Smoot Locomotion

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Smoot Locomotion

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-06 13:11

Op www.paardendrogist.nl zag ik dit supllement staan, op homeopatische basis. Het klonk mij allemaal heel interessant. Ik ben zeer benieuwd naar de ervaringen hiermee!

laida

Berichten: 1022
Geregistreerd: 04-04-03
Woonplaats: aarle-rixtel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-06 22:19

ik heb het ook gebruikt maar op mijn paard had geen enkel effect

Djilna

Berichten: 31009
Geregistreerd: 20-09-02
Woonplaats: On the trails

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-06 10:51

Ik heb het bij mijn paard ook gebruikt en het hielp erg goed bij de doorbloeding van de achterhand.
Bij zwaar werkt (endurancetraining) zweette mijn paard nooit op zijn kont en een paar weken nadat ik met deze tabletten was begonnen liep het ineens in straaltjes van zijn billen af.
En ik vond hem ook wel soepeler, niet heel veel, maar toch wel wat.

Ratjetoe
Berichten: 1525
Geregistreerd: 07-03-03
Woonplaats: Overijssel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-06 20:58

Ja ik ben een zeer tevreden gebruiker van Smooth Locomotion. Ik bestel het trouwens altijd via www.dekruidenstal.com. en ook zeer tevreden over de service van hen!

Ik gebruik het nu al een aantal jaar. De vos van mij heeft door een ongeluk in het parcours een lichemeljk een klap gekregen wat pas later echt eruit kwam. Zeer stijf in zijn bewegingen en niet voorwaarts te rijden, altijd een beetje zuur op de achterkant met rijden. Ik ben daarom ook eens smooth locomotion gaan proberen en binnen een paar weken merkte ik al verschil.

Ik heb pas geleden nadat mn pot weer leeg was geprobeert om het gewoon niet meet te gebruiken en dan eens kijken of het echt zou werken en na een paar weken begon hij idd weer slechter te lopen!

Ik heb vanaf nu dus ook standaard een reservepot in de kast op stal staan!