'Weer paardenstront op de wegen in Bronckhorst'

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Otex

Berichten: 116
Geregistreerd: 26-11-06
Woonplaats: enschede

Re: 'Weer paardenstront op de wegen in Bronckhorst'

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 00:42

wat een goede burgemeester
eentje die blij is met paardenpoep Haha!
mijn complimenten aan BRONCKHORST;)
nu de rest van NL nog. de mest hoort nou eenmaal bij de dieren en dat kan helemaal niemand veranderen! Knipoog Haha!

eenitraM
Berichten: 10948
Geregistreerd: 24-08-06

Re: 'Weer paardenstront op de wegen in Bronckhorst'

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 14:07

Ik woon in Bornckhorst, aan de paardenroute. Ideaal.

Maar hoop eerlijk dat er hier niet meer paardenmensen gaan wonen Bloos

Ben zelf mee geweest naar Hengelo. Daar moest ik met mijn pony meerijden in de Verenigingen stoet ofzo. Vond het een beetje tegen vallen. Alle verenigingen van Bronckhorst in de ring, gevlochten/gewassen/gepoetst en wel. Je moest 10 minuten in de ring stappen, de club voorstellen en je mocht alweer naar huis. Nou bedankt voor de moeite zeg je dan...

Anky was leuk om te zien. Wel koud! Die wind maakte het er echt niet fijner op. Hoe dan ook, was blij dat ik in de auto zat terug naar huis Clown

Aline4

Berichten: 901
Geregistreerd: 22-01-03
Woonplaats: Hengelo G

Re: 'Weer paardenstront op de wegen in Bronckhorst'

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 21:06

Ach het was best leuk!! Ik vond het rassendéfilé ook erg leuk! En de parade van de verenigingen ook.

We hebben inderdaad al heel wat leuke routes, maar ik hoop eigenlijk dat andere gemeentes ook wijs worden in plaats dat jullie allemaal hier komen wonen want dat past niet Haha!

Dressuurenzo

Berichten: 776
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Arnhem

Re: 'Weer paardenstront op de wegen in Bronckhorst'

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 00:41

hey was er gister ook maar vond het vies tegenvallen! rassendefile zag ik het nut niet echt van in? Waarom zoveel buitenlandse rassen bijna niets uit Nederland!

En dat alle verenigingen uit bronckhorst er waren viel ook wel tegen, want waar was: steenderen rijvereniging? psv Baak? Rijvereniging Hengelo? Rij en ponyclub Bronckhorst? En de menverengingen dan?

Ach jah Anky was leuk! Maar even het zo rooskleurig over de gemeente valt ook wel tegen hoor. Woon je midden in het dorp met een pony heb je twee keuzes om buiten het dorp te komen: over de drukke weg of over een rustig paadje en berm. Komt er bij het rustige paadje een bordje verboden voor paarden te staan???? Ja ja goede gemeente hoor!

En ik moet zeggen dat ik ook niet wist dat een welsh a een mini versie van een shire was! Misschien toch je iets beter voorbereiden bij een rassendefile?

Verder vond ik het wel raar dat als je een aanprijzing maakt voor je gemeente wat betreft paardentoerisme dat je niet een van je betere ruiters uit je eigen gemeente vraagt als medewerking???? Anky is leuk maar ongelovelijk duur om te laten komen? Misschien kun je dat geld beter steken in het verbeteren van je Paardentoerisme!

Karin Petterson, Nars Gottmer zijn toch ook zeer bekend en wel uit je eigen gemeente! Maar daar wordt met geen woord over gerept!

Ach ja! Zoals ik al zei, het was leuk om naar te kijken en het zal best goed zijn als reclame! Maar erg logisch een goed vond ik de dag niet! Beetje zonde voor de mensen die na Anky nog wat wilde laten zien! Bijna iedereen was weg!

Van mijn kant uit minder gejuig voor gemeente Brockhorst!

Anke

Berichten: 19779
Geregistreerd: 10-05-01
Woonplaats: DL - Havert

Re: 'Weer paardenstront op de wegen in Bronckhorst'

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 09:05

gewweldig, overal komen regels rondom het opruimen en voorkomen van paardenpoep in de bebouwde kom en daar willen ze het stimuleren!

eenitraM
Berichten: 10948
Geregistreerd: 24-08-06

Re: 'Weer paardenstront op de wegen in Bronckhorst'

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 17:33

@ joycie17: Met jou hele bericht ben ik het eens. Rassenshow stelde echt niets voor. Niet alle verenigingen waren aanwezig. (Snapte ook het nut niet daarvan) En ze hadden idd het geld wat voor Anky was bedoelt, beter in het paardentoerisme kunnen stoppen.

Maargoed. Leuk voor 1 keer. Nu nooit meer Clown