Voorlezer gezocht - Abcoude

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Monday

Berichten: 1276
Geregistreerd: 05-08-03
Woonplaats: @ Home

Voorlezer gezocht - Abcoude

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-06 23:50

15 april ga ik eindelijk weer eens starten. Ik heb mijn vriend inmiddels zo ver dat ie voor groom door wil gaan, maar voorlezen daar wil ie echt niets van weten.
Is er misschien iemand die op 15 april in Abcoude (in de B) gaat starten of daar gaat kijken en mij zou willen voorlezen?

*Kijkt zeer smekend*

chelsea82
Berichten: 436
Geregistreerd: 10-01-06

Re: Voorlezer gezocht - Abcoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-06 00:01

Misschien verstandig om de proef uit je hoofd te rijden.Steld niks voor, je bent echt geconcentreerd aan het rijden en je kan niet mopperen dat er verkeerd voorgelezen word.

Monday

Berichten: 1276
Geregistreerd: 05-08-03
Woonplaats: @ Home

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-06 11:45

Uit mijn hoofd rijden dat wordt niets... dan ben ik halverwege echt de weg kwijt. Ik kan de proef best leren, maar ik heb de voorlezer toch echt als een soort van routeplanner nodig. Die nieuwe proeven zijn als ze voorgelezen worden al ehm... apart, laat staan uit je hoofd.

xLaus_

Berichten: 10253
Geregistreerd: 10-06-05
Woonplaats: Wageningen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-06 11:49

waar ligt abcoude in de buurt?

Monday

Berichten: 1276
Geregistreerd: 05-08-03
Woonplaats: @ Home

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-06 12:00

Vlakbij Weesp, Amsterdam Zuidoost.

Samo

Berichten: 2114
Geregistreerd: 31-03-04
Woonplaats: Dtc

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-06 12:01

Ik heb vrijwel nooit een voorlezer mee, mijn vader gaat wel altijd mee, maar die gaat echt geen proef voorlezen

(''vroeger'' bij de pony's heeft hij nl een proef voorgelezen, het waaide nogal hard, blaadjes waaiden om, hij ging in een Z-proef verder, sinds die tijd waagt hij zich er niet meer aan).

Meestal vraag ik iemand daar op de wedstrijd, iemand die voor mij of na mij moet rijden, nog nooit problemen mee gehad. De proef ken ik wel uit mijn hoofd, voor het geval dat, maar ik heb tot nu toe nog altijd iemand kunnen vinden die mij voor wil lezen.

Somebody_
Berichten: 6585
Geregistreerd: 10-09-04

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-06 12:04

je kan altijd wel iemand op het concours vinden. Vraag aan degene die voor je moet starten of jij zijn/haar voorlezer even mag lenen succes

Samy

Berichten: 11077
Geregistreerd: 16-07-02

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-06 12:05

Ja het beste is om iemand te vragen die daar ook rijdt voor of na je, meestal vinden ze dat geen probleem. Of neem iemand mee van stal of een vriend/vriendin die wel wil voor lezen

ElskedZ

Berichten: 805
Geregistreerd: 22-07-05
Woonplaats: Utrecht en Z-H

Re: Voorlezer gezocht - Abcoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-06 12:06

Mijn vader gaat altijd mee om te groomen, en ter ondersteuning.
Maar voorlezen van de proef daar begint hij echt niet aan....
We hebben altijd de afspraak dat hij een voorlezer voor mij regelt, als ik aan het inrijden bent of aan het opzadelen.
Eigenlijk heb ik altijd een goede en fijne voorlezer.....
Laatste keer heeft hij het gewoon aan het secretariaat gevraagd, en ja hoor toen had hij gelijk iemand.
Heb eigenlijk nog nooit gehad dat ik geen voorlezer had.
Na het voorlezen geven wij altijd de voorlezer wat te drinken, en de hartelijke dank.....

Monday

Berichten: 1276
Geregistreerd: 05-08-03
Woonplaats: @ Home

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-06 12:10

Ik zal daar inderdaad vast wel iemand zal kunnen vinden, maar als ik er naartoe ga zonder dat ik dat zeker weet krijg ik nu al stress... dan zeg ik net zo lief de hele wedstrijd af.
Ik ben wel blij te lezen dat jullie goeie ervaringen hebben met iemand op de wedstrijd vragen. Eigenlijk zou ik zelf ook altijd wel iemand voor willen lezen, maar zelf vragen... Misschien moet ik maar een grote meid worden en mijn moed bij elkaar rapen.

Maar ehm...als er iemand toch toevallig gaat??

Somebody_
Berichten: 6585
Geregistreerd: 10-09-04

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-06 12:12

kun je niet een vriendin van stal meenemen ofzo? Dan heb je sowiezo iemand bij je die kan lezen.
Je moet het gewoon echt even vragen op wedstrijd zelf en stress maar niet want er is altijd wel iemand te vinden die je even kan lezen....

ElskedZ

Berichten: 805
Geregistreerd: 22-07-05
Woonplaats: Utrecht en Z-H

Re: Voorlezer gezocht - Abcoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-06 12:17

Joh, je moet er niet zo zwaar aan tillen, echt ik heb nog nooit anders gemerkt dat er altijd wel iemand bereid is om voor te lezen.
Als jij het niet durf kan je het toch altijd je vriendje vragen of hij dit voor jou regelt.
Daarnaast kan je het altijd bij het secretariaat vragen waar je jezelf moet melden voor de wedstrijd. Dus die mensen spreek je toch altijd.
Het is echt geen rare vraag hoor!!! Zijn echt meerdere mensen die dit doen.
Andere optie is inderdaad iemand van je stal meenemen die je proef voor gaat lezen, en anders veel met je vriendje oefenen zodat hij voor kan lezen.
Ik heb de ervaring dat ik zenuwachtig zou worden als mijn vader voor zou gaan lezen, omdat hij te veel naar mij kijkt en vergeet te lezen.....
Dus vandaar dat ik altijd blij ben met iemand die voorleest...ik zorg er wel altijd voor dat ik mijn proeven goed kent. (maar dat is gewoon een pre als je wedstrijd gaat rijden)

Miranda40

Berichten: 2446
Geregistreerd: 21-07-04
Woonplaats: Bij de goudkust

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-06 20:15

Je hebt nog 3 weken de tijd. Kan je vriend nu niet alvast met jou de proefjes gaan oefenen? Zo moeilijk is een B proef toch niet om voor te lezen? En net wat al de andere bokkers zeggen: er is altijd wel iemand die je voor wilt lezen.

Timmie2000

Berichten: 627
Geregistreerd: 17-06-04
Woonplaats: Utrecht

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-06 21:39

je kan het ook gewoon daar aan iemand vragen er zijn altijd wel mensen bereid om even te lezen.

daantjuhhhJarig

Berichten: 26885
Geregistreerd: 23-11-04
Woonplaats: The Netherlands

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-06 21:43

Ik print de proef altijd vergrootm en verkort uit.
Dus inplaats van KXM van hand veranderen en enkele passen middendraf daarna arbeidsdraf staat er op zijn blaadje: KXM van hand veranderen, middendraf...
Dan weet ik wel wat ik moet doen.
Is voor mijn vader makkelijker

Monday

Berichten: 1276
Geregistreerd: 05-08-03
Woonplaats: @ Home

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-06 23:21

Javelin schreef:
Je hebt nog 3 weken de tijd. Kan je vriend nu niet alvast met jou de proefjes gaan oefenen? Zo moeilijk is een B proef toch niet om voor te lezen? En net wat al de andere bokkers zeggen: er is altijd wel iemand die je voor wilt lezen.


Hij zou het misschien met wat oefenen wel kĂșnnen (hij snapt echt de ballen van die letters ), maar hij wil het pertinent niet. Van een min of meer paardenhater is hij inmiddels zover dat hij me eens per maand op wedstrijd wil brengen, helpt met trailerladen, braaf mijn spullen aanpakt bij het afzadelen en vaak ook nog met de video in de aanslag staat. Daarbij heeft hij echt geen tijd om te oefenen. Ik ga dus maar voor de combinatie van uit mijn hoofd leren en ter plekke iemand vragen.

ACSM

Berichten: 1950
Geregistreerd: 09-08-03
Woonplaats: Almere

Re: Voorlezer gezocht - Abcoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-06 07:40

Ik sta 1e reserve op 15 oktober in Abcoude en heb ook nog geen voorlezer. Is ook ff afwachten of ik wel kan rijden die dag, maar mocht ik er zijn als jij moet rijden, dan wil ik je wel voorlezen. Ze doen trouwens niet moeilijk, want als je aan het secretariaat vraagt of er een lezer is, dan zoeken ze vast wel iemand. Ik heb dat namelijk daar ook een keer gevraagd en dat was geen probleem. Uiteindelijk kon er wel iemand met me mee en had ik een lezer.

Suusjeher
Berichten: 3701
Geregistreerd: 28-06-03

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-06 17:11

Ik heb een keer gevraagd of mijn vriend me wilde voorlezen. Hij deed dit voor mij omdat ik geen voorlezer had, maar terplekke heb ik toch maar iemand anders gevraagd of die persoon mij voor wilde lezen. Mijn vriend had plankenkoorts gekregen.

Monday

Berichten: 1276
Geregistreerd: 05-08-03
Woonplaats: @ Home

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-06 17:19

Nextdomino schreef:
Ik heb een keer gevraagd of mijn vriend me wilde voorlezen. Hij deed dit voor mij omdat ik geen voorlezer had, maar terplekke heb ik toch maar iemand anders gevraagd of die persoon mij voor wilde lezen. Mijn vriend had plankenkoorts gekregen.


Heb je niet gezegd dat het net een recept is? Alles achter elkaar opnoemen dat je bij elkaar in moet gooien? Maar goed... jij kent vriendlief... die moet ik echt geen proevenboekje in zijn handen drukken.