te hard groeien, wat bijgeven.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
bayaatje

Berichten: 1329
Geregistreerd: 23-06-03
Woonplaats: geel

te hard groeien, wat bijgeven.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-06 12:32

hoi,
mijn friese hengst van 3 jaar is enorm aan het groeien, in 2 maanden tijd is hij bijna 5 cm gegroeit, nu zou ik hem graag iets bijgeven om hem wat te ondersteunen. wat voor suplement zou ik hiervoor geven, en welk merk vinden jullie het beste?
groetjes

RicardoOpa

Berichten: 2408
Geregistreerd: 09-03-06
Woonplaats: Salamanca, Spanje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-06 16:28

Pavo heeft veel goede producten.
Waar wil je paard bij ondersteunen? Botgroei, weerstand? Of wil je dat hij wat meer aankomt?
Voor bijv. botgroei kun je PavoPodoSupply gebruiken.
Als je iets meer weestand wil geven kun je Pavo MultiVit15 geven. Maar naast Pavo zijn er nog zoveel andere merken die ook goede producten hebben die je kunt geven. Het beste kun je denk naar de ruitersportwinkel gaan. Mensen daar kun je wat meer uitleg geven over elk product

bayaatje

Berichten: 1329
Geregistreerd: 23-06-03
Woonplaats: geel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-06 17:45

ik heb een ruitersportzaak ik heb alles van pavo, maar ik vroeg me af omdat ik het zelf nog nooit uitgeprobeert heb welke van de vele producten jullie het beste vinden werken. ik zou hem vooral bij de botgroei willen ondersteunen,hier zijn zoveel verschillende producten in te verkrijgen ik weet wat ze allemaal doen, maar welke geeft het beste resultaat?

RicardoOpa

Berichten: 2408
Geregistreerd: 09-03-06
Woonplaats: Salamanca, Spanje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-06 18:09

Hmm, ik kan wel wat opnoemen, maar ik heb er geen ervaring mee en ik ken ook geen mensen die ervaring mee hebben, dus ik denk dat ik je niet verder kan helpen Succes!

bayaatje

Berichten: 1329
Geregistreerd: 23-06-03
Woonplaats: geel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-06 18:24

ok is niets in ieder geval al bedankt voor je reactie.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-06 18:35

Ik voer altijd podo korrels in de zomer, bevalt me goed, ik houd niet zo van veel krachtvoer geven en al helemaal niet naast gras, dus dan zijn deze korrels een goede optie. Voor je ruin die toch al 3 is zou je ook summerfit of de aurakoeken kunnen overwegen.
Maar goed gras is de basis en het [naam] hoor!

bayaatje

Berichten: 1329
Geregistreerd: 23-06-03
Woonplaats: geel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-06 18:47

het is een hengst hoor niet dat het zoveel verschil uitmaakt .podo korrels ,daar heb ik nog nooit van gehoort ,van die koeken ook niet, weet je misschien waar je deze haalt ?gras en goed hooi heeft hij in ieder geval in overvloed ,krachtvoer krijgt hij nog wel bij, maar niet veel.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-06 19:43

Je had een ruitersportzaak? Dan hoor je dat toch wel te weten.
Kijk eens op pavo.net voor de dealers. Supplementen staan ook bij de meeste ruitersportzaken en zelfs Divoza, zijn nl ook te verkrijgen bij o.a. harry's horse.

Sorry dat ik ruin zei, overheen gelezen.

bayaatje

Berichten: 1329
Geregistreerd: 23-06-03
Woonplaats: geel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-06 09:57

hoi,
de suplementen van pavo verdeel ik ook en ik weet bij alle van deze wat ze doen, maar ik zit een beetje te twijfelen welk merk nu het beste effect heeft.zelf zat ik te denken aan distelolie, deze ondersteunt de botgroei en vele andere zaken. ik heb wel een ruitersportzaak ,maar er zijn zo veel verschillende zaken dat het bijna onmogelijk wordt om van alle zaken alles vanaf te weten, als er nieuwe producten bij in de winkel komen waar ik onvoldoende vanaf weet komt een vertegenwoordiger meestel de werking van de producte nog een keer uitleggen.
groetjes