Anky zit 'In de hoofdrol'

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
smurfje

Berichten: 2580
Geregistreerd: 20-12-05
Woonplaats: Huizen

Re: Anky zit 'In de hoofdrol'

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-09 23:50

heeft er iemand gekeken?
liep er een paard door het beeld in de studio??

mairead

Berichten: 3215
Geregistreerd: 08-09-08
Woonplaats: Op de grens tussen Noord- en Zuid-Holland.

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-09 00:06

smurfje schreef:
liep er een paard door het beeld in de studio??

Hahah; nee.
Ze hadden allerlei mensen uitgenodigd die een belangrijke rol in haar leven/carrière spelen en af en toe zag je een fragmentje. Ik vond Anky in het begin wat stilletjes overkomen (ze leek ook totaal niet verrast toen ze haar met fanfare kwamen ophalen := ), maar ze kwam later wel los en toen kwam ze best gezellig over.
Ze kreeg nog een dressuurjasje speciaal voor haar ontworpen; dat zag er wel leuk uit (ben alleen benieuwd of ze het ook mag dragen op wedstrijd?) en Wibi kwam een stukje van haar kür spelen.
Er werd niks gezegd over Anky's uitstapjes in de Western-sport, dat miste ik eerlijk gezegd wel een beetje. Het is een leuk wetenswaardigheidje en ik had haar er graag over horen vertellen. Maar dit was natuurlijk al veel eerder opgenomen, dus misschien speelde dat toen nog niet?
Ik vond het in elk geval best aardig om te zien. Nu ben ik niet echt een enorme fan of iets dergelijks, maar ik heb vooral gekeken vanuit interesse voor de sport.

Georgette

Berichten: 11632
Geregistreerd: 20-03-03
Woonplaats: Hilversum

Re: Anky zit 'In de hoofdrol'

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 18:13

Ik heb het vorige week ook zitten kijken. Jammer dat er in zo'n korte uitzending van alles wordt ingepropt, waardoor gasten amper iets kunnen vertellen, voordat ze alweer moeten verplaatsen.
In ieder geval vond ik het nu wel de moeite waard om te kijken, omdat het om Anky ging.

smurfje

Berichten: 2580
Geregistreerd: 20-12-05
Woonplaats: Huizen

Re: Anky zit 'In de hoofdrol'

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 19:31

de rede waarom ik dat vroeg of er een paard door het beeld liep
is omdat ik die dag ben geweest met me paard in de studio om
zadel, hoofdstel, dekje en beschermers te showen.
er was een modeshow en ik zou daar achteraan komen.
maar ze hebben zoveel uit de show geknipt..