos II X Laudanum XX.
Onze merrie is nog niet zadelmak, maar wel heel makkelijk in de omgang en ook al hardstikke verkeersmak. Schrikt nergens van en is heel levendig en nieuwsgierig. Speelt ook graag met mijn andere paard. Op stal is ze heel lief en rustig en altijd vriendelijk, nooit bijten of slaan of wat dan ook. En ze heeft ook geen flauwe merriestreken.
Van moederskant is het trouwens Voltaire X Notaris.

_RobinA_Jarig

Berichten: 1423
Geregistreerd: 20-11-04
Woonplaats: Louisendorf (Bedburg-Hau)

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-06 21:19

Ik had een Harcos x Jonas (Jonas is Saros xx x Uniform). Harcos is een zoon van Narcos II ( x Rieko xx geloof ik). Maar mijn paard was niet echt een lievertje. Had totaal geen werklust, wou alleen maar bokken en steigeren. Daarom heb ik die dus ook verkocht.