Agrobs naturmineral compleet supplement

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-19 19:35

Ben ik eigenlijk ook nog steeds erg benieuwd naar! ;)

darkadia

Berichten: 5248
Geregistreerd: 08-09-05
Woonplaats: Bussum

Re: Agrobs naturmineral compleet supplement

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-19 19:52

Ik voer het hier al geruime tijd en nog steeds tevreden over. Tussendoor vitalbix geprobeerd, omdat dat makkelijker verkrijgbaar was, maar paarden deden het er niet fijn op, en aten het ook niet echt goed. De naturmineral wordt de bak uitgelikt. Voer het samen met de naturmuesli, en wat supplementen (maagsupport en glucobalance). Beiden doen het er super op! Terwijl eerder met maar een poepertje, werd er met lange tanden gegeten.
Overigens hangt dat wel ook af van het poeder. Dingen van NAF moeten ze nog steeds niets van weten haha. Blijkbaar specifieke geur ofzo.

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-19 21:31

Bedankt voor je reactie!
Ik voer dus nu VS200 maar heb ook nog 3 kilo Agrobs naturmineral vitaminebrok staan. Omdat ik ook alpengrün müsli voer van Agrobs dacht ik dat dat misschien fijne combi is (Maar dat slaat misschien nergens op :D ).

Als ik de waardes ga vergelijken in wat ze dagelijks binnen krijgen zegt mij dat uiteindelijk nog niet heel veel. Van het één zit er meer in van het ander minder. Welk voer dan echt beter zou zijn voor mijn pony? Geen idee.
Zit te twijfelen om vs200 te blijven voeren en de agrobs te verkopen maar ik zit in dubio.

Vinden jullie dat niet moeilijk, kiezen wat nu het beste is?

Anoniem

Re: Agrobs naturmineral compleet supplement

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-19 22:01

zou lekker de agrobs opvoeren.
T is dat ik Agrobs steeds moet bestellen en dat begint me nogal de keel uit te hangen,
Daarom voer ik tegenwoordig liever voer dat ik zo kan halen.

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-19 09:51

Oh dat maakt mij niet zo uit. VS200 moet ik ook bestellen.
Heb besloten de Agrobs inderdaad te gaan voeren :-) Eens kijken of ik verschil merk

Darkadia; bedoel je de alpengrun musli van Agrobs? Je hebt het over natuurmuesli?
Ik voer mijn vitaminebrokje met beetje alpengrun musli, vind ik zo'n mooi produkt!

darkadia

Berichten: 5248
Geregistreerd: 08-09-05
Woonplaats: Bussum

Re: Agrobs naturmineral compleet supplement

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-19 13:58

Owja alpengrun idd. Haha.

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Re: Agrobs naturmineral compleet supplement

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-19 14:04

Ziet er super goed uit he! Pony lust het ook graag!