Verkeer op N201 lamgelegd door ongeluk

Moderators: Muiz, Firelight, NadjaNadja, Essie73, Maureen95

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110838
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Verkeer op N201 lamgelegd door ongeluk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-08 12:48

http://www.ad.nl/groenehart/article2005738.ece
ad.nl


Het verkeer op de N201 heeft gisteren vanaf 14.30 enkele uren volledig stilgelegen nadat een vrachtwagen vol melkpoeder tussen Wilnis en Vinkeveen van de weg raakte en in de sloot terechtkwam.

De bestuurder wist zijn cabine nog op het wegdek te houden en kwam met de schrik vrij. ,,Naar alle waarschijnlijkheid is het voorwiel van de vrachtwagen in de zachte berm terecht gekomen, waardoor de bestuurder de controle over de wagen verloor,’’ aldus een politiewoorvoerder. ,,Bij het van de weg raken is de berm volledig omgeploegd en is een waterleiding geraakt. Daardoor kwamen zon tien omliggende boerderijen zonder water te zitten.’’ In het weiland direct achter de sloot waar de vrachtwagen tot stilstand kwam, stonden enkele paarden die de wagen ineens op zich af zagen komen. ,,Het paard van mijn stalgenoot is met zijn benen in het schrikdraad verstrikt geraakt. De andere paarden zijn vreselijk geschrokken en staan nu volledig in paniek in de stal. We zullen morgen zien in hoeverre het paard dat vast kwam te zitten kreupel is,’’ vertelt Frances Jansen, die zelf twee paarden op de boerderij heeft staan.

De politie had tot halverwege de avond nodig om de vrachtwagen te bergen. Tot die tijd is al het verkeer omgeleid.

miesie22

Berichten: 753
Geregistreerd: 19-12-06
Woonplaats: Hoofddorp

Re: Verkeer op N201 lamgelegd door ongeluk

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-08 12:58

Vet zielig voor die paarden!! Maar natuurlijk ook voor die man! Die zal de schrik er aardig in hebben!

Keet

Berichten: 31096
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Eastsean

Re: Verkeer op N201 lamgelegd door ongeluk

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-08 13:03

ja, door die pipo heb ik er dus 1,5 uur langer over gedaan dan de bedoeling was, omdat ik niet thuis kon komen zonder 30 km om te rijden Boos!

wel heel vervelend voor de paardjes die er stonden
maar ja, een ongeluk kan zomaar gebeuren en het is echt een rotbermpje en een flutslootje

http://www.petershotnews.nl/nieuws/5249

Afbeelding

achter de vrachtwagen zie je de paardenweide

Afbeelding

rechts van de vrachtwagen is de paardenweide

garny95
Berichten: 5277
Geregistreerd: 05-11-06

Re: Verkeer op N201 lamgelegd door ongeluk

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-08 13:12

ohhh, daar wil je niet inzitten zeg

Keet

Berichten: 31096
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Eastsean

Re: Verkeer op N201 lamgelegd door ongeluk

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-08 13:15

gelukkig is de chauffeur er zonder kleerscheuren vanaf gekomen
er is laatst een erger ongeluk gebeurt op die weg, iets verder dan deze (http://www.petershotnews.nl/nieuws/4837)
het is de laatste tijd veel vaker raak, en dit is de enige weg richting de snelweg, dus is voor heel veel mensen en bedrijven (bloemenveiling aalsmeer zit langs deze weg) heel erg vervelend als er dit soort dingen gebeuren

Flor

Berichten: 1040
Geregistreerd: 08-02-04

Re: Verkeer op N201 lamgelegd door ongeluk

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-08 13:20

Evelli schreef:
ja, door die pipo heb ik er dus 1,5 uur langer over gedaan dan de bedoeling was, omdat ik niet thuis kon komen zonder 30 km om te rijden Boos!


Dat klinkt erg... hoe zeg je dat... meelevend? Verward

Klinkt als een naar ongeluk! Arme chauffeur en arme paarden. Gelukkig zijn ze allemaal met de schrik vrijgekomen!

Keet

Berichten: 31096
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Eastsean

Re: Verkeer op N201 lamgelegd door ongeluk

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-08 13:21

lees de rest van de tekst ook eens?
staat ook gewoon dat ik het vervelend vind voor de paarden en de chauffeur enzo
maar dat ik het ook erg vervelend vind dat als er iets op die weg gebeurt je of 30 km de ene kant om moet rijden of 30 km de andere kant om moet rijden midden in de avondspits waar de A2 altijd stil staat

Nic

Berichten: 9472
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Ik ben kwijt

Re: Verkeer op N201 lamgelegd door ongeluk

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-08 13:43

Wooo Frens, was dat bij jullie voor de deur Bloos! Wiens paardje is het alsik vragen mag?

@ Evelli, ik vond het ook erg genoeg, maar ik ben gewoon via de Groenlandse kade en de Zuwe gereden. Ja het was best om Ja
Maar volgens mij is via Breukelen of Abcoude geen 30 km
Ik moest binnendoor naar stal rijden. 's Avonds om 10 uur waren ze nog bezig alles op te ruimen Ach gut

Evelli schreef:
het is de laatste tijd veel vaker raak,

Het enige wat ik irritant vind is dat ze net even alvast bij Breukelen (va Utrecht) een bord zetten, dan hoef je niet om te rijden.

Verder veel sterkte gewenst op die stal!

Keet

Berichten: 31096
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Eastsean

Re: Verkeer op N201 lamgelegd door ongeluk

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-08 13:48

groenlandse kade was bij mij afgesloten en werd richting utrecht gestuurd, ben via breukelen terug gekomen, maar was toch dik 20 km langer onderweg als normaal

werd ook pas op het filenieuws vermeld toen ik al voorbij mijn andere sluiproutes was

trouwens je kan echt torenhoge boetes krijgen als je via de zuwe gaat tijdens de spits

Alexandra__

Berichten: 1942
Geregistreerd: 26-01-08
Woonplaats: Wachtum (ZO-Drenthe)

Re: Verkeer op N201 lamgelegd door ongeluk

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-08 14:36

Ooh vreselijk hoe kan dat nou?
Arme man!
Arme paarden echt zielig! Huilen

Riaa_
Berichten: 1454
Geregistreerd: 20-10-01

Re: Verkeer op N201 lamgelegd door ongeluk

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-08 15:55

het was idd lekker rustig verderop de N201, heerlijk Vork

Tja, het blijft verder druk.. en zal niet minder erg worden met de omlegging ervan...

moonfish13
Berichten: 18247
Geregistreerd: 20-08-07

Re: Verkeer op N201 lamgelegd door ongeluk

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-08 16:30

*zit diep na te denken waar bij de N201 dit ook al weer is aan de foto's te zien*

Keet

Berichten: 31096
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Eastsean

Re: Verkeer op N201 lamgelegd door ongeluk

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-08 16:39

dit is als je vanaf uithoorn/mijdrecht komt net voor vinkeveen aan de rechterkant
bij de kruising met de n212 wilnis/waverveen
en dan nog klein stukje verder rechts

floor_hvj
Berichten: 78
Geregistreerd: 06-12-07
Woonplaats: Leende

Re: Verkeer op N201 lamgelegd door ongeluk

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-08 16:41

Ik hoop dat het nu goed gaat met de paarden Ach gut

ukje
Berichten: 3794
Geregistreerd: 30-03-06

Re: Verkeer op N201 lamgelegd door ongeluk

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-08 17:59

Ik hoorde het van me taxichauffeuge over het ongeluk ze zij dat het echt bizar was ze zag het zowat gebeuren, Kan me voorstellen dat de dieren geschrokken zijn van de klap, zag ze wel weer buiten staan toen ik er gister langs kwam.

brenda1982
Berichten: 850
Geregistreerd: 31-05-07
Woonplaats: In of om het huis en stallen

Re: Verkeer op N201 lamgelegd door ongeluk

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-08 18:06

wat zielig voor de paarden zeg, als ik iets hoor over een vrachtwagen ongeluk hoop ik maar altijd dat het mijn vader niet is.

ik hoop dat het met de paarden goed afloopt.

Sall

Berichten: 6763
Geregistreerd: 20-05-03

Re: Verkeer op N201 lamgelegd door ongeluk

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-08 18:10

Rianne schreef:
het was idd lekker rustig verderop de N201, heerlijk Vork

Tja, het blijft verder druk.. en zal niet minder erg worden met de omlegging ervan...

aaaah vandaar dat ik zo over de rotonde door kon rijden!!! Pling Snapte er al niets van (al genoot ik er wel van Haha! )

Gelukkig is iedereen met de schrik vrijgekomen Lachen

Timbers
Berichten: 1398
Geregistreerd: 27-02-03

Re: Verkeer op N201 lamgelegd door ongeluk

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-08 19:04

Nicolletje schreef:
Wooo Frens, was dat bij jullie voor de deur Bloos! Wiens paardje is het alsik vragen mag?


Was die van Fem die in de draad was gesprongen.........maar gelukkig heeft ze niets verder.

Ik vreesde nog even voor mijn ouwe paardje die met haar artrose toch echt niet teveel rare dingen moet gaan doen, maar die loopt als een kievit en was niet eens stijf Vork

Het was ook fijn dat een van mijn stalgenootjes op stal was toen het gebeurde en meteen de hele bups binnen heeft gehaald (wat niet heel makkelijk was )

Gisteren waren ze nog wel een klein beetje onrustig....Ik wilde wat met Timber gaan doen en elk geluid dat ze niet kon thuisbrengen stond ze op scherp van, maar vandaag was de rust geheel weer gekeerd gelukkig!

Was wel geinig (of eigenlijk helemaal niet Boos! ) ik wilde naar de stal want ik wist niet wat er gebeurd was. Ik zag iets wat leek op een witte tent dus dacht dat een van de paarden was losgebroken oid en op een auto was geklapt......was dus helemaal in paniek. Maar de politie deed heel stug en had geen tijd om mijn vraag aan te horen, ik mocht er niet heen.....kreeg niet eens de kans om te vertellen dat mijn paard daar stond. Maar ze hadden wel tijd om een andere stalgenoot een boete uit te delen omdat hij draaide op de doorgetrokken steep en niet naar de rotonde in Wilnis reed om daar te keren Gestoord (Uiteindelijk ben ik wel gewoon naar de paardjes gegaan via Waverveen en de parallelweg....probeer mij eens tegen te houden Stoom uit je oren moest toch weten hoe ze het maakten)

Maar goed geen gewonden verder, beetje blikschade aan de vrachtwagen, kapotte waterleiding, een chauffeur met heftige schrik en wat geschrokken paarden....het had erger kunnen zijn! Want het is en blijft een k** weg No Cheer

Odysseus

Berichten: 22482
Geregistreerd: 15-06-07

Re: Verkeer op N201 lamgelegd door ongeluk

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-08 20:44

Jeetje, wat naar zeg... En dan nog zo dicht bij ook... (niks van gemerkt Nagelbijten / Gniffelen ).

Nic

Berichten: 9472
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Ik ben kwijt

Re: Verkeer op N201 lamgelegd door ongeluk

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-08 21:06

Timbers schreef:
Was die van Fem die in de draad was gesprongen.........maar gelukkig heeft ze niets verder.

Toch wel... Ik had er al zo'n gevoel van Ach gut

En wat een leuke agenten weer Scheve mond

Sterkte ermee verder.

winoontjee
Berichten: 4
Geregistreerd: 30-01-08

Re: Verkeer op N201 lamgelegd door ongeluk

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-08 17:10

wow daar wil je niet in zitten zeg,
zielig voor die man,en de paarden