gelatinaat

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
kevertje

Berichten: 51
Geregistreerd: 19-08-05

gelatinaat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-06 23:57

kent iemand of heeft iemand ervaringen met het voedingssupplement gelatinaat? zou volgens mij zijn voor gewrichten/spieren/pezen?

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-06 09:08

Paard van de buren krijgt dit van het merk Primeval voor z'n artrose.
Ze zijn er erg tevreden mee!
Hier de info van de site www.primeval.nl

Soepele gewrichten en sterke botten
PrimeVal Gelatinaat® is een natuurlijk voedingssupplement dat belangrijke bouwstoffen bevat voor kraakbeen, botten en hoeven. Het bevordert de smering van gewrichten en verstevigt het kraakbeen, waardoor het paard zich soepel kan blijven bewegen.

Zowel in de paardensport als in de recreatieve ruitersport en paardenfokkerij wordt PrimeVal Gelatinaat® veelvuldig ingezet.

PrimeVal Gelatinaat® is geschikt als complementaire behandeling en ter preventie van klachten.

PrimeVal Gelatinaat®: Preventie én behandeling van problemen aan het bewegingsapparaat
ondersteuning bij slijtage
sterke hoeven en een mooie vacht
overbelaste en oudere paarden
sportpaarden, dekhengsten
drachtige merries
opgroeiende veulens

Hoop dat je hieraan wat hebt

Lynnlovesyou
Berichten: 380
Geregistreerd: 16-08-05

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-06 09:03

ik ga het gebruiken , ik laat je iets weten !!

kevertje

Berichten: 51
Geregistreerd: 19-08-05

Re: gelatinaat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-06 19:19

ik ga het ook gebruiken, op aanraden van de da. mijn paard heeft een peesblessure en is niet meer een van de jongste!. geloof dat het idd niet zozeer voor de pezen is maar meer voor botten en kraakbeen. Kan denk ik geen kwaad, aangezien we nog niet zoveel mogen doen met haar wordt alles er niet soepeler op. en ook voor het opbouwen later denk ik dat het wel een goede ondersteuning kan zijn. Maar goed, was benieuwd naar ervaringen. zal ook laten weten hoe het bij ons gaat bevallen!