Paard sleurt gewonde elfjarige jongen kilometers mee [Update pag.8]

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
SjonnieZ

Berichten: 2360
Geregistreerd: 09-07-08
Woonplaats: In het zuiden des lands

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-24 13:00

Nouvel schreef:
Ik dacht ook dat dit een nieuw verhaal was dat recent was gebeurd eerlijk gezegd, maar nu ik goed kijk blijkt het inderdaad oud te zijn..



Gelukkig… ben dus niet de enige :=

Mando

Berichten: 15703
Geregistreerd: 11-06-06
Woonplaats: Als Rotterdamse tussen de Friezen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-24 13:08

SjonnieZ schreef:
Nouvel schreef:
Ik dacht ook dat dit een nieuw verhaal was dat recent was gebeurd eerlijk gezegd, maar nu ik goed kijk blijkt het inderdaad oud te zijn..



Gelukkig… ben dus niet de enige :=


Nee hoor, ik ook. Dacht al ik heb geen trauma zien vliegen rond die tijd.

Anne_GTI

Berichten: 18206
Geregistreerd: 26-09-02
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-24 23:23

Anomien schreef:
Fijn zo’n update.
Wat mij opvalt is de scenario’s van destijds die niet overeen komen met het verhaal uit de mond van hemzelf.

Dat bevestigt maar weer dat we bij zulke onderwerpen niet te snel moeten speculeren.
Voor mij is dat ook wel een boodschap.

Voornaamste is dat het goed met hem gaat.


Dit viel mij ook op. Wijze les

nick_en_ik

Berichten: 207
Geregistreerd: 30-09-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-24 00:28

Wel een beetje verwarrend maar ook leuk zo’n oud topic dat opduikt, een bokt tijdscapsule :))

Geen idee of het al ergens is benoemd in dit topic, wel kort in het artikel wat Koeke had gedeeld, maar het boek “Kampioen” van Carolien Oranje gaat over Olivier, en niet heel lang geleden is het boek opnieuw uitgegeven waarin stukken zijn herschreven op basis van Olivier’s herinneringen. Ik heb het origineel gelezen, wat ik een heel mooi kinderboek vond toen.
Misschien ga ik wel een keertje de “2.0” versie lezen, al is het een kinderboek, lijkt me een tof boek om (opnieuw) te lezen :j

xoranlover

Berichten: 6608
Geregistreerd: 29-10-06
Woonplaats: Limboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-24 00:30

In april zwemt Oliver op de Europese kampioenschappen voor para zwemmers.

Ik dacht al dit verhaal ken ik maar dan vanuit de zwemwereld.

koeke

Berichten: 870
Geregistreerd: 29-09-03
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-24 17:49

Wat een leuke reacties, bedankt! Vond het indertijd zo'n horrorverhaal, de beelddenker in mij zag het helemaal voor zich. Was dus blij met deze update.

Sorry voor de verwarring dat het een nieuw ongeluk leek :o Gelukkig heeft een mod snel de titel aangepast, top!
nick_en_ik schreef:
Wel een beetje verwarrend maar ook leuk zo’n oud topic dat opduikt, een bokt tijdscapsule :))

Geen idee of het al ergens is benoemd in dit topic, wel kort in het artikel wat Koeke had gedeeld, maar het boek “Kampioen” van Carolien Oranje gaat over Olivier, en niet heel lang geleden is het boek opnieuw uitgegeven waarin stukken zijn herschreven op basis van Olivier’s herinneringen. Ik heb het origineel gelezen, wat ik een heel mooi kinderboek vond toen.
Misschien ga ik wel een keertje de “2.0” versie lezen, al is het een kinderboek, lijkt me een tof boek om (opnieuw) te lezen :j
Bedankt voor de tip, zie dat de bieb het als e-book heeft, ga het lezen.