wie heeft er allemaal een nakomeling van SANTO AMIGO X

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
chantal99

Berichten: 206
Geregistreerd: 11-11-05
Woonplaats: spijkenisse

wie heeft er allemaal een nakomeling van SANTO AMIGO X

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-06 16:05

he allemaal,

ik wil iets meer weten over nakomelingen van deze hengst omdat ik dan misschien weet of de hengst bij mijn merrie past.
dus ik hoop dat jullie me meer over de hengst en zijn nakomelingen kunnen vertellen.

alvast heel erg bedankt.

groetjes van chantal

gomir

Berichten: 25543
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-06 21:16

Ik heb meerdere Santo's gezien en dat waren aansprekende paarden. Het is me wel opgevallen dat nakomelingen van hem uit kleine merries vaak wat te klein en teer blijven.

Draf zou soms met wat meer veer en balans mogen, in de springring heb ik ze nog maar weinig gezien.
Santo doet het zelf wel goed in de ring

chantal99

Berichten: 206
Geregistreerd: 11-11-05
Woonplaats: spijkenisse

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-06 09:55

he gomir,

heel erg bedankt.
je weet wel veel van de hengsten.

groetjes van chantal

gekke_koei

Berichten: 4425
Geregistreerd: 10-06-03
Woonplaats: hellevoetsluis

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 06:58

wij zijn afgelopen vrijdag naar hem wezen kijken omdat wij hem graag voor merel willen.

het is echt een super lief paard. heel rustig, staat gewoon ops tal tussen de merries, is knuffelig en braaf als je aan de hand draaft.

hij is ook echt super mooi in het echt.

we hebben 2 jaarlingen en een 3 jarige gezien die daar ook op stal staan en waren ook leuke beestjes.

volgens de eigenaar doen ze het heel goed in de endurancesport. zijn eigenlijk vrij allround paarden. hij zelf is ook nog z dressuur geweest naast nationaal springen. maar wordt nu alleen nog maar in springen uitgebracht.

de nakomelingen die wij zagen kwamen uit een vrij kleine merrie(1.61) maar hij geeft toch redelijk wat maat mee. zaten alle 3 tussen de 1.65 en 1.68. dus zo klein is dat niet aangezien die in elk geval groter dan moeders werden.

maar kan je aanraden eens te gaan kijken bij hem. het is een eind rijden, maar we waren alle 3 gelijk enthousiast, dus merel wordt volgende maand geinsemineerd

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Re: wie heeft er allemaal een nakomeling van SANTO AMIGO X

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-06 20:51

Ik heb een 12 jarige ruin van Santo Amigo. Hij komt uit een arabische volbloedmerrie van 1.49 en is zelf 151.5 Helaas dus niet zo heel erg groot. Super karakter en wil graag werken. Foto's staan in mijn profiel.

chantal99

Berichten: 206
Geregistreerd: 11-11-05
Woonplaats: spijkenisse

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-06 18:45

he Manon,

heel erg bedankt voor je reactie.

groetjes van chantal

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-06 19:56

You're welcome

Oja, de site is geloof ik www.santo-amigo.nl Daar kun je ook veel foto's van nakomelingen vinden