Beul van Twente in hoger beroep

Moderators: Muiz, Firelight, NadjaNadja, Essie73, Maureen95

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sjoert

Berichten: 35961
Geregistreerd: 29-07-04
Woonplaats: De rug

Beul van Twente in hoger beroep

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-06 17:29

http://www.spitsnet.nl/nieuws.php/1/697 ... eroep.html
spitsnet.nl

ARNHEM -- Rudolf K., beter bekend als de Beul van Twente, heeft hoger beroep aangetekend. Op 20 april dient zijn zaak pro forma in het gerechtshof in Arnhem. Eerder werd K. door de rechter in Almelo tot levenslang veroordeeld wegens moord, drie pogingen daartoe en een serie van ernstige dierenmishandelingen.
De Beul van Twente maakte tussen 2000 en 2005 naam vanwege een spoor van gruwelijke dierenmishandelingen die vaak een seksueel karakter hadden. Ook de moord op ex-onderwijzer Frank Storm in 2003 bleek op het conto van de Enschedese oud-tbs'er te kunnen worden bijgeschreven.

Kytha

Berichten: 14944
Geregistreerd: 23-12-01

Re: Beul van Twente in hoger beroep

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 17:37

zelfs levenslang is niet lang genoeg voor zo iemand...

IndianSummer

Berichten: 4037
Geregistreerd: 04-01-06
Woonplaats: Enschede, Overijssel

Re: Beul van Twente in hoger beroep

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 17:55

NEEEE!
Mijn god, ik woon in Enschede, hij is hier al een keer aan de slag geweest om de hoek..
Als hij eerder vrij komt, ik ga hier echt weg..
Die mensen zijn ziek in hun hoofd.. Zo iemand laat je niet eerder vrij..
Opsluiten die handel..!

Unfaithful

Berichten: 6027
Geregistreerd: 24-07-05
Woonplaats: Delft

Re: Beul van Twente in hoger beroep

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 17:58

Niet vrijlaten! Zeker niet als je hoort wat die vent allemaal heeft gedaan! Hij zou het zelf eens moeten voelen.. levenslang opsluiten, zulke mensen!

Casarell

Berichten: 9604
Geregistreerd: 15-02-06
Woonplaats: Drunen

Re: Beul van Twente in hoger beroep

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 18:16

Ach, nu iedereen weet wie het is, zal ie zich wel 2x bedenken. Ik denk dat hij opgesloten veiliger is dan als hij vrij komt, dat weet hij zelf ook wel. Er zijn immers genoeg mensen die hem wat aan zullen gaan doen!!!!

Lante

Berichten: 11385
Geregistreerd: 18-06-04
Woonplaats: Frl

Re: Beul van Twente in hoger beroep

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 18:48

Zo iemand is wel heel erg ziek in zijn hoofd; vooral als hij denkt dat 'ie ook nog eerder vrij hoort te komen en een te zware straf heeft gekregen!! Opgesloten houden tot aan zijn dood; levensgevaarlijk; zulke idioten los op straat.

oudehinken

Berichten: 3087
Geregistreerd: 20-11-05
Woonplaats: manderveen

Re: Beul van Twente in hoger beroep

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 18:49

jeske333 schreef:
Ach, nu iedereen weet wie het is, zal ie zich wel 2x bedenken. Ik denk dat hij opgesloten veiliger is dan als hij vrij komt, dat weet hij zelf ook wel. Er zijn immers genoeg mensen die hem wat aan zullen gaan doen!!!!



dat ben ik met je eens. ik vind het ook erg stom dat ie hoger beroep gaat hij heeft toch bekend? vind levenslang prima voor hem niks niet lager die straf. dit heeft ie verdient ze zouden hem eigenlijk het zelfde aan moeten doen wat hij die dieren allemaal heeft aangedaan.

honolulu

Berichten: 1905
Geregistreerd: 24-02-06

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 19:15

ik was eerlijk gezecht best wel bang dat hij mijn pony's ook zou doden mijn pony's staan in de buurt van lonneker.. en hij had daar ook al een shetlander gedood ; Ben blij dat ie levens lang heeft hoop niet dat ie eerder vrij komt

wilco_lover

Berichten: 131
Geregistreerd: 04-01-06

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 19:33

ik vind dat ze die gast maar ff goed moeten opsluiten en niet meer los moeten laten!!! als je zoiets doet!! :@ vind ik egt gemeen... dieren mishandelen kan egt niet

Amy77
Berichten: 11262
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Op de mooiste plek in Drenthe :)

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 19:33

Waar haalt die vent de arrogantie vandaan uberhaupt nog in hoger beroep te treden?? Zeker onder het mom van, psychisch gestoord, ontoerekingsvatbaar etcetc..Ziek is ie zeker ja, maar zo ziek om te denken dat hij recht heeft op vervroegde vrijlating, of voorwaardelijke straf of weet ik veel wat, nee, al zijn daden zijn bewust en met goede voorzorg uitgevoerd, geen excuus voor mogelijk.
Ik denk dat er heel veel mensen zijn die hem op zullen wachten, mocht hij uberhaupt een kans maken in zijn hoger beroep..

Magnummm

Berichten: 6830
Geregistreerd: 26-07-05
Woonplaats: Brabant

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 19:42

Echt een giga gestoorde gek is het! Waar zit zijn verstand? In zijn broek zeker! Hij verdient levenslang. Ik vind eigenlijk zelfs de doostraf Maar dat vind ik. En ik weet ook wel dat ze dat niet doen. Helaas.....

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 19:50

Vieze vuile lafbek.

Ik hoop dat ie de rest van zn leven in de gevangenis terechtkomt en dat al die anderen daar zo corrupt zijn dat ze met hem doen wat hij met die beesten gedaan heeft.

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Re: Beul van Twente in hoger beroep

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 20:12

wat een sukkel denkt hij nou echt minder straf te kunnen krijgen? en op welke grond dan??

Tierania_
Berichten: 4509
Geregistreerd: 29-11-05

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 20:20

wat een L*l Hij moet gewoon zijn leven lang opgesloten worden en nooit meer vrijgelaten worden !!

BounceBabe

Berichten: 6664
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Horseland

Re: Beul van Twente in hoger beroep

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 22:12

Nou ik hoop dat hij weer hetzelfde vonnis krijgt! Wat een sukkel, denkt nog kans te hebben op een betere straf dan dit? Pffttt.

Tibamar

Berichten: 8365
Geregistreerd: 06-08-04
Woonplaats: Drenthe

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 23:52

Tjonge jonge...hoe stom is die gast...te stom om waar te zijn, heeft ie al laten zien
Hoop dat ie 500 x levenslang krijgt

baroen

Berichten: 3115
Geregistreerd: 23-04-04

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 01:54

marleendv_88 schreef:
Tjonge jonge...hoe stom is die gast...te stom om waar te zijn, heeft ie al laten zien
Hoop dat ie 500 x levenslang krijgt



tja ziek? te ziek om realiteit te kunnen zien? te ziek en gestoord om het besef te hebben dat dierenmishandeling en moord niet mag?

ik bedoel hier mee, dat er een aantal zijn die zeggen " tjee wat denkt ie wel, tjee hoe stom kun je zijn, hij snapt toch zelf ook wel enz enz.

en nee dat is nou net het enge dat zal hij dus niet, hij ziet zijn daden niet als misdadig ... het is een zeer gestoord persoon..

en nee zulke mensen kunnen niet in de maatschappij leven dus levenslange opsluiting is voor mij ook het enige aanvaardbare optie.
maar realiseer je dus wel, dat hij niet zo denkt als dat "wij"denken ( wij= gelukkig een zeer groot deel van de mensheid) en dat uitspraken als "denkt hij nou echt dat hij kans maakt op strafvermindering of vervroegde vrijlating" een dikke JA krijgen, dat denkt hij echt en dat past dus precies bij zijn zieke geest

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110821
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 07:06

Hoger beroep? Waar haalt ie het lef vandaan? En zielig gaan zitten doen zeker. Kom nou, met dit soort mensen heb ik geen medelijden en zal ik ook nooit krijgen. Hopelijk komt ie nooit meer vrij, en mocht ie vrij komen, dan pakken de burgers hem zelf wel. Met heel veel pijn hoop ik

baroen

Berichten: 3115
Geregistreerd: 23-04-04

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 07:10

Cayenne schreef:
Hoger beroep? Waar haalt ie het lef vandaan? En zielig gaan zitten doen zeker. Kom nou, met dit soort mensen heb ik geen medelijden en zal ik ook nooit krijgen. Hopelijk komt ie nooit meer vrij, en mocht ie vrij komen, dan pakken de burgers hem zelf wel. Met heel veel pijn hoop ik



waar hij het lef vandaan haalt is, omdat hij niet voelt en denkt zoals jij en ik doen, en idd hopelijk komt hij nooit vrij.......

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110821
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 07:13

Is er dan al uitgekomen dat hij verminderd toerekeningsvatbaar is/was?

Quartertje
Berichten: 477
Geregistreerd: 31-08-04

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 07:23

Ik hoop dat ze heb in hogerberoep ook levenslang geven. Echt afschuwelijk en ziekelijk wat die man allemaal heeft gedaan. Hij mag echt niet eerder vrij komen!

Achterom
Berichten: 23061
Geregistreerd: 28-09-04

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 07:35

Quartertje schreef:
Ik hoop dat ze heb in hogerberoep ook levenslang geven. Echt afschuwelijk en ziekelijk wat die man allemaal heeft gedaan. Hij mag echt niet eerder vrij komen!

Helemaal mee eens...

Liza_vL

Berichten: 17549
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 09:07

Hoop echt dat hij nooit meer vrij komt, veels te gevaarlijk die man. Hij heeft het recht niet om nog vrij rond te lopen na zulke daden.

Chrissetje

Berichten: 8427
Geregistreerd: 10-09-04
Woonplaats: Budel.

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 09:59

Die vent is echt gestoord!
Nóóit meer vrij los laten lopen! Hoger in beroep..sukkel..

Kyle
Berichten: 958
Geregistreerd: 22-11-05
Woonplaats: Oost-Vlaanderen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 10:35

Het is de eerste keer dat ik hoor van die Beul uit Drenthe, maar ik dacht direct:Levenslang is toch een bepaald aantal (20?)jaar? En als ie "onrekeningsvatbaar'' wordt verklaard, zit-ie dan niet echt voor de rest van zijn leven in de psychiatrie? (Waar ze hem niet uit zullen laten weggaan gezien zijn gevaar voor de maatschappij). En daar zal hij nog geholpen kunnen worden voor zijn vreemde ideeen.
Ik kan het natuurlijk fout hebben , maar als het zo is, denk ik dat het toch het beste is.