EK Aken: Dujardin wint goud in Freestyle

Moderators: Muiz, Firelight, NadjaNadja, Essie73, Maureen95

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
knollentuin
Berichten: 10404
Geregistreerd: 04-10-08
Woonplaats: heemstede

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-15 21:23

En is dit op de foto nu niet een tactfout of zie ik dat verkeerd? Achterbeen is al van de grond terwijl voor nog staat.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-15 21:27

R12312 schreef:
Ik krijg altijd alleen maar de neiging bij Valegro: Doe je handen eens naar voren en schop hem een keer aan zodat hij echt je hand aanpakt.

Maar ik kan niet rijden, dat scheelt :D

Ik weet niet of je wel of niet kan rijden maar ik zou het prettig vinden dat je mij in mijn waarde laat.
Ik rijd wel, geef les enz.
Ik wil niet beweren dat ik alle wijsheid in pacht heb maar heb denk ik meer ervaring dan de meesten hier. Ik zit al heel wat jaartjes in 'het wereldje'. En prima dat je een andere mening dan mij hebt. Ik ben altijd bereid om mijn mening toe te lichten.

Electra63

Berichten: 17894
Geregistreerd: 11-11-08

Re: EK Aken: Dujardin wint goud in Freestyle

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-15 21:29

Gast5428, je moet niet iedere bokker zo serieus nemen ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-15 21:30

:o Maar ik ben gewoon altijd serieus. :D

Electra63

Berichten: 17894
Geregistreerd: 11-11-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-15 21:33

Anoniem schreef:
:o Maar ik ben gewoon altijd serieus. :D



Je moet hier heel veel topics en Bokkers (maar niet R12312 ;) ) met hele emmers zout nemen...... dus zeker niet serieus nemen, dat is veel te veel eer ;)

Tendance

Berichten: 6134
Geregistreerd: 08-05-07
Woonplaats: Meppel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-15 21:34

knollentuin schreef:
En is dit op de foto nu niet een tactfout of zie ik dat verkeerd? Achterbeen is al van de grond terwijl voor nog staat.


Achterbeen is nog niet los. Voor en achter verlaten niet op exact dezelfde manier de grond.

Tendance

Berichten: 6134
Geregistreerd: 08-05-07
Woonplaats: Meppel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-15 21:37

Anoniem schreef:
R12312 schreef:
Ik krijg altijd alleen maar de neiging bij Valegro: Doe je handen eens naar voren en schop hem een keer aan zodat hij echt je hand aanpakt.

Maar ik kan niet rijden, dat scheelt :D

Ik weet niet of je wel of niet kan rijden maar ik zou het prettig vinden dat je mij in mijn waarde laat.
Ik rijd wel, geef les enz.
Ik wil niet beweren dat ik alle wijsheid in pacht heb maar heb denk ik meer ervaring dan de meesten hier. Ik zit al heel wat jaartjes in 'het wereldje'. En prima dat je een andere mening dan mij hebt. Ik ben altijd bereid om mijn mening toe te lichten.



Ik zit ook al heel lang in 'het wereldje' alleen doet dat er in dit geval even niet toe, maar beheers ook goed (jij vast ook) de Nederlandse taal en ze zegt juist, dat je nu GEEN onzin spreekt, dus dat ze het met je eens is.......
Laatst bijgewerkt door Tendance op 16-08-15 21:37, in het totaal 1 keer bewerkt

R12312
Berichten: 2506
Geregistreerd: 13-12-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-15 21:37

Anoniem schreef:
Ik rijd wel, geef les enz.
Ik wil niet beweren dat ik alle wijsheid in pacht heb maar heb denk ik meer ervaring dan de meesten hier. Ik zit al heel wat jaartjes in 'het wereldje'. En prima dat je een andere mening dan mij hebt. Ik ben altijd bereid om mijn mening toe te lichten.


Ik rijd ook en geef ook les en ook ik zit al jaren in het wereldje, daarom weet ik dat ik vergeleken met dat nivo maar een normale ruiter ben. Zelfreflectie heet dat.

En verder zit je vrij makkelijk boven op de kast en vind ik inderdaad dat je regelmatig onzin zit te verkondingen. Dat is mijn mening en die mag ik geven.

Cioccolato

Berichten: 6650
Geregistreerd: 13-12-11

Re: EK Aken: Dujardin wint goud in Freestyle

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-15 21:38

Misschien moeten jullie dit in PB bespreken, het voegt namelijk niks toe aan het topic.

Tendance

Berichten: 6134
Geregistreerd: 08-05-07
Woonplaats: Meppel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-15 21:38

Anoniem schreef:
:o Maar ik ben gewoon altijd serieus. :D


Niet doen joh! Kost veel te veel inspanning en irritatie.

Tendance

Berichten: 6134
Geregistreerd: 08-05-07
Woonplaats: Meppel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-15 21:39

Cioccolato schreef:
Misschien moeten jullie dit in PB bespreken, het voegt namelijk niks toe aan het topic.


Terug naar Charlotte dan. Ze had zilver moeten hebben.

R12312
Berichten: 2506
Geregistreerd: 13-12-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-15 21:40

Overigens, Charlotte is uiteraard een ruiter van topformaat.

Maar zet Edward eens op Valegro..............je weet niet wat je ziet denk ik ( En valegro wist niet dat echt hard werken iets anders is :D :D )

knollentuin
Berichten: 10404
Geregistreerd: 04-10-08
Woonplaats: heemstede

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-15 21:41

Tendance schreef:
knollentuin schreef:
En is dit op de foto nu niet een tactfout of zie ik dat verkeerd? Achterbeen is al van de grond terwijl voor nog staat.


Achterbeen is nog niet los. Voor en achter verlaten niet op exact dezelfde manier de grond.

Voor mij is dit een tactfout, achterhoef is in zoverre van de grond ten opzichte van voor dat voor mij het beeld van de optillende hand bevestigd...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-15 21:42

R12312 schreef:
Anoniem schreef:
Ik rijd wel, geef les enz.
Ik wil niet beweren dat ik alle wijsheid in pacht heb maar heb denk ik meer ervaring dan de meesten hier. Ik zit al heel wat jaartjes in 'het wereldje'. En prima dat je een andere mening dan mij hebt. Ik ben altijd bereid om mijn mening toe te lichten.


Ik rijd ook en geef ook les en ook ik zit al jaren in het wereldje, daarom weet ik dat ik vergeleken met dat nivo maar een normale ruiter ben. Zelfreflectie heet dat.

En verder zit je vrij makkelijk boven op de kast en vind ik inderdaad dat je regelmatig onzin zit te verkondingen. Dat is mijn mening en die mag ik geven.


Het voegt m.i. niets toe om steeds te verkondigen dat ik onzin zit te verkopen. Die mening mag je denken maar laat het daar dan ook bij.

Ik ga je temmen.

Veronica2
Berichten: 2698
Geregistreerd: 26-08-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-15 21:42

Tendance schreef:
Cioccolato schreef:
Misschien moeten jullie dit in PB bespreken, het voegt namelijk niks toe aan het topic.


Terug naar Charlotte dan. Ze had zilver moeten hebben.

Ja, maar niet omdat hij in zijn vrije tijd met een slofteugel wordt gereden denk ik. Altijd zo grappig wat men denkt te weten terwijl ze er nooit bij zijn.

Tendance

Berichten: 6134
Geregistreerd: 08-05-07
Woonplaats: Meppel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-15 21:43

Voor mijn beeld heeft het been nog grip op de bodem, maar ben wat kippig op de telefoon.
Heb wel in meerdere onderdelen een enkele tactfout gezien, dus het zou kunnen van wel, maar moet misschien even een keer goed op de laptop kijken.
Laatst bijgewerkt door Tendance op 16-08-15 21:44, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-15 21:44

Pipodipo schreef:
Ja, maar niet omdat hij in zijn vrije tijd met een slofteugel wordt gereden denk ik. Altijd zo grappig wat men denkt te weten terwijl ze er nooit bij zijn.

Laat ik deze informatie nu eens niet verzinnen. Ben er wel degelijk bij (geweest).

knollentuin
Berichten: 10404
Geregistreerd: 04-10-08
Woonplaats: heemstede

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-15 21:44

Afbeelding
Tendance schreef:
Voor mijn beeld heeft het been nog grip op de bodem, maar ben wat kippig op de telefoon.

Hihi, ik zie echt alleen nog de toon de grond raken
Laatst bijgewerkt door knollentuin op 16-08-15 21:46, in het totaal 1 keer bewerkt

Tendance

Berichten: 6134
Geregistreerd: 08-05-07
Woonplaats: Meppel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-15 21:45

Gast5428 ik zal je even een PB sturen, want je leest volgens mij echt niet goed wat ze zegt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-15 21:46

Valegro loopt op die foto te veel op de kop/voorhand. Daardoor krijg je dat het achterbeen eerder van de grond afkomt dan het voorbeen. Ik vind het overigens op de foto op de vorige pagina nog niet zo storend.
Onderstaand is echt te veel op de voorhand terwijl de nek dan wel weer meer hoogste punt is dan anders.

Afbeelding

Hierboven zit ze met de handen te liften waardoor Valegro niet voldoende uit de schouder kan komen want de rem zit er immers op. Vandaar dat hij dus op de voorhand loopt.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 16-08-15 21:49, in het totaal 3 keer bewerkt

Tendance

Berichten: 6134
Geregistreerd: 08-05-07
Woonplaats: Meppel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-15 21:46

knollentuin schreef:
Tendance schreef:
Voor mijn beeld heeft het been nog grip op de bodem, maar ben wat kippig op de telefoon.

Hihi, ik zie echt alleen nog de toon de grond raken


Dan heb je vast gelijk en ben ik scheel. Kleine rotschermpje!

knollentuin
Berichten: 10404
Geregistreerd: 04-10-08
Woonplaats: heemstede

Re: EK Aken: Dujardin wint goud in Freestyle

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-15 21:46

Heb foto vergroot.

Veronica2
Berichten: 2698
Geregistreerd: 26-08-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-15 21:47

Anoniem schreef:
Pipodipo schreef:
Ja, maar niet omdat hij in zijn vrije tijd met een slofteugel wordt gereden denk ik. Altijd zo grappig wat men denkt te weten terwijl ze er nooit bij zijn.

Laat ik deze informatie nu eens niet verzinnen. Ben er wel degelijk bij (geweest).

Oooh, nou dan heb je vast wel een fotootje gemaakt! Laat maar zien.

Tendance

Berichten: 6134
Geregistreerd: 08-05-07
Woonplaats: Meppel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-15 21:49

knollentuin schreef:
Heb foto vergroot.


Dat helpt ja op mien telefoon niks. Wordt hij helemaal onscherp, zijn er ineens 8? benen en ja dan wordt zonder tactfouten lopen wel heel lastig!

knollentuin
Berichten: 10404
Geregistreerd: 04-10-08
Woonplaats: heemstede

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-15 21:50

Tendance schreef:
knollentuin schreef:
Heb foto vergroot.


Dat helpt ja op mien telefoon niks. Wordt hij helemaal onscherp, zijn er ineens 8? benen en ja dan wordt zonder tactfouten lopen wel heel lastig!


Afbeelding