Inbraak bij Paard zoekt baas paardenopvang

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-20 22:36

Wildgirl schreef:
T is toch grappig dat terwijl de wereld gebukt gaat onder een pandemie; er 18 pagina's aan discussie kunnen ontstaan over het wel of niet eerlijk handelen van een stichting.

Oi. Wat verdrietig.


Het is niet omdat er een pandemie is dat al de rest opeens zomaar ok is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-20 22:37

Wildgirl schreef:
T is toch grappig dat terwijl de wereld gebukt gaat onder een pandemie; er 18 pagina's aan discussie kunnen ontstaan over het wel of niet eerlijk handelen van een stichting.

Oi. Wat verdrietig.


Oeps, helemaal vergeten. De mens mag nergens anders meer over praten dan covid!

Urbanus

Berichten: 44952
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-20 22:38

henktennapel schreef:
gohya schreef:
Ik hoop wel een antwoord te krijgen wat hij bedoelt met de link over kadanz en bikers for animals.


Mensen moet maar zelf hun mening gaan vormen over de link.


Wat een ontzettend zielige reactie is dit. Omdat je zelf door de mand valt probeer je iemand anders erbij te naaien?

Is dit echt Henk of zit Calijn op het account?

BigOne
Berichten: 38337
Geregistreerd: 03-08-09

Re: Inbraak bij Paard zoekt baas paardenopvang

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-20 22:43

Henk, het feit dat je een link plaatst om te kunnen zoomen om zo vragen te beantwoorden heb je alleen hier gedaan . Dan komt er jouw opmerking dat het een goed gesprek was maar ? Niemand hier heeft deelgenomen blijkbaar? Want wanneer de boel nu opgehelderd is mooi toch !

gohya

Berichten: 33014
Geregistreerd: 25-03-07
Woonplaats: Ermelo.

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-20 22:43

Ben ik ook benieuwd naar wie het nou is.Durft geen antwoord te geven blijkbaar.

Maureen95
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 16245
Geregistreerd: 26-10-11
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-20 22:44

Ik ben benieuwd of er überhaupt een bokker is geweest die gezoomd heeft. Ik hoor er nog niemand over...

Beste Henk,

Kunnen wij niet eens een lijstje naar je toesturen met vragen? Dan staat het wat overzichtelijker voor je en kan je er makkelijker op antwoorden ;)

Ik kan mij niet voorstellen dat je mensen expres negeert. Het zou fijn zijn als je op de vragen wilt reageren.

Benfan

Berichten: 4007
Geregistreerd: 08-10-07
Woonplaats: Emmen

Re: Inbraak bij Paard zoekt baas paardenopvang

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-20 22:50

Ik heb een uitnodiging voor een Zoomcall, moet alleen eerst die zooi downloaden. Hopeolijk kan hij tegen het gegil van papegaaien op de achtergrond.

Maar ik zie er geen heil in eigenlijk als ik zie hoe hij reageert op mensen. Ik kan niet zo tegen omhoog gevallen types... dan gaat het nooit een goed gesprek worden. Heb daar geen geduld voor (ondertussen ik wel eens word aangevallen door een van de vogels, en ik hem nog steeds met veel geduld behandel.. dat wil wat zeggen mensen.. ))

Maureen95
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 16245
Geregistreerd: 26-10-11
Woonplaats: Barneveld

Re: Inbraak bij Paard zoekt baas paardenopvang

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-20 22:53

Ja maar nu negeert Henk letterlijk een aantal bokkers. Zeg dan dat je er nog op terugkomt. Of dat je in pb naar diegene reageert. Ik vind dit ook niet zo volwassen overkomen...

AnnemiekvM

Berichten: 8253
Geregistreerd: 17-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-20 22:59

Misschien hadden degene die zoveel vragen hebben hun kans moeten grijpen om via de zoom in gesprek te gaan. Ik kan mij voorstellen dat een organisatie zich niet geroepen voelt om via Bokt een discussie aan te gaan.

gohya

Berichten: 33014
Geregistreerd: 25-03-07
Woonplaats: Ermelo.

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-20 23:02

Uhm.hij zet een link neer en noemt mijn naam.Lijkt me terecht dat ik daar een antwoord op krijg.

Benfan

Berichten: 4007
Geregistreerd: 08-10-07
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-20 23:03

Het gaat via PB. Het is inderdaad jammer dat er geen PR'r werkt bij PZB, dit zou denk ik een erg goed idee zijn. Kan zelfs er voor zorgen dat je meer sponsoren krijgt.

candalisa

Berichten: 3472
Geregistreerd: 02-08-10
Woonplaats: Wijchen

Re: Inbraak bij Paard zoekt baas paardenopvang

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-20 23:12

Even als grapje tussendoor deze staat bij mij onder dit topic
Kunnen ze gelijk een nieuwe bladblazer en kettingzaag kopen _O-
Afbeelding

Telpeva

Berichten: 14757
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-20 23:13

henktennapel schreef:
gohya schreef:
Ik hoop wel een antwoord te krijgen wat hij bedoelt met de link over kadanz en bikers for animals.


Mensen moet maar zelf hun mening gaan vormen over de link.

Ik snap als buitenstaander totaal niet waar dit over gaat, of over wie dit gaat.

Babootje

Berichten: 26342
Geregistreerd: 25-06-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-20 23:14

Als er geen antwoord komt op mn vragen die toch volkomen normaal zijn wat zegt dat dan?

N0a
Berichten: 4770
Geregistreerd: 11-02-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-20 23:14

Wildgirl schreef:
T is toch grappig dat terwijl de wereld gebukt gaat onder een pandemie; er 18 pagina's aan discussie kunnen ontstaan over het wel of niet eerlijk handelen van een stichting.

Oi. Wat verdrietig.


En indien het een ander willekeurig goed doel blijkt waar jij geld aan doneert? Stel bijv een stichting als de dierenbescherming. Zou je het dan niet willen weten indien jouw zuur verdiende en gedoneerde centen gebruikt worden om bijv. Het teamuitje naar Disney van de medewerkers te betalen ipv het hondenvoer of de dierenartskosten die jij voor ogen had.

Of zeg je dan ook "Maak ik mij nu niet druk om, want er is corona"...

Babootje

Berichten: 26342
Geregistreerd: 25-06-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-20 23:15

candalisa schreef:
Even als grapje tussendoor deze staat bij mij onder dit topic
Kunnen ze gelijk een nieuwe bladblazer en kettingzaag kopen _O-
[ [url=m/fi6tFl.png]Afbeelding[/url] ]


O echt? Hilarisch :D :D :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-20 23:17

AnnemiekvM schreef:
Misschien hadden degene die zoveel vragen hebben hun kans moeten grijpen om via de zoom in gesprek te gaan. Ik kan mij voorstellen dat een organisatie zich niet geroepen voelt om via Bokt een discussie aan te gaan.

Hij zegt zelf dat het ook via een ander medium mag? Aka hier is dus ook prima.

darkadia

Berichten: 5249
Geregistreerd: 08-09-05
Woonplaats: Bussum

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-20 23:20

Ik mis ook de transparantie in de financiële kant en dat is ook de reden dat ik verder geen donaties doe aan de stichting. @henk hopelijk ga je nog antwoorden hier op de serieuzere gestelde vragen van oa Babootje want het zijn zeker niet allemaal Penny-meisjes. Die doneren namelijk gewoon en hebben geen kaas gegeten van financiële zaken en dingen als jaarverslagen....

En dan liefst in het topic zelf: want ook PB is niet transparant. Zo’n kleinschalige zoom meeting is leuk bedacht, maar ook niks terug te lezen en nog steeds niet transparant.

En Ja ze doen echt wel goed werk, maar de professionaliteit moet echt beter... en hier een van de adoptie paarden (ja met artrose, maar niet In dusdanige vorm gelukkig dat ie al afgeschreven hoefde te worden). Hebben vooraf de rontgen foto’s gezien, deze heb ik ook besproken met de eigen dierenarts o.a. en het betreffende paard ontwikkeld zich boven verwachting. En er is zeker geen €2500 voor de adoptie neergeteld.

citrusvrucht
Berichten: 10
Geregistreerd: 22-10-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-20 23:23

Babootje schreef:
Als er geen antwoord komt op mn vragen die toch volkomen normaal zijn wat zegt dat dan?


Dat het doorgestoken kaart is?
Als Henk niks te verbergen heeft, kan hij gewoon jou vragen beantwoorden.

gohya

Berichten: 33014
Geregistreerd: 25-03-07
Woonplaats: Ermelo.

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-20 23:24

Telpeva schreef:
henktennapel schreef:


Mensen moet maar zelf hun mening gaan vormen over de link.

Ik snap als buitenstaander totaal niet waar dit over gaat, of over wie dit gaat.


De link gaat over een hondenopvang Bikers for Animals.Geen idee waarom hij hun site hier neerzet,is niet mijn site.

Dancyy
Berichten: 2699
Geregistreerd: 03-11-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-20 23:51

henktennapel schreef:
Zou zo niet weten over welk paard u het heeft, we hebben paarden met een gebroken shoft gehad, spondilose, CPL, PSSM , ondervoeding, pees klap, en zo kan ik nog wel even doorgaan. U vind dat al deze paarden geen tweede kans verdienen als weidemaatje. Dat is nu eenmaal wat wij doen. Het geeft ons een super goed gevoel dat de paarden na de tijd weer opknappen en een goed tehuis vinden. Sommige mensen vinden dat we niet snel genoeg in laten slapen, anderen vinden dat te snel in laten slapen, een ander vind dat er geen ijzers onder mogen, terwijl anderen weer zweren bij ijzers. Tja zo heb je altijd wel wat en heeft iedereen een andere mening over hoe zaken moeten gaan. Het geeft ons in ieder geval een super goed gevoel dat een zak met botten weer opknapt en naar een goed tehuis toe gaat, die deze paarden een tweede kans willen geven.
[ [url=m/WLZ5Kz.jpg]Afbeelding[/url] ]

Het paard met een gebroken heup was Gladdy. Die was zo scheef:

Afbeelding

Ben ook wel benieuwd hoe dat is afgelopen? Kan me niet voorstellen dat die goedgekeurd en pijnvrij is.

darkadia

Berichten: 5249
Geregistreerd: 08-09-05
Woonplaats: Bussum

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-20 00:12

Dancyy schreef:
henktennapel schreef:
Zou zo niet weten over welk paard u het heeft, we hebben paarden met een gebroken shoft gehad, spondilose, CPL, PSSM , ondervoeding, pees klap, en zo kan ik nog wel even doorgaan. U vind dat al deze paarden geen tweede kans verdienen als weidemaatje. Dat is nu eenmaal wat wij doen. Het geeft ons een super goed gevoel dat de paarden na de tijd weer opknappen en een goed tehuis vinden. Sommige mensen vinden dat we niet snel genoeg in laten slapen, anderen vinden dat te snel in laten slapen, een ander vind dat er geen ijzers onder mogen, terwijl anderen weer zweren bij ijzers. Tja zo heb je altijd wel wat en heeft iedereen een andere mening over hoe zaken moeten gaan. Het geeft ons in ieder geval een super goed gevoel dat een zak met botten weer opknapt en naar een goed tehuis toe gaat, die deze paarden een tweede kans willen geven.
[ [url=m/WLZ5Kz.jpg]Afbeelding[/url] ]

Het paard met een gebroken heup was Gladdy. Die was zo scheef:

[ [url=m/pwtnwH.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ben ook wel benieuwd hoe dat is afgelopen? Kan me niet voorstellen dat die goedgekeurd en pijnvrij is.



Die is ingeslapen na een koliekaanval bij een adoptant volgens mij. Wordt ook in deze vlog wat over gezegd: https://youtu.be/Y6JVBvq7UxI

NadjaNadja
Hoofdmoderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 6678
Geregistreerd: 28-08-12

Re: Inbraak bij Paard zoekt baas paardenopvang

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-20 00:16

Ik plaats hier een slotje voor overleg.

NadjaNadja
Hoofdmoderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 6678
Geregistreerd: 28-08-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-20 16:28

Moderatoropmerking:
Het moderatorteam heeft besloten dit topic definitief op slot te laten. We wilden jullie een plek geven om over dit onderwerp te discussiëren, ondanks onze twijfels bij de wijze waarop dit hier en daar gebeurde. Zeker toen meneer Ten Napel zelf besloot te reageren, wilden wij hem de kans bieden zijn kant van het verhaal te doen. Helaas blijkt dat geen van de partijen de gevraagde antwoorden krijgt. We hebben niet het idee dat het nut heeft de discussie voort te zetten. Daarom hebben we besloten dat het topic gesloten blijft.