Manege zonder Drempels krijgt 30.000 euro na kaartenactie

Moderators: Muiz, Firelight, NadjaNadja, Essie73, Maureen95

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110839
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Manege zonder Drempels krijgt 30.000 euro na kaartenactie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-09 11:47

www.edestad.nl


Joop Nellestein overhandigde onlangs het originele schilderij van de kerstkaartenactie 2008 aan Karel Heij van drukkerij Modern. Elk jaar drukt men daar gratis ongeveer 20.000 kerstkaarten die in bijna alle winkels en VVV's te koop zijn. Op die manier komt er een groot bedrag ten goede aan Manege zonder Drempels. Samen met de verkoop van schilderijen tijdens de verkoopexpositie in november bleek de opbrengst bijna 30.000 euro te bedragen.

Voor de achttiende keer stelden leden van de schildersclubs Nellestein en Nellestein medio november 2008 schilderijen beschikbaar voor de verkoopexpositie op de locatie van Manege zonder Drempels in Bennekom. De tentoonstelling werd goed bezocht en veel schilderijen veranderden van eigenaar.

Daarnaast maakten de dames Joop en Mandy Nellestein, weer een schilderij ten behoeve van de jaarlijkse kerstkaartenactie. ,,Dankzij hen, het belangeloze werk van Drukkerij Modern en een paar enthousiaste vrijwilligers waren de kaarten met een afbeelding van restaurant Juffrouw Tok bijna overal te koop. Ook veel bedrijven bestelden (opnieuw) de kaarten voor de kerstwensen aan hun relaties bij Manege zonder Drempels.''

Volgens de coördinator van de actie, Hans Schlepers, was de actie dit keer zo succesvol dat er lang voor Kerst al kaarten te kort waren. ,,Gelukkig hebben Joop Nellestein en Karel Heij nu al toegezegd ook aan de kerstkaart van 2009 hun medewerking te verlenen. En dat is een hele opsteker voor Manege zonder Drempels in deze onzekere economische tijden. Dankzij de steun kunnen rolstoelgebonden kinderen het plezier van paardrijden krijgen en zich ontspannen. De kosten mogen geen 'drempel' zijn voor ouders en begeleiders om met een ernstig gehandicapt kind naar Bennekom te komen. Het bestuur is iedereen, producenten, vrijwilligers, kopers en bedrijven dankbaar voor hun inzet en erg blij met het bereikte resultaat.''

siskeh
Berichten: 8680
Geregistreerd: 13-05-08
Woonplaats: Drenthe

Re: Manege zonder Drempels krijgt 30.000 euro na kaartenactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 11:49

super!
ontzettend goed dat de manege zonder drempels zo geholpen wordt

Berendje

Berichten: 1726
Geregistreerd: 16-09-05
Woonplaats: Veluwe, Gelderland

Re: Manege zonder Drempels krijgt 30.000 euro na kaartenactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 11:54

Ja geweldig. Dat geld kunnen ze goed gebruiken.

_coquette_

Berichten: 3102
Geregistreerd: 07-11-08
Woonplaats: Zeeland

Re: Manege zonder Drempels krijgt 30.000 euro na kaartenactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 12:02

Super! dat geld kunnen ze heel goed gebruiken!

kally
Berichten: 5255
Geregistreerd: 17-07-04
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 12:43

Fantatisch , dat kunnen ze vast goed gebruiken.........

Steefjevos

Berichten: 1691
Geregistreerd: 02-07-08
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 14:13

Wat super!! "Vroeger' kwam ik daar wel af en toe met een vriendin van mij, haar zus werd daar rondgereden in een huifbed. Wat mooi dat ze wat steun ontvangen, het is een kostbare onderneming en er wordt veel goeds gedaan daar :)

XLeandrosX
Berichten: 3200
Geregistreerd: 01-09-06

Re: Manege zonder Drempels krijgt 30.000 euro na kaartenactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 16:57

Ik heb hele goede herinneringen aan de manege zonder drempels en gun het ze dan ook van harte! Goede actie voor een prachtig mooie organisatie die er voor zorgt dat ook zwaar gehandicapten mensen kunnen genieten van paarden. TOP!!!

Marlies22

Berichten: 679
Geregistreerd: 13-03-06
Woonplaats: Utrecht

Re: Manege zonder Drempels krijgt 30.000 euro na kaartenactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 17:25

Top!
Ik woon zowat naast de Manege zonder Drempels. Prachtig om hun mooie paarden te zien, die zulk GOED 'werk' doen! :D (en natuurlijk niet te vergeten alle mensen en vrijwilligers)

Essie

Berichten: 1785
Geregistreerd: 25-05-01

Re: Manege zonder Drempels krijgt 30.000 euro na kaartenactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 18:16

Zeker super!! Voor mijn afstudeer scriptie heb een kijkje mogen nemen op deze bijzondere manege! Deze moet zeker blijven bestaan!

Bonte
Berichten: 6056
Geregistreerd: 02-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 19:02

Ik bestel elk jaar mijn kerstkaarten bij hun. Heb nu al een stuk of 6 verschillende en ze zijn hartstikke leuk. +:)+

Es_ther

Berichten: 18728
Geregistreerd: 28-06-08
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 19:05

Super!
Dat is echt een geweldige manege :D