FEI verkondigt nieuw standpunt over Hyperflexie

Moderators: Muiz, Firelight, NadjaNadja, Essie73, Maureen95

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Rana

Berichten: 1847
Geregistreerd: 19-07-07
Woonplaats: Ede

Re: FEI verkondigt nieuw standpunt over Hyperflexie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 20:13

huh? Waazeggu? Haha! (voelt zich nu heel dom haha!!) Joh zou die van ons ook mentaal kapot zijn dat ie sterallures krijgt? zie onderschrift ROFL

( mag soms ook wat achter het loodlijntje.... Bloos )

lesilla
Berichten: 26847
Geregistreerd: 11-08-06
Woonplaats: Efteling

Re: FEI verkondigt nieuw standpunt over Hyperflexie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 20:15

Sjah, het is een beetje brood voor het volk idee. Het is een opkomende hype dus moeten ze maar volgen om rijdend nederland content te houden denk ik.

Als het morgen weer een hype wordt om hyperfexie te rijden, zullen ze wel snel van gedachten veranderen. En kunnen de steward de mensen die dit niet rijden aanpakken.

Anoniem

Re: FEI verkondigt nieuw standpunt over Hyperflexie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 20:16

katiavl schreef:
Sjah, het is een beetje brood voor het volk idee. Het is een opkomende hype dus moeten ze maar volgen om rijdend nederland content te houden denk ik.

Als het morgen weer een hype wordt om hyperfexie te rijden, zullen ze wel snel van gedachten veranderen. En kunnen de steward de mensen die dit niet rijden aanpakken.


En daarop volgend de mensen die niet kunnen rijden in zijn algemeenheid aanpakken, hoe vinden jullie die?

Rana

Berichten: 1847
Geregistreerd: 19-07-07
Woonplaats: Ede

Re: FEI verkondigt nieuw standpunt over Hyperflexie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 20:33

dat zou tijd worden.... Gezeik op de top laat die stewarts maar bij de gewone KNHS wedstrijdjes rondlopen lijkt me een beter idee

vur

Berichten: 3982
Geregistreerd: 16-11-08
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: FEI verkondigt nieuw standpunt over Hyperflexie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-08 09:52

Tja, mooi bedacht. Op topwedstrijden durven stewards inderdaad zelfs aan Anky wel eens een gele kaart uit te delen, maar op landelijke cq subtopwedstrijden heb ik het nog nooit gezien dat een combinatie naar de kant werd geroepen en werd aangesproken op zijn of haar paardonvriendelijke rijmethode. Of deze nu hyperflexie toepast of niet. Misschien is het iets om echt werk te maken van goede toezichthouders die durven op te treden en door de KNHS worden "beschermd" als ze ook daadwerkelijk optreden. Mooie woorden maar geen gevolg (hoog en laag in de paardensport) zet nog geen zoden aan de dijk. En daar word ik zo moe van. Huilen

supertammy

Berichten: 2235
Geregistreerd: 26-11-03
Woonplaats: Meliskerke

Re: FEI verkondigt nieuw standpunt over Hyperflexie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-08 10:02

Ik denk dat het heel moeilijk meetbaar is. Wat mag nog wel en wat niet?