Mismaakt veulen hardhandig gedumpt

Moderators: Muiz, Firelight, NadjaNadja, Essie73, Maureen95

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Joyce1988
Berichten: 3518
Geregistreerd: 17-04-02
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-02 16:39

Ik wil die vent zijn poten wel verbouwen, ja, de KLOOTZAK
Ik zou dat beestje trouwens ook wel ff wille hebbe lief beessie lijkt ut me. Wat kan dat ontschuldige dier eraan doen...

Groeten joyce

Nijntje

Berichten: 186
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-02 16:40

Echt onvoorstelbaar wat mensen een dier aan kunnen doen.... En het is nog wel zo'n schattig veulentje.. net een teddybeertje..... Ik hoop maar dat het allemaal weer goed komt voor het diertje...

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-02 16:51

kan toch niet waar zijn..................zulke mensen moeten gelyncht worden!!!

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-02 17:18

Aagh, arm paardje.
Echt heel zielig, hoe kan iemand nou zoiets doen?!

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-02 17:18

Shaienne schreef:
Wat verschrikkelijk zeg...
Het zal wel een kruising zijn, waardoor hij zo misvormt is. .


Waar slaat dit nou in vredesnaam weer op????
Bij KWPN X KWPN worden nooit misvormde veulens geboren zeker??

Ik heb er vorige week 1 op de markt zien staan, ook een shetje, ook kromme pootjes, echter 100% shetland
Slaat echt helemaal nergens op.
Wel vaag veulen, ik hoop dat ze goed kijken wat het leven voor het beestje eventueel nog waard is, en dan over zijn lot beslissebn

jamylover

Berichten: 1462
Geregistreerd: 15-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-02 17:25

Gatverdamme,wat zijn sommige mensen toch erge wezens.... Misselijk Huilen Boos! Misselijk Huilen Boos! Misselijk Huilen Boos! Misselijk Huilen Boos! Misselijk Huilen Boos!

Als iemand een mongooltje krijgt als kind dumt die het toch ook niet zomaar,vanwege de kosten Huilen Misselijk Huilen Misselijk Huilen Misselijk G.V.D ik ben in staat die vent in een kelder op te sluiten,zonder enig voedsel,drinken en daglicht...Net zolang totdat ie de pijp uit is Misselijk Huilen

Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-02 17:31

hoe kunnen sommige mensen. GRRR. daar krijg ik echt de kriebels van, van deze mensen en die zou ik. *slik*

bibi
Berichten: 306
Geregistreerd: 28-05-02
Woonplaats: noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-02 17:38

Als ik dit lees wordt ik echt boos!dat doe je toch niet zo'n jong beestje helemaal in zijn uppie laten liggen stelletje mongolen, als ik dat soort mensen tegen kom....
Dat beestje kan er ook niks aan doen dat hij er zo raar uitziet, maar dat je dan zijn beentjes zo gaat spalken, daar heb ik echt geen woorden voor...

Josti

Berichten: 1534
Geregistreerd: 28-03-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-02 18:30

Wat een klotestreek zeg...arm diertje Boos!
Dat er zulke harteloze egoistische mensen bestaan zeg, bah!

xXIreenXx

Berichten: 1067
Geregistreerd: 19-07-02
Woonplaats: Maastricht

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-02 18:33

A gerem wat een zielig beestje.... met zown gore **** eigenaar, als ik ergens niet tegen kan is het dierenmishandeling.
Zo laf, tegen zo'n weerloos klein veulen!!
GVD ze moeten die man opsporen, dieren ( moeder veulen) in beslag nemen, fikse boete en werkstraf geven!! }>
GRRRRRRRRRRRRRRRRRR
Zo iemand kan ik echt doodschieten Boos!

snoocky

Berichten: 987
Geregistreerd: 13-03-02
Woonplaats: leiden

reactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-02 20:13

wjerdo schreef:
hoe kunnen sommige mensen. GRRR. daar krijg ik echt de kriebels van, van deze mensen en die zou ik. *slik*
je zegt stelletje mongolen maar. mongolen doen doet niet hoor, dit zijn, ja wat zijn het, geen mensen, zelfs beesten doen het niet dus er is gewoon geen naam voor dit soort noem het maar gewoon klootzakken (nog netjes)

snoocky

Berichten: 987
Geregistreerd: 13-03-02
Woonplaats: leiden

Re: reactie op bibi

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-02 20:16

snoocky"]
[quote="wjerdo schreef:
hoe kunnen sommige mensen. GRRR. daar krijg ik echt de kriebels van, van deze mensen en die zou ik. *slik*
je zegt stelletje mongolen maar. mongolen doen dat niet hoor, dit zijn, ja wat zijn het, geen mensen, zelfs beesten doen het niet dus er is gewoon geen naam voor dit soort, noem het maar gewoon klootzakken (nog netjes)
[/quote]

moet reactie op bibi zijn .
Laatst bijgewerkt door snoocky op 29-07-02 20:18, in het totaal 2 keer bewerkt

Annelou

Berichten: 7520
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Schaijk: roddel-dorp wat 25 km van Den Bosch en 27 km van Nijmegen ligt in Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-02 20:17

Toen ik het hoorde zaterdag op de radio kon ik het niet geloven dat iemand zoiets kan doen. het is z'n leuk beestje als je ze zo ziet. hopelijk wordt ze beter. dat je z'n beestje daar zo kan dumpen ben je toch niet helemaal lekker

bol
Berichten: 1304
Geregistreerd: 15-01-02
Woonplaats: delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-02 21:02

ik hoop met heel mijn hart dat ze de eigenaar [dierenbeul] pakken en hem flink straffen en er voor zorgen dat hij nog geen vlo mag houden. Extreme duivel Extreme duivel Extreme duivel Extreme duivel Extreme duivel

Ziolette

Berichten: 17743
Geregistreerd: 06-03-02
Woonplaats: Onder de zon!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-02 21:53

Echt diep triest Huilen Huilen , ik kreeg het er gewoon koud van toen ik het las. Dat iemand het over zijn hart krijgt om zo'n diertje zomaar te dumpen. Ik hoop echt dat ze kunnen achterhalen wie de "eigenaar/dierenbeul" was en er voor zorgen dat ie nooit meer een dier mag houden (al verdiend ie natuurlijk een veel zwaardere straf, genoeg ideeën op dit forum Extreme duivel ). Ik ben benieuwd of het goed met dat veulentje afloopt, ik hoop van wel, arm dier.

chanickyo

Berichten: 2050
Geregistreerd: 11-02-02
Woonplaats: Auckland, NZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-02 21:56

ik vind dit echt om te huilen, en als dat dier pijn hgeeft geef hem g*dverdomme een spuitje

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-02 22:01

tjeetje zeg!! Las het ook in de krant bij ons. Maar dit doe je toch niet, haal er dan meteen een dierenarts bij!

FotoDesign

Berichten: 1803
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Veghel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-02 22:10

Vreselijk wat onmeselijk, wat beestachtig Extreme duivel , laat dan zo'n beestje inslapen en geef hem/haar een waardige dood zonder leiden!
Laf hoor...... Boos!
Ik ben wel heel benieuwd hoe het afloop met het beestje, ik ozu hem zo adopteren. Party!!
Ik hoop dat het goed gaat aflopen met het beestje.Gossie........lief koppie..


Monique

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-02 23:48

Kolere...niet normaal zeg. Ik vind ook dat als je een veulen fokt, je de consequenties moet aanvaarden, wat er dan ook uitkomt. Misschien was het veulen wel helemaal niet gewenst, was het een ongelukje, en is het daarom gedumpt. Niet dat ik nu een excuus ga verzinnen voor die randdebiel. Ze moeten die persoon de benen breken, dusdanig dat het bot eruit steekt, en aan de hoogste boom vastbinden en langzaam dood laten bloeden...schrikt vast wel dat soort acties af! Maargoed, je gaat je toch afvragen wat er in zo'n persoon omgaat wanneer ze zoiets durven te ondernemen...kotsmisselijk word je ervan... Misselijk
Ik vind het overigens ook wel een schattig veulie Lachen

Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-02 23:51

wat een ongelovelijke eikel zeg jemig, we zouden lekker zijn beentje moeten spalken met hout en draad en tape en dat het lekker afnkelt, zoiets doe je toch niet? ookal is het veulen niet naar wens ik vind het een schatje hoor ook al is het niet de mooiste! en omdat die ze voorbeentje heb gebroken dump je hem toch niet ? oew gruwelijk

angelke

Berichten: 5137
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Brasschaat (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-02 08:50

verschrikkelijk Misselijk

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-02 09:07

jezus dat iemand zoiets op zo ' n klein beestje kan aandoen... dan ben je dus echt zielig! verder weet ik niks erop te zeggen ik hoop alleen dat ze nog achter de eigenaar komen..

tiggert

Berichten: 766
Geregistreerd: 23-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-02 09:52

gossie dat arme schatje
ik hoop dat it weer goed komt met it kleine ding

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-02 10:28

Jezus, zoiets doe je toch niet! Moet je zien, wat een lief ding!
Ze mogen m wel naar mij brengen, als ik die foto zie krijg ik de neiging m zo erg te knuffelen!

zobras
Berichten: 6059
Geregistreerd: 23-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-02 10:38

Ik hoop dat hij nu goed verzorgt wordt. Toch te verschrikkelijk voor woorden hoe iemand zoiets kan doen.