Pony van het Jaar heeft weer kuif en staart (extensions)

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
janouk
Blogger

Berichten: 17914
Geregistreerd: 18-04-06

Pony van het Jaar heeft weer kuif en staart (extensions)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-08 06:51

Even Update:

Na 15 uur hard werken door Diane van http://www.depaardenkapper.nl heeft Merlin weer een kuif en een staart, gemaakt van zijn eigen afgeknipte haar en dat van diverse andere haflingers uit het land.
Zodat hij weer bewapend met kuif en staart de vliegen van zich af kan houden.
De maanextensions volgen later.

http://www.haflinger-merlin.nl/home.htm onder het kopje nieuws vind je op de site van Denise foto's van het invlechten. Ik vind het resultaat echt prachtig geworden. Wat is dat knap gedaan.

Afbeelding


Denise is onwijs blij met alle lieve berichten, die ze ontvangen heeft. Daarvoor hartelijk dank.


Gisterenavond waren Denise en Merlin met hairextensions in het nieuws bij RNN 7. http://www.hetlaatstenieuws.tv/see.php? ... xtern=RNN7


Let op: sommige informatie in het nieuwsbericht klopt niet. Zo was de verkiezing Pony van het Jaar, geen verkiezing voor de mooiste pony van het jaar. En natuurlijk lopen er veel meer paarden en pony's met hairextensions. Maar dat weten de meeste Bokkers ook wel. Ik heb het filmpje geplaatst omdat je hier mooi het resultaat kan zien van de extensions.
Laatst bijgewerkt door janouk op 24-04-08 07:24, in het totaal 1 keer bewerkt

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Re: Pony van het Jaar heeft weer kuif en staart (extensions)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-08 06:54

Erg mooi geworden !!
Vooral de voorpluk ziet er prachtig uit !
Was het eigen haar terug gevonden dan?
Heb wel gereageerd in andere topic, maar topic verder niet gevolgt.

Over de daders ook nog niks bekend?

janouk
Blogger

Berichten: 17914
Geregistreerd: 18-04-06

Re: Pony van het Jaar heeft weer kuif en staart (extensions)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-08 06:55

@ Crossmonster
Nee van de daders is niets bekend. Helaas.
Ze hadden de afgeknipte manen, kuif en staart in de box laten liggen. En daarvan waren nog veel haren bruikbaar voor de hairextensions.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110803
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Re: Pony van het Jaar heeft weer kuif en staart (extensions)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-08 06:56

Goed dat hij weer een staart heeft om de vliegen mee weg te jagen!

Ik vind het alleen een beetje een raar filmpje? Verward
Er wordt gesuggereerd dat hij de mooiste pony van het jaar is? Verward Dat klopt natuurlijk helemaal niet.

En onder het filmpje staat:
Citaat:
Heb je ooit een pony met hair extensions gezien? Waarschijnlijk is Merlin de enige pony die daar mee rondloopt.

Er zijn natuurlijk nog veel meer paarden met extensions. Zo bijzonder is het nou ook weer niet Lachen

janouk
Blogger

Berichten: 17914
Geregistreerd: 18-04-06

Re: Pony van het Jaar heeft weer kuif en staart (extensions)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-08 07:00

@ cayenne
Helemaal gelijk hoor. Maar hoe vaak je het ook uitlegt, mensen geven toch hun eigen interpretatie aan het verhaal. Ook journalisten.
De Paardenkrant Pony van Jaar verkiezing had niets te maken met een verkiezing van de mooiste pony, maar was een publieksprijs. En ik weet wel zeker, dat heel veel pony's en paarden rondlopen met hairextensions. Maar dat weten de meeste Bokkers wel.

Ik heb het filmpje geplaatst, omdat je mooi kan zien hoe goed het resultaat is geworden en zo heel veel bokkers verontwaardigd gereageerd hadden op het afknippen van de manen/staart. Veel bokkers hadden me gevraagd hoe het nu was met Merlin's staart. Daarom leek een update me wel op zijn plaats.

Ik zal het even in de beginpost melden.