meer mensen hier last van? stijfheid

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Koblenz
Berichten: 422
Geregistreerd: 15-01-05

meer mensen hier last van? stijfheid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-06 20:01

hallo bokkers,

ik had dus even een vraagje. Mijn paardje heeft de afgelopen week best veel last van stijfheid. woensdag had hij zelfs erg dikke benen, maar die zijn nu weer weggetrokken. Zolang ik stap is er niks aan de hand maar als ik ga draven dan loopt hij echt stijf achter. Het trekt nu gelukkig langzaam weg. Maar meer paarden bij ons op de manege hadden er last van. Nu vroeg ik me af of er meer mensen zijn die er last van hebben en of het een soort van virus is ofso??

ben benieuwd naar jullie reacties:D
Laatst bijgewerkt door Anya op 30-04-06 23:51, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: titel aangepast en verplaatst naar bew

RicardoOpa

Berichten: 2408
Geregistreerd: 09-03-06
Woonplaats: Salamanca, Spanje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-06 20:47

Denk niet dat het een virus is eigenlijk. Goed instappen en uitstappen, zou ik zeggen

Hebben wel alle paarden de beweging gehad die ze normaal ook krijgen ?

FlairS

Berichten: 4755
Geregistreerd: 29-07-02
Woonplaats: Heiloo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-06 20:50

Als er meer paarden last van hebben gehad op de manege zou t natuurlijk wel een virusje kunnen zijn.Heeft hij verder nog meer symptomen van dat hij ziek zou kunnen zijn?Heb je zijn temp opgemeten?

Koblenz
Berichten: 422
Geregistreerd: 15-01-05

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-06 21:12

@ ricardoOpa: nu het zijn paarden van verschillende mensen dus ik denk dat die allemaal wel hun gewone beweging hebben gehad.
@flairS ik heb woensdag temperatuur gemeten. toen had hij echt dikke benen maar 37.3 C niet echt koorts dus

FlairS

Berichten: 4755
Geregistreerd: 29-07-02
Woonplaats: Heiloo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-06 08:27

Dikke benen kan met een virus te maken hebben.Hebben wij ook wel eens op stal gehad.Zou me er niet veel zorgen om maken.Als de paarden geen koorts hebben en normaal eten moet de weerstand maar zorgen dta ze er weer overheen komen.