Laatste oude dressuurproef maakt Ragne officiëel M2

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ragne
Berichten: 1931
Geregistreerd: 18-09-03
Woonplaats: Holland

Laatste oude dressuurproef maakt Ragne officiëel M2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-06 10:24

ik = extreem blij en ragne ook trouwens...

Gisteren wedstrijd in Boskoop gereden. We zijn nog niet zo lang bezig in de M2 en nog niet alles gaat even goed (zie oa mijn trainingsfilmpjes). Het doel is dus nog niet om dikke winst te rijden, maar om gewoon lekkere proeven te rijden en met punten tussen de 150-156 ben ik tevreden.
Maar Rag liep deze hele week al erg fijn (beetje voorjaarskriebels! )en had vrijdag nog lekker uit mogen razen aan de longeerlijn, dus ze had er echt zin in. En het was ook nog mooi weer

Ideale omstandigheden dus.

Bij het losrijden liep Rag al als een trein, ik moest haar echt een beetje rustig houden, want anders zou ze misschien in de proef in de warme binnenbak terugkomen op het been. Maar toen we de ring inreden trok ze nog even extra aan! Precies wat we nodig hebben. De eerste proef verliep heel fijn, en ik heb erg lekker rondgereden.
Voor de 2e proef nog even het gedeelte doorgenomen met het SB+direct van hand veranderen in middendraf. Rag vertoonde nog geen spoortje van vermoeidheid, dus ik kreeg een beetje de kriebels dat we misschien wel een nog betere proef konden neerzetten vandaag. En dat gebeurde!! In de ring bleef ze echt goed lopen, en ik kon steeds stiller gaan zitten en het ging gewoon helemaal zoals we wilden..Big smile bij het afgroeten

Bij de prijsuitreiking werd ik helemaal nerveus, we reden maar met z'n vieren in deze ring en ik werd maar niet opgenoemd. Bleek ik twee keer 1e geworden te zijn, de eerste proef 152 punten, waar ik dus al heel blij mee was...maar de tweede proef, de laatste 'oude' dressuurproef, werd winst met 156 punten! Ongelooflijk! Dat had ik echt niet durven hopen. Maar de jury had het me echt gegund , er was een 5 in een 6 veranderd , terwijl ze daarvoor bij de M1 nog 155 had gegeven..Echt briljant!

Ragne, ex-manegepaard, is nu dus officiëel M2 met een heuze 60% score. Er moet nog wel heel wat gebeuren willen we echt Z-waardig worden, maar deze punt hebben we te pakken! Die pakken ze ons niet meer af

Sjappie

Berichten: 1341
Geregistreerd: 17-09-04

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-06 10:25

Ik ben supertrots op jullie. Echt heel knap wat jullie hebben gepresteerd tot nu toe. Kunnen heel veel mensen een voorbeeld aan nemen!

Die Ragne, die leeft helemaal op

daffodil

Berichten: 10446
Geregistreerd: 12-11-03

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-06 10:26

He goed zeg!! Enorm gefeliciteerd met je winstpunt, daar moet je inderdaad wel blij mee zijn, echt leuk!!!

alexandra15

Berichten: 2591
Geregistreerd: 09-05-04
Woonplaats: Zeist (vlakbij Utrecht). Spullen daar op te halen, of in Delft, Leiden, Arnhem,Velp, Den Haag, R'dam

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-06 10:58

Wat knap zeg, vooral met een manegepaard!! Echt goed! Echt leuk lijkt me dat, om te laten zien dat die paarden het WEL degelijk kunnen:D Succes met het Z! Komt vast goed met wat trainen.

_10_

Berichten: 7295
Geregistreerd: 11-07-03

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-06 20:25

Gefeliciteerd Lot!! Echt super van jullie
Leuk dat de jury die 5 in een 6 veranderde, deze jury gunde je dus die punt, top!

OmarLinosa
Berichten: 111
Geregistreerd: 07-10-04
Woonplaats: zuid holland

Re: Laatste oude dressuurproef maakt Ragne officiëel M2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-06 21:59

Toppie lot!!!!!!
Toch niet voor niks zaterdag richting brabant gegaan he, wat een beetje inspiratie al wel niet kan doen!!

ACSM

Berichten: 1950
Geregistreerd: 09-08-03
Woonplaats: Almere

Re: Laatste oude dressuurproef maakt Ragne officiëel M2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-06 22:04

Gefeliciteerd en succes met de nieuwe proeven!

Horsedances

Berichten: 857
Geregistreerd: 21-10-03

Re: Laatste oude dressuurproef maakt Ragne officiëel M2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-06 08:08

Citaat:
Bij het losrijden liep Rag al als een trein, ik moest haar echt een beetje rustig houden


Wat een vreemd vergelijk

Het gaat met treinen in Nederland toch juist andersom

Congrats !!!

Theo

Ragne
Berichten: 1931
Geregistreerd: 18-09-03
Woonplaats: Holland

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-06 09:03

hahaha Theo!

je hebt gelijkt, normaal is ze als een NS trein, maar zondag was ze even de TGV (dus zonder vertraging)

En Indoor Brabant is altijd inspirerend natuurlijk!!

OemmiejO
Berichten: 14218
Geregistreerd: 29-07-05

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-06 13:40

wat knap zeg!! gefeliciteerd!!

Ilsemarie

Berichten: 6849
Geregistreerd: 16-12-04
Woonplaats: Haren (gn)

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-06 14:19

Wauw! Súper! Van harte gefeliciteerd! Heel veel succes de in de M2