Patrik Kittel ambassadeur van Gothenburg Horse Show

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Adamootje

Berichten: 6210
Geregistreerd: 10-11-10

Patrik Kittel ambassadeur van Gothenburg Horse Show

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-15 22:42

http://www.bokt.nl/ www.equnews.nl


De organisatie van de ‘Gothenburg Horse Show’ in Zweden heeft Patrik Kittel aangesteld als ambassadeur. Hij zal hier het gezicht van de wedstrijd zijn en zal hij live verslag uitbrengen van de wedstrijden door heel Europa, tevens zal hij de mooie momenten delen via social media.
“Ik heb veel leuke herinneringen aan de vorige edities van de Gothenburg Horse Show, het voelt dus normaal aan om de rol van ambassadeur aan te nemen – en het is natuurlijk een hele eer. De wedstrijd is op wereldniveau en is heel belangrijk om de positie van Zweden in de paardenwereld te blijven behouden.” zegt Patrik Kittel

Net als vorige jaren, wil de Gothenburg Horse Show 2016 vooral jonge ruiters de kans geven om in een top-level arena, met een groot publiek wedstrijden te rijden. Patrik Kittel begon met rijden toen hij 11 jaar oud was en had al sinds toen ambitieuze doelen.

“Ik wou naar de Olympische Spelen, wat ik dan ook deed in 2008 in Beijing. Gefocust zijn en ervaring opdoen op grote wedstrijden zoals de Gothenburg Horse Show is een belangrijke stap om succesvol te worden in de paardensport.” zegt Patrik Kittel

Patrik hoopt zich te kwalificeren voor de Wereldbekerfinale, die zal plaatsvinden in Scandinavië van 24 tot 28 maart, maar hij zal er sowieso zijn om de Gothenburg Horse Show te vertegenwoordigen, waar hij zal deelnemen aan enkele leuke activiteiten.

LiannePuthzy

Berichten: 7003
Geregistreerd: 10-05-13

Re: Grand Prix-paard Aston Martin NL verliest oog

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-15 22:44

dit stond er gister toch al?