29 april - Oranje concours in hengelo.wie doet er mee?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cieltje90
Berichten: 260
Geregistreerd: 14-10-05
Woonplaats: Hengelo ov

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-06 19:26

ick heb m al..
dan ozou ik m moeten overtypee..haha

Madelief28

Berichten: 4276
Geregistreerd: 13-07-03

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-06 23:07

dat mag ook

Lielle

Berichten: 66261
Geregistreerd: 12-01-01

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-06 10:23

gaarne geen slowchat hier

miranda1983

Berichten: 954
Geregistreerd: 01-07-04
Woonplaats: hengelo (ov)

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-06 17:50

ik ga ook naar pentrop. dus dat word een gezellige boel daar

weet iemand trouwens iemand die nog een wedstrijd jasje (maat s/m) en blouse voor me te leen heeft?

groetjes miranda

Madelief28

Berichten: 4276
Geregistreerd: 13-07-03

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-06 19:22

miranda heb je viamsn het formulier ontvangen?

NewBorder
Berichten: 730
Geregistreerd: 06-02-05
Woonplaats: overijssel

Re: 29 april - Oranje concours in hengelo.wie doet er mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-06 19:25

Miranda jij vondt pentrop toch te duur??en neit leuk...
ik heb nog wel een jasje das precies joun maat maar misschien dat iemand anders die dag wil lenen

miranda1983

Berichten: 954
Geregistreerd: 01-07-04
Woonplaats: hengelo (ov)

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-06 19:37

he, de eigenaresse betaald de inschrijf kosten en wist niet of zij het te duur vond. maar heb met haar overlegt en zij vond het ook beter als ik naar pentrop gaat dat kunnen we namelijk rijdend af.

en als ik van claudia hoor dat ponystal zo ongeregeld is .. ga ik liever naar pentrop ga er toch niet heen om te winnen gewoon om te kijken hoe het is...

op pentrop is het wel iets beter geregeld .. maar heb het idee dat daar alleen maar mensen winnen van de stal zelf daar.

Madelief28

Berichten: 4276
Geregistreerd: 13-07-03

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-06 20:20

dat is bij zuid nog erger hoor...vorig jaar op elk onderdeel en elke klasse was het een clublid die prijs had...
maar Miranda heb je de form via msn ontvangen?

NewBorder
Berichten: 730
Geregistreerd: 06-02-05
Woonplaats: overijssel

Re: 29 april - Oranje concours in hengelo.wie doet er mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-06 21:11

ja bij pentrop is dat veel erger
ponystal is nog wel leuker als dezelfde mensen dat weer regelen...
maar pentrop zijn sommige mensen ook zo onaardig vooral de huurder karin is maar goed dat ze daarweggaat

Madelief28

Berichten: 4276
Geregistreerd: 13-07-03

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-06 21:24

Wie is er nu dan zo lief op de betreffende proef over te typen cq in te scannen....

Madelief28

Berichten: 4276
Geregistreerd: 13-07-03

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-06 22:00

hehe gevonden via het internet!!!

Madelief28

Berichten: 4276
Geregistreerd: 13-07-03

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-06 22:05

is het nu dan proef 5 OF 6 die gereden moet worden?
of mag je gewoon zelf kiezen?

Nimber

Berichten: 26555
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Re: 29 april - Oranje concours in hengelo.wie doet er mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-06 22:11

klopt het dat je met startkaart niet voor puntentelling rijd begrijp ik net uit de site?

Madelief28

Berichten: 4276
Geregistreerd: 13-07-03

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-06 22:24

dat klopt

Madelief28

Berichten: 4276
Geregistreerd: 13-07-03

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-06 22:25

Nimber heb jij andwoord op mijn vraag?

cIaudia

Berichten: 181
Geregistreerd: 14-03-05
Woonplaats: Enschede

Re: 29 april - Oranje concours in hengelo.wie doet er mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-06 13:06

@ Claudia: Volgens mij mag elke combinatie 2 proefen rijden, dus dan is de eerste proef nr. 5 en als je twee proefen rijdt eerst proef 5 en dan proef 6.

Leuk dat je ook meedoet, komen we elkaar toch nog eens een keertje tegen

Madelief28

Berichten: 4276
Geregistreerd: 13-07-03

Re: 29 april - Oranje concours in hengelo.wie doet er mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-06 16:48

Cee schreef:
@ Claudia: Volgens mij mag elke combinatie 2 proefen rijden, dus dan is de eerste proef nr. 5 en als je twee proefen rijdt eerst proef 5 en dan proef 6.

Leuk dat je ook meedoet, komen we elkaar toch nog eens een keertje tegen


duidelijk Cee
kortom ik doe 1x mee dat is dus proef 5...

Lijkt me inderdaad leuk om mer bokkers tegen te komen..
gezellig!!

miranda1983

Berichten: 954
Geregistreerd: 01-07-04
Woonplaats: hengelo (ov)

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-06 17:58

ja.. mij kom je ook tegen.. hahah

claudia(cee) nog bedankt dat ik op uni ook wedstrijdjes mag rijden(wat je wedstrijden noemt hahaha). vind ik hartstikke leuk

en claudia .. dan kan je uni ook zien:)

SunnyBoy
Berichten: 437
Geregistreerd: 20-05-03

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-06 12:49

Ongeorganiseerd zootje bij Ponystal??? Daar wordt het al 26 jaar het oranjeconcours met veel plezier georganiseerd. Het is gewoon een leuk onderling concours waar mensen zonder startkaart ook aan mee kunnen doen. Gewoon voor de lol meedoen is voor heel veel ook het motto. Elk jaar wordt het weer met heel veel enthousiasme georganiseerd maar er zijn altijd mensen die commentaar hebben.
Als er veel mensen van dezelfde club mee doen dan is het toch ook logisch dat er dan veel in de prijzen kunnen vallen of niet? Een onafhankelijke jury jureert altijd met het oranjeconcours en die gaat echt niemand voortrekken hoor. Zou wel heel raar zijn of niet????

anouk1993

Berichten: 1162
Geregistreerd: 19-11-04
Woonplaats: deurningen

Re: 29 april - Oranje concours in hengelo.wie doet er mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-06 17:44

Ik ga dit jaar mee doen bij pentrop !!

X

Madelief28

Berichten: 4276
Geregistreerd: 13-07-03

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-06 17:57

SunnyBoy schreef:
Ongeorganiseerd zootje bij Ponystal??? Daar wordt het al 26 jaar het oranjeconcours met veel plezier georganiseerd. Het is gewoon een leuk onderling concours waar mensen zonder startkaart ook aan mee kunnen doen. Gewoon voor de lol meedoen is voor heel veel ook het motto. Elk jaar wordt het weer met heel veel enthousiasme georganiseerd maar er zijn altijd mensen die commentaar hebben.
Als er veel mensen van dezelfde club mee doen dan is het toch ook logisch dat er dan veel in de prijzen kunnen vallen of niet? Een onafhankelijke jury jureert altijd met het oranjeconcours en die gaat echt niemand voortrekken hoor. Zou wel heel raar zijn of niet????

Zo heb ik het ervaren joyce
commentaar heb ik niet, echter is het mij beter bevallen bij pentrop...tevens is het nu dichterbij kunnen we er relaxt met paard en al naar toe stappen...

Succes toegwenst!!!

cojo79
Berichten: 3577
Geregistreerd: 27-08-01
Woonplaats: ergens in nl

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-06 20:08

SunnyBoy schreef:
Ongeorganiseerd zootje bij Ponystal??? Daar wordt het al 26 jaar het oranjeconcours met veel plezier georganiseerd. Het is gewoon een leuk onderling concours waar mensen zonder startkaart ook aan mee kunnen doen. Gewoon voor de lol meedoen is voor heel veel ook het motto. Elk jaar wordt het weer met heel veel enthousiasme georganiseerd maar er zijn altijd mensen die commentaar hebben.
Als er veel mensen van dezelfde club mee doen dan is het toch ook logisch dat er dan veel in de prijzen kunnen vallen of niet? Een onafhankelijke jury jureert altijd met het oranjeconcours en die gaat echt niemand voortrekken hoor. Zou wel heel raar zijn of niet????


Ben het hier helemaal mee eens!!

SunnyBoy
Berichten: 437
Geregistreerd: 20-05-03

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-06 10:39

claudia23 schreef:
SunnyBoy schreef:
Ongeorganiseerd zootje bij Ponystal??? Daar wordt het al 26 jaar het oranjeconcours met veel plezier georganiseerd. Het is gewoon een leuk onderling concours waar mensen zonder startkaart ook aan mee kunnen doen. Gewoon voor de lol meedoen is voor heel veel ook het motto. Elk jaar wordt het weer met heel veel enthousiasme georganiseerd maar er zijn altijd mensen die commentaar hebben.
Als er veel mensen van dezelfde club mee doen dan is het toch ook logisch dat er dan veel in de prijzen kunnen vallen of niet? Een onafhankelijke jury jureert altijd met het oranjeconcours en die gaat echt niemand voortrekken hoor. Zou wel heel raar zijn of niet????

Zo heb ik het ervaren joyce
commentaar heb ik niet, echter is het mij beter bevallen bij pentrop...tevens is het nu dichterbij kunnen we er relaxt met paard en al naar toe stappen...

Succes toegwenst!!!


Tuurlijk mag jij het zo ervaren hebben. Ieder zijn mening natuurlijk. Vind het alleen raar dat je tegen mij zegt dat je naar Pentrop gaat omdat het dichterbij is.
Het is allemaal niet zo officieel als een echt concours omdat er heel veel mensen meedoen die geen officiele wedstrijden rijden of hebben gereden. Voor hun is alles nieuw. Daar is nu juist het concours voor bedoeld. In een ongedwongen sfeer rijden.
Maar het dan een ongeorganiseerd zootje noemen vind ik erg laag.

NewBorder
Berichten: 730
Geregistreerd: 06-02-05
Woonplaats: overijssel

Re: 29 april - Oranje concours in hengelo.wie doet er mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-06 11:56

ponystal is heel leuk heb er ook paar keer meegedaan ook toen ik nog bij de signaalruiters zat je werd niet voor getrokken niemand van de club,
maar er was wle een fammilie en ik zal de naam niet noemen maar die oom die was jurylid en die hadzijn nichtjes wel voorgetrokken met dressuur terwijl ze superslecht reden buiten de baan gingen paar x en zei werd 1ste
dat was wel heel raar maarja verder heb ik er niks meegemaakt waardoor het niet leuk ofzo word..

SunnyBoy
Berichten: 437
Geregistreerd: 20-05-03

Re: 29 april - Oranje concours in hengelo.wie doet er mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-06 16:01

Je zal bij ieder concours wel een keer wat meemaken. Je hebt onafhankelijke juryleden en dan weet je toch ook niet wie ze wel en wie ze niet kennen of wie ze lesgeven ofzo.
Mijn moeder is jaaaarenlang secretaresse geweest van het concours en ik heb nog nooit wat gewonnen hoor. Zou ik dan ook niet voorgetrokken moeten worden?????? Gek dat ik dan nooit eerste ben geworden he.
Je hoort dat soort verhalen toch van ieder concours, ook bij de officielen.
Van dit soort 'verhalen' van dat het ongeorganiseerd is op internet te zetten vind ik altijd zo eenzijdig. De andere partij kan niet reageren en zo'n verhaal wordt van iets kleins iets heeeel groots.
Ik heb mijn mening hierbij gegeven en ik zal me er verder ook niet meer mee bemoeien hoor.
Ik wens iedereen heel veel plezier en succes tijdens het concours
groetjes Joyce