Ruwvoermix Vitalstyle of Agrobs

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
nick_en_ik

Berichten: 205
Geregistreerd: 30-09-20

Ruwvoermix Vitalstyle of Agrobs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-23 16:38

Hoi,

Recent kwam VitalStyle met een nieuwe ruwvoermix, de Soft & Fiber.
Nu vond ik deze op het eerste gezicht wel een beetje lijken op de Agrobs Leichtgenuss.
Ze verschillen wel wat van ingrediƫnten, maar het idee is geloof ik vrijwel hetzelfde?
Wat zijn de grootste verschillen tussen deze twee ruwvoermixen?

Ik gebruik voor mijn pony nu Leichtgenuss (met een vitamine brokje erbij) maar als dat op is wil ik misschien overgaan op ander voer. En aangezien Vitalstyle een stuk goedkoper is, is dat misschien wel interessant.

uudje

Berichten: 2012
Geregistreerd: 10-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-23 17:12

nick_en_ik schreef:
Hoi,

Recent kwam VitalStyle met een nieuwe ruwvoermix, de Soft & Fiber.
Nu vond ik deze op het eerste gezicht wel een beetje lijken op de Agrobs Leichtgenuss.
Ze verschillen wel wat van ingrediƫnten, maar het idee is geloof ik vrijwel hetzelfde?
Wat zijn de grootste verschillen tussen deze twee ruwvoermixen?

Ik gebruik voor mijn pony nu Leichtgenuss (met een vitamine brokje erbij) maar als dat op is wil ik misschien overgaan op ander voer. En aangezien Vitalstyle een stuk goedkoper is, is dat misschien wel interessant.

Leicht genus bevat meer kruidensoorten. Die van vitalstyle alleen grassoorten en wat bloemsoorten en een esparcette brokje. Persoonlijk spreekt de vitalstyle me meer aan. Juist vanwege de geen kruiden en alleen wat bloemen. Zo kan ik zelf kruiden toevoegen.