Green power Equifyt

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lynn_H

Berichten: 171
Geregistreerd: 18-06-11
Woonplaats: Eifel

Re: Green power Equifyt

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-18 15:54

Bedankt xLindy91! Was in de PDF tabellen gaan kijken en vergelijken, indien er een vitamine complex is toegevoegd zou het wel degelijk kunnen die waarden. Heb nog ca 2 maanden mineraalvoer en faser light, nadien probeer ik de green power!

lailapri

Berichten: 22121
Geregistreerd: 09-05-03
Woonplaats: Heerhugowaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-18 08:23

Ik zit erover te denken om weer een big box te bestellen. Echter nu had ik vorige keer 730/735 kg in mijn big box gekregen ipv 750 kg. Is dit normaal? Ze adverteren op de site ermee dat je 100 kg gratis krijgt. In wezen heb ik dus nog 15/20 kg te goed (zal voor precieze aantal de bon moeten zoeken). Iemand ervaring met bigboxen?

Nouvel

Berichten: 28563
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-24 14:19

Ik weet dat het een heel oud topic is, maar ik haal het even omhoog om geen nieuwe op te starten…

Ik ben erg benieuwd naar ervaringen met de green power lucernevrij, zijn die er?
Hoeveel voeren jullie en hoe reageren jullie paarden er op?

xLiez

Berichten: 1894
Geregistreerd: 11-08-14
Woonplaats: Joure

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-24 14:49

Nouvel schreef:
Ik weet dat het een heel oud topic is, maar ik haal het even omhoog om geen nieuwe op te starten…

Ik ben erg benieuwd naar ervaringen met de green power lucernevrij, zijn die er?
Hoeveel voeren jullie en hoe reageren jullie paarden er op?


Mijn pony krijgt die ook, ik ben er tevreden over. Hij krijgt wel maar 2 handjes want hij krijgt een balancer.