Arabische hengsten verkocht voor 2.8 en 5 miljoen dollar

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Amaris

Berichten: 12899
Geregistreerd: 25-03-06
Woonplaats: Wieërt

Re: Arabische hengsten verkocht voor 2.8 en 5 miljoen dollar

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-08 11:43

Aldewereld schreef:
En daar hebben we die typisch Amerikaanse paarden weer. Brrrrr... die langgerekte Arabieren, erg in trek in Amerika helaas. Ook jammer dat die Amerikanen de foto's altijd zo giga photoshoppen Bloos En vaseline wordt er écht niet gesmeerd op deze hengsten hoor Vork
Doe mij maar gewoon een Arabier met een compact lichaam, veel uitstraling, kort koppie met mooie kijkers en met genoeg dish. Gelukkig heb ik er 1 heeeel dichtbij staan Knipoog
Die strijkplanken die ik zie op de foto's hierboven (hoofd en lichaam) mogen ze houden in Amerika..!


Eerder langgeNekte Arabieren.

Wat is dat beest Magnum een gruwelijk lelijk beest. Brrr... Echt té erg gewoon.

Maarja, kan het beestje ook niets aan doen natuurlijk. Misschien is ie wel heul aardig.

_Kimo_

Berichten: 2380
Geregistreerd: 09-07-07
Woonplaats: Waddinxveen

Re: Arabische hengsten verkocht voor 2.8 en 5 miljoen dollar

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-08 11:54

Gatver! Wat een veel te perfecte paarden zeg Tong uitsteken
Je kan het amper nog paarden noemen..
En t geld dat ze ervoor geven!
Zou als de dood zijn dat er wat met ze gebeurd Tong uitsteken
Verder wel mooie dieren om te zien, maar niet echt mijn smaak qua paarden Tong uitsteken

_x_Vace_x_

Berichten: 1459
Geregistreerd: 22-02-06

Re: Arabische hengsten verkocht voor 2.8 en 5 miljoen dollar

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-08 11:55

haha dat er nog geen rellen in dit topic zijn is een wonder Haha! ROFL ROFL
99% van de mensen die hier reageerd vindt ze stink lelijk whaha en niet alleen over de paarden op de foto's Duivel
De arabieren fan club slaapt zeker nog Slapen

AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Re: Arabische hengsten verkocht voor 2.8 en 5 miljoen dollar

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-08 12:05

Celiien schreef:
zijn ze wel echt?
lijken net standbeelden Clown


Misschien ook even de filmpjes bekijken, dan zie je dat het geen stanbeelden zijn Knipoog

AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Re: Arabische hengsten verkocht voor 2.8 en 5 miljoen dollar

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-08 12:11

Sajnne schreef:
haha dat er nog geen rellen in dit topic zijn is een wonder Haha! ROFL ROFL
99% van de mensen die hier reageerd vindt ze stink lelijk whaha en niet alleen over de paarden op de foto's Duivel
De arabieren fan club slaapt zeker nog Slapen


Verward Denk je nou echt dat het van belang is om je druk te maken over wat niet arabieren fans hiervan vinden Verward Mij boeit het niet hoor wat jullie ervan vinden Slapen *LOL*

Ik ben een groot arabieren fan, maar vind die Magnum ook niet mooi. De andere 2 vind ik op video wel mooi, maar op de foto niet. Ik hou weer niet van koudbloeden enzo... dat is mijn persoonlijke smaak, maar dan hoef ik koudbloeden ook niet te gaan lopen afkraken enzo...dat vind ik niet netjes naar de mensen die hier wel van houden. En nogmaals het is mijn persoonlijke smaak dat ik niet van koudbloeden hou, maar dan is het nog niet zo dat ik ze stink lelijk moet vinden!

Pensionnetje
Berichten: 1821
Geregistreerd: 23-07-07
Woonplaats: De mesthoop

Re: Arabische hengsten verkocht voor 2.8 en 5 miljoen dollar

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-08 12:17

Er is niets mis met deze paarden. Arabieren zien er nu eenmaal anders uit dan warmbloeden.
Daarom dat het Arabische bloed ook in zo vreselijk veel andere rassen gemengd is om tenminste nog een beetje gratie, spirit en hardheid te verkrijgen.

Wat betreft de "plaatjes" Nee, ben er ook geen fan van. Ze zijn niet gemuteert maar gewoon veel te schraal voor het mooie. Ik zou er gelijk 50 kilo extra aanvoeren. Met een beetje meer vlees krijg je een totaal ander plaatje.

Amaris

Berichten: 12899
Geregistreerd: 25-03-06
Woonplaats: Wieërt

Re: Arabische hengsten verkocht voor 2.8 en 5 miljoen dollar

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-08 12:20

Maar die lange nek van Magnum krijg je met een 50kg extra toch ook niet weg.

Pensionnetje
Berichten: 1821
Geregistreerd: 23-07-07
Woonplaats: De mesthoop

Re: Arabische hengsten verkocht voor 2.8 en 5 miljoen dollar

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-08 12:26

Nee maar het zicht wordt wel totaal anders met een beetje vlees. Vork

Esile

Berichten: 1006
Geregistreerd: 07-08-06
Woonplaats: Den Haag

Re: Arabische hengsten verkocht voor 2.8 en 5 miljoen dollar

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-08 12:58

Pfieeeeuw Bloos! wat een geld!

Vind sommige Arabieren prachtig, maar iets meer massa bij deze paardjes zou ze goed doen Ja En tjsa..Amerikanen he, die houden van show Rolleyes

_x_Vace_x_

Berichten: 1459
Geregistreerd: 22-02-06

Re: Arabische hengsten verkocht voor 2.8 en 5 miljoen dollar

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-08 15:36

AnneOmie schreef:
Sajnne schreef:
haha dat er nog geen rellen in dit topic zijn is een wonder Haha! ROFL ROFL
99% van de mensen die hier reageerd vindt ze stink lelijk whaha en niet alleen over de paarden op de foto's Duivel
De arabieren fan club slaapt zeker nog Slapen


Verward Denk je nou echt dat het van belang is om je druk te maken over wat niet arabieren fans hiervan vinden Verward Mij boeit het niet hoor wat jullie ervan vinden Slapen *LOL*

Ik ben een groot arabieren fan, maar vind die Magnum ook niet mooi. De andere 2 vind ik op video wel mooi, maar op de foto niet. Ik hou weer niet van koudbloeden enzo... dat is mijn persoonlijke smaak, maar dan hoef ik koudbloeden ook niet te gaan lopen afkraken enzo...dat vind ik niet netjes naar de mensen die hier wel van houden. En nogmaals het is mijn persoonlijke smaak dat ik niet van koudbloeden hou, maar dan is het nog niet zo dat ik ze stink lelijk moet vinden!


Kijk dat is het probleem ik geef gewoon mijn mening en ik schijt OP arabieren blehh
En ja als jij je daarvoor aangevallen voelt is dat jou probleem dat heb je he op een forum allemaal verschillende meningen als je daar niet tegen kunt kan ik daar niks aan doen

Amaris

Berichten: 12899
Geregistreerd: 25-03-06
Woonplaats: Wieërt

Re: Arabische hengsten verkocht voor 2.8 en 5 miljoen dollar

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-08 15:46

Er zullen ook mensen zijn die mijn Jo een boerenr*tknol vinden. Moeten ze zelf weten. Mogen ze me nog in het gezicht zeggen ook, wat interesseert mij dat?

_x_Vace_x_

Berichten: 1459
Geregistreerd: 22-02-06

Re: Arabische hengsten verkocht voor 2.8 en 5 miljoen dollar

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-08 15:49

Ja zou mij ook nisk uit maken maarja ga dr niet eens een probleem van maken viel me gewoon op dat de meeste mensen die gereageerd hebben nisk van arabieren moeten hebben

Katja
Blogger

Berichten: 42178
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Utrecht

Re: Arabische hengsten verkocht voor 2.8 en 5 miljoen dollar

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-08 15:52

Ik vind het wel mooi eigenlijk. Vind het ook wel dapper dat ze een paard van 5 miljoen gewoon lekker los laten rennen in een weiland.

x_Mliss

Berichten: 2288
Geregistreerd: 26-08-07
Woonplaats: Delft.

Re: Arabische hengsten verkocht voor 2.8 en 5 miljoen dollar

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-08 15:59

Nou niks voor mij vind ze ook oer lelijk loop je gewoon mee voor lu.l als je er mee gaat wandelen zou me kapot schamen. ROFL

_Jennifer_

Berichten: 2965
Geregistreerd: 23-11-04

Re: Arabische hengsten verkocht voor 2.8 en 5 miljoen dollar

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-08 16:08

tja, je kunt het allemaal zo duur maken als je wilt, er is altijd wel een gek die het ervoor geeft maar ik vind de prijs eigenlijk nergens op slaan Clown. Ik vind het mooie paarden, maar zelf zou ik ze niet kopen (ook niet voor een paar miljoen goedkoper Tong uitsteken)
Ik ken een pony en een paardje die ik véél liever zou willen hebben Haha!

ArabianRanch

Berichten: 4364
Geregistreerd: 13-11-02

Re: Arabische hengsten verkocht voor 2.8 en 5 miljoen dollar

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-08 16:11

Sajnne schreef:
Kijk dat is het probleem ik geef gewoon mijn mening en ik schijt OP arabieren blehh
En ja als jij je daarvoor aangevallen voelt is dat jou probleem dat heb je he op een forum allemaal verschillende meningen als je daar niet tegen kunt kan ik daar niks aan doen


Er is niemand die je aanvalt hoor.
Wij zijn ook ENORME arablovers (zie profiel en onze website Haha! ) maar hoe jij jouw mening profileert over arabieren, vind ik ronduit schandalig.
Als ik mijn mening over de meeste paarden hier op bokt zó zou profileren, zoals jij over arabieren praat, werd het er niet gezelliger op.
Je kunt het ook op een meer beschaafder manier zeggen Bloos

De verkopers zijn een aantal miljoenen rijker, zou het niet eens kunnen zijn dat men hier een tikkeltje jaloers op is Vork Ach gut Doe het ze maar eens na ..... Knipoog

_x_Vace_x_

Berichten: 1459
Geregistreerd: 22-02-06

Re: Arabische hengsten verkocht voor 2.8 en 5 miljoen dollar

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-08 16:16

haha nou ik ken kwpnners die voor meer de deur uit gingen haha

Amaris

Berichten: 12899
Geregistreerd: 25-03-06
Woonplaats: Wieërt

Re: Arabische hengsten verkocht voor 2.8 en 5 miljoen dollar

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-08 16:20

@ArabianRanch: kan me voorstellen dat je commentaar hebt op de uitlatingen van Sajnne, maar om nou gelijk te stellen dat het om jaloezie zou gaan... kun je je niet voorstellen dat mensen hier gewoon echt niet van houden?

Ik vind ze alledrie ook echt héél erg lelijk, en ik kan je verzekeren dat er nog geen greintje, gréintje jaloezie bij komt kijken. Geef mij m'n Jo maar van nog geen 2000 euro, die zie ik 10duizend keer liever dan die doorgefokte usa producten.

ArabianRanch

Berichten: 4364
Geregistreerd: 13-11-02

Re: Arabische hengsten verkocht voor 2.8 en 5 miljoen dollar

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-08 16:58

Ik kan me heel goed voorstellen dat er mensen zijn die totaal niet om arabieren geven, dáár gaat het me niet om. Die miljoenen op de bank, dáár ging het me om Knipoog (qua jaloezie) !
Maar goed, mij maakt het ook niks hoor. Ik geef helemaal niks om die amerikaanse arabieren (een enkele uitzondering daargelaten), hoofden vaak veel te recht, enorme grote -KWPN lijkende- lijven. Nope, niet ons ding !!! (ik ben het helemaal met 'Aldewereld' eens). De bedragen vind ik ook helemaal over de top. Ach, laatst is er een USA arabhengstje (toen nog geen 3 jr oud) voor een paar miljoen dollar aangekocht door een Belg. Sommigen kijken niet op een miljoentje hahaha Tong uitsteken

Bright_Star
Berichten: 14
Geregistreerd: 10-01-08
Woonplaats: Hengelo

Re: Arabische hengsten verkocht voor 2.8 en 5 miljoen dollar

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-08 19:56

1 woord wow.
Alleen toch niks voor mij. Meer om gewoon even naar te kijken
Heb liever een paard waar je fatsoenlijk op kunt zitten (Dus niet zo'n smal beestje:P) Mag best wat vlees opzitten!

Liberte
Berichten: 5345
Geregistreerd: 12-10-05

Re: Arabische hengsten verkocht voor 2.8 en 5 miljoen dollar

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-08 20:32

Ik als arablover vind ze zelf ook niet mooi.
Ze stralen wel uit, maar ik vind het geen mooie rastypische arabier.
Ik zie liever arabiertjes zoals die van Arabianranch en natuurlijk de mijne.
Met dish, compact lichaam en type.

En die prijzen... ach als verkoper zou je zeker blij zijn, maar voor mij zelf zijn die twee hengsten echt niet zoveel waard! Ik zou nog geen eens een miljoen voor geven.
De hoofdjes zijn veel te recht, hun ruggen zijn veel te lang.
Dus voor mij is dit geen arabier meer. Knipoog

geerke

Berichten: 31213
Geregistreerd: 06-09-07

Re: Arabische hengsten verkocht voor 2.8 en 5 miljoen dollar

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-08 20:36

ieeek,dat nekje,het lijkt wel een zeepaardje!!!normaal vind ik de meeste paarden wel mooi,maakt niet uit welk ras,maar dit....nee

skatja23
Berichten: 27
Geregistreerd: 28-02-08

Re: Arabische hengsten verkocht voor 2.8 en 5 miljoen dollar

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-08 23:04

Vind het wel overdreven om miljoenen neer te leggen en maakt dan niet uit voor welk paard.
Dan durf je toch niet een meer te rijden met zón duur paard!?
En denk ik aan je verzekering die zal ook wel toren hoog zijn...

nobillity

Berichten: 3827
Geregistreerd: 15-06-05
Woonplaats: Etten-Leur

Re: Arabische hengsten verkocht voor 2.8 en 5 miljoen dollar

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-08 23:07

Wat een mooie paarden zeg Kwijl
Maar wel ontzettend veel geld.

Redrumfox
Berichten: 7627
Geregistreerd: 05-01-06

Re: Arabische hengsten verkocht voor 2.8 en 5 miljoen dollar

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-08 23:09

AnneOmie schreef:
Sajnne schreef:
haha dat er nog geen rellen in dit topic zijn is een wonder Haha! ROFL ROFL
99% van de mensen die hier reageerd vindt ze stink lelijk whaha en niet alleen over de paarden op de foto's Duivel
De arabieren fan club slaapt zeker nog Slapen


Verward Denk je nou echt dat het van belang is om je druk te maken over wat niet arabieren fans hiervan vinden Verward Mij boeit het niet hoor wat jullie ervan vinden Slapen *LOL*


Blijkbaar wel, want anders zou je dit zo niet neerzetten. En dán val je door de mand. Hilarisch.. Lachen
Maar goed: het interesseert ons ook niets wat jullie ervan vinden hoor. Don't worry. Al verbaas ik me wel telkens weer dat er mensen zijn die de schoonheid en intelligentie van de Arabier niet zien. Maar goed.. zo zijn er ook zat mensen die het vreemd vinden dat ik niks heb met KWPNers en NRPSers. Knipoog