Vraag het teamlid: C_arola

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48406
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Vraag het teamlid: C_arola

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-19 13:15

* Bokt.nl
Bokt community

Afbeelding
De merrie van C_arola.


Deze maand in "Vraag het teamlid": hoofdmoderator C_arola. Hieronder kan je onder andere lezen wat haar grootste blunder is en wat haar relatie met paarden is.
Heb jij een teamlid over wie je meer wil weten? Stuur dan een pb naar Banjer.

* Hoe lang ben je al teamlid?
In september 2009 ben ik gevraagd of ik moderator zou willen worden op bokt, dat is nu alweer 9,5 jaar.

* Wat is het leukst aan teamlid zijn?
Proberen van bokt een leuke, gezellige en informatieve site te maken voor gebruikers waar ze hun passie met elkaar kunnen delen, daarnaast is het contact met mijn collega's altijd erg gezellig en fijn.

* Wat is je grootste blunder?
Toen ik net moderator was heb ik een keer per ongeluk een topic verwijderd in plaats van verplaatst naar een ander subforum omdat het verkeerd stond. Ik heb toen gelijk in paniek mijn hoofdmoderator Oscar een pb gestuurd met de vraag of zij mij kon helpen. Het topic kon niet meer terug gehaald worden, ik heb de gebruiker die het topic had geplaatst mijn excuus aangeboden. Zij vond het gelukkig niet erg en wist dat er maar 2 reacties in het topic was geplaatst dus heeft ze een nieuw topic aangemaakt. Deze heb ik na meerdere keren dubbel te checken naar de juiste subforum verplaatst.

* Kan je omschrijven hoe een dag als moderator eruit ziet?
Ik kijk altijd eerst bij mijn Eigen berichten in welke topics reacties zijn geplaatst en of ik daar gelijk wat mee moet doen. Daarna kijk ik achter de schermen wat voor topics er lopen, waar wat mee gedaan moet worden of wat afgehandeld kan worden. En wanneer ik dat doorlopen heb ga ik kijken naar de tems, deze handel ik gelijk af als dat kan en anders ga ik overleggen met het team. Ik probeer ervoor te zorgen dat alles wat gedaan kan worden zo snel mogelijk gedaan wordt zodat gebruikers niet te lang hoeven te wachten op een reactie.

* Ben je ook wel eens op Bokt als gewone gebruiker? Oftewel: is Bokt voor jou alleen "werk" of ook nog wel leuk tijdverdrijf?
Ik ben op bokt ook als gewone gebruiker, vaak lees ik ergens mee, in bepaalde topics reageer ik ook actief.

* Welke gebeurtenis op Bokt is jou altijd bijgebleven?
Meerdere gebeurtenissen zijn me sterk bijgebleven, de vriendschappen die ontstaan zijn op bokt, hoe gebruikers elkaar een hart onder de riem kunnen steken wanneer iemand hulp nodig heeft maar ook de plezier die gebruikers op bokt vinden door hun passie met en voor paarden te delen met elkaar.

* Je doet werk voor een paardenforum. Wat is jouw relatie met paarden?
Ik ging op paardrijles toen ik 13 jaar was, dit heb ik een paar jaar gedaan. Wegens omstandigheden ben ik er toen mee gestopt. Wel bleef de virus bij me hangen en besloot ik het weer op te gaan pakken. Ik ben toen Paardenhouderij gaan volgen, deze heb ik ook afgerond. Daarna heb ik 1 keer in de week privéles op de manege gehad op 1 van de manegepaarden. Ik vond het steeds frustrerender worden dat hetgeen ik in een les goed kreeg, de volgende keer weer van voor af aan moest oppakken omdat het paard door meerdere ruiters gereden werd. Ik besloot verder te kijken naar een bijrijdpaard/verzorgpaard. Een oud teamlid vroeg aan me of een eigen paard geen optie voor me zou zijn. Een eigen paard leek me altijd geweldig maar ik wist niet zeker of hetgeen wat ik zocht ook te koop zou zijn. Na flink na te hebben gedacht heb ik besloten daarvoor te gaan. Op Eenmaal Andermaal (voormalig BoktMarkt) zag ik een advertentie van een paard dat me gelijk aansprak, daar plaatste ik zelf ook een advertentie waar de voormalige eigenaresse van mijn paard op reageerde. Het bleek het paard te zijn die me in de advertentie al heel erg aansprak. Ik ben met koorts 2 uur enkele reis in de auto naar haar gegaan om te gaan proefrijden, ik zag haar staan en was gelijk verliefd. Een week later ben ik weer gaan proefrijden omdat ik niet over 1 nacht ijs wou gaan. Bij de tweede bezichtiging voelde het nog steeds helemaal goed, dus heb ik besloten haar te gaan kopen. En toen ze goed was gekeurd had ik mijn eerste eigen paard gekocht. Ze is nu ruim 8 jaar in mijn bezit en ik ben nog steeds helemaal gek op haar.

* Heb je naast Bokt nog andere hobby's?
Ik vind lezen heel erg leuk, daarnaast ben ik graag buiten en op stap met het gezin en vrienden.

* Hoe combineer je je moderatorwerkzaamheden met het gezinsleven?
's Ochtends heb ik vaak tijd om dingen op te pakken, daarnaast lees ik tussendoor vaak dingen mee op mijn mobiel. In de avonduren ga ik vaak ook even achter de computer zitten en kijken of er nog wat gedaan moet worden.

* Wil je nog iets aan de Bokkers kwijt?
Ik wil iedereen heel veel plezier wensen op bokt.

pien_2010

Berichten: 43310
Geregistreerd: 08-12-10
Woonplaats: Limousin

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-19 16:46

Leuk stukje Carola. Ik heb je inzet altijd bewonderd toen ik zelf een tijdje moderator was. En ik vond dat je veel weg wist te werken.
Verder vond ik je altijd heel correct in de discussies en het was nooit een punt als we het oneens waren met elkaar. Ja voor mij was je een fijn teamie!
Dus leuk om dit stukje van je te lezen.

Anoniem

Re: Vraag het teamlid: C_arola

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-19 19:19

Carola *\o/*

Leuk stuk! Prachtige merrie heb je <3 En je blunder is ook wel een leuke trouwens _O-

Ik ben blij dat we samenwerken op de Markt, altijd gezelligheid :D

C_arola
Hoofdmoderator Informatief, Kantine & Markt
May the horse be with you!

Berichten: 70549
Geregistreerd: 24-05-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-19 22:18

Wat lief Pien! Ik vond de samenwerking ook altijd erg fijn met jou.

Dank je Miranda, ik vind haar ook geweldig :) de samenwerking op Markt is altijd gezellig inderdaad!

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132059
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-19 16:46

Carola *\o/*

Bijna 10 jaar teamlid, dat wordt groot feest!

Anoniem

Re: Vraag het teamlid: C_arola

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-19 16:53

Leuk stuk Carola! Alweer bijna 10 jaar samen teamlid, en Tres is zo leuk :+:

C_arola
Hoofdmoderator Informatief, Kantine & Markt
May the horse be with you!

Berichten: 70549
Geregistreerd: 24-05-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-19 17:05

Bedankt, 10 jaar gaat snel! :))
Tres is een schatje <3