Mariënheem 26Maart!,, wie doet er mee ?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
sheda

Berichten: 262
Geregistreerd: 28-01-04
Woonplaats: Boetele

Re: Mariënheem 26Maart!,, wie doet er mee ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-06 22:37

Staat in haar profiel, enkele berichtjes hierboven heeft ze ook gepost "Rosann"

tirana_nr1

Berichten: 578
Geregistreerd: 18-07-04
Woonplaats: enter

Re: Mariënheem 26Maart!,, wie doet er mee ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-06 22:39

oowh die heb ik wel gezien
alleen het inrijden de proef zelf niet..
maar zag er wel netjes uit

sheda

Berichten: 262
Geregistreerd: 28-01-04
Woonplaats: Boetele

Re: Mariënheem 26Maart!,, wie doet er mee ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-06 22:50

He leuk, ik had ook al in jou profiel gekeken maar heb je niet herkend
jammer eigelijk, maar ben ook niet iemand die zo naar iemand toeloopt en dan bla bla jeweetwel, op internet is wat makkelijker

Snipsnap

Berichten: 3798
Geregistreerd: 27-08-03
Woonplaats: Rijssen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-06 23:23

hey loes haha heb je mij nog zien rijden (slechte proef he) en druf je niet wat te zeggen als je bijna naast me zit? haha. ik zei trouwens ook niet wat wist niet wat ik moest zeggen zag ook pas heel laat dat jij het was.

Bianca__
Berichten: 1025
Geregistreerd: 01-03-05

Re: Mariënheem 26Maart!,, wie doet er mee ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-06 07:59

Casirak jou'n proefje heb ik niet gzien maar een kennis zei me wel dat er een onwijs leuke hengst meeliep in de M1. Zal vast en zeker die van jou zijn geweest want ze zei dat 'ie wel wat kijkerig was'[/quote]

Hij werd alleen even wat gespannen met de inzet van de middengalop. Kwamen net mensen langs, en dat ziet hij dan als aanleiding om wat uit te vreten. Hij schoot echt onder me weg. Resultaat: een 8!
voor de grote volte in middengalop. Verder is hij bijna nooit kijkerig. Hij loopt overal langs.

Hoipiepeloii

Berichten: 7295
Geregistreerd: 23-01-03

Re: Mariënheem 26Maart!,, wie doet er mee ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-06 10:03

l0esjj schreef:
Sjaantje ik heb je proef gezien! zag er supernetjes uit hoor
gefeliciteerd, echt knap als dit nog maar de 2e x Z2 was

Casirak jou'n proefje heb ik niet gzien maar een kennis zei me wel dat er een onwijs leuke hengst meeliep in de M1. Zal vast en zeker die van jou zijn geweest want ze zei dat 'ie wel wat kijkerig was'


Leuk dat je dat zegt! Hij voelde helemaal niet goed en ik moest weer keihard werken, maar daarom is het des te fijner dat ik dan nog deze punten kan halen.

Neff

Berichten: 662
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Overijssel

Re: Mariënheem 26Maart!,, wie doet er mee ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-06 08:56

l0esjj schreef:
Nou wij zijn weer thuis.
Proefje ging wel redelijk, ze was nog wel wat heet maar het ging al beter als in Haarle en m'n zus kon er nu ook ietsjes meer aan rijden.
156 punten en dat hadden we zelf ook wel ongeveer ingeschat
nog een 6e prijs! er waren er nog wat in de 150 boven ons en daarboven wat in de 160 dus opzich niet heel hoog gepunt.

Hoe hebben jullie gereden?


Dan reed je zeker L1 net als ik. Nog gefeliciteerd. Had zelf de 4e prijs met 157. Had nog beter gekund, maar heb een onderdeel overgeslagen beetje dom. Vond het zelf wat loom gaan, waarschijnlijk was dat zo omdat de temperatuur een stuk hoger was dan de weken daarvoor. Verder had ik niet echt fouten gemaakt, maar super ging het zeker niet. Maar de meeste die ik zag rijden gingen ook niet echt goed, vooral veel paarden schrokken aan de kant van de A. Het is ook een erg kijkerig gedeelte daar. Dus ik was best tevreden, dat mijn paard er na 3 keer wel langs liep.