DCIG 2015

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
IrisDH
Berichten: 2644
Geregistreerd: 26-12-04

Re: DCIG 2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-15 23:01

Wauw ik zit er ook bij en ik had me om half drie 's middags pas opgegeven. Wel in het M2, dat is dan misschien mijn voordeel aangezien er vaak wat minder gegadigden zijn in deze klasse.

Ik vind inderdaad ook dat ze aanmeldingslijsten en wachtlijsten moeten plaatsen. Dat de daadwerkelijke startlijsten/starttijden pas een week van te voren bekend zijn, á la. Ik vind het erg jammer.. En niet eens een week van te voren maar slechts vier dagen.

Toch blij dat ik geplaatst ben, volgende doel: finale plekje bemachtigen :D

Janine1990

Berichten: 43806
Geregistreerd: 13-03-05

Re: DCIG 2015

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-15 13:52

Tjeee... nog geen definitieve lijsten... Terwijl er tot gisteren wijzigingen door konden worden gegeven.

tine10

Berichten: 5075
Geregistreerd: 14-10-08
Woonplaats: in zuid-oost Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-15 09:59

Jammer dat de uitslagen nog steeds niet zijn gepubliceerd -O-

Janine1990

Berichten: 43806
Geregistreerd: 13-03-05

Re: DCIG 2015

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-15 10:14

Ja, waardeloos...

Ik heb ruk gereden vorige week, maar zag mensen na mij echt goede proeven neerzetten die maar een paar punten hoger hadden. Vond ik zo raar! Dus ik ben wel benieuwd waar ik uiteindelijk ben geëindigd. Wachten op de uitslagen was niet nodig, zette liever mijn paard weer in de wei.

sunny44

Berichten: 837
Geregistreerd: 04-08-08
Woonplaats: ergens in het noorden van ons kikkerlandje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-15 21:50

Startlijsten voor volgende week zaterdag staan er al op *\o/* toch nog iets wel snel. :D

Uitslagen kan ik helaas nog steeds niet vinden...

Janine1990

Berichten: 43806
Geregistreerd: 13-03-05

Re: DCIG 2015

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-15 22:47

Wauw, dit mag wel in de krant!!!

Ik heb toevallig op mijnKNHS gevonden dat ik 19e was de vorige keer :') Meer uitslagen weet ik niet :+ Ben ook vrij snel weggegaan moet ik zeggen, punten waren toch ruk :P Dus had weinig nut om te blijven.

tine10

Berichten: 5075
Geregistreerd: 14-10-08
Woonplaats: in zuid-oost Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-15 22:52

In de reglementen staat dat er met plaatsingspunten wordt gewerkt. Nu kan ik echter nergens vinden hoe en wat precies. Iemand een idee waar dat staat, wellicht kijk ik niet goed. Vorig jaar werd er niet met plaatsingspunten gewerkt, dus ben wel benieuwd.

Janine1990

Berichten: 43806
Geregistreerd: 13-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-15 23:06

tine10 schreef:
In de reglementen staat dat er met plaatsingspunten wordt gewerkt. Nu kan ik echter nergens vinden hoe en wat precies. Iemand een idee waar dat staat, wellicht kijk ik niet goed. Vorig jaar werd er niet met plaatsingspunten gewerkt, dus ben wel benieuwd.


Plaatsingspunten zijn toch gewoon de plaatsing die je hebt behaald?
Hoe minder punten, hoe hoger je geplaatst staat.

Dus je bent één keer 1e, één keer 3e en één keer 4é dan heb je 4 punten.
Iemand die één keer 2e en twee keer 1e is heeft 2 punten.

tine10

Berichten: 5075
Geregistreerd: 14-10-08
Woonplaats: in zuid-oost Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-15 00:05

Zo hoeft dat niet. Kan ook bv nr1 krijgt 100. Nr2 80 nr3 70 enzovoorts.

Janine1990

Berichten: 43806
Geregistreerd: 13-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-15 00:46

tine10 schreef:
Zo hoeft dat niet. Kan ook bv nr1 krijgt 100. Nr2 80 nr3 70 enzovoorts.


Kan idd, maar aangezien er elke keer dezelfde mensen meedoen, is met plaatsing alles goed uit te rekenen.

De communicatie is in mijn ogen behoorlijk slecht. Wat jij aankaart is gewoon op meerdere manieren te interpreteren. Hadden ze best even mogen toelichten.

Voor mij in ieder geval reden om volgend jaar niet weer mee te doen. Ik moet er een flink stukje voor rijden (alle keren meer dan een uur) dan zoek ik liever iets dichterbij.

tine10

Berichten: 5075
Geregistreerd: 14-10-08
Woonplaats: in zuid-oost Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-15 08:23

Mijn zoontje zit in een groepje met maar 4 ruiters. Dan komen die plaatsingspunten dus erg nauw. Vorig jaar werden gewoon de scores bij elkaar op geteld. Dan zou het nu ook spannend zijn, want ze liggen maar maximaal 6 punten geloof ik (er staan geen uitslagen helaas, maar zoiets in ieder geval) uit elkaar. Maar dan zouden we weten waar we aan toe zijn, nu niet ;-)

nobility

Berichten: 1030
Geregistreerd: 21-02-04
Woonplaats: Musselkanaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-15 22:42

Zo, mooi op tijd die lijsten :P Mag ook mooi op tijd m'n bedje uit :') 8.45 starten. En Beilen ligt niet naast de deur. De eerste selectie waren we 6e. Helaas door mezelf wat punten laten liggen. |o Maar was enorm tevreden. Volgende week tandje dr bij.

Janine1990

Berichten: 43806
Geregistreerd: 13-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-15 23:23

tine10 schreef:
Mijn zoontje zit in een groepje met maar 4 ruiters. Dan komen die plaatsingspunten dus erg nauw. Vorig jaar werden gewoon de scores bij elkaar op geteld. Dan zou het nu ook spannend zijn, want ze liggen maar maximaal 6 punten geloof ik (er staan geen uitslagen helaas, maar zoiets in ieder geval) uit elkaar. Maar dan zouden we weten waar we aan toe zijn, nu niet ;-)


Ach jeetje, nou dan mogen ze inderdaad wel even wat duidelijker zijn... Voor grotere groepen vind ik het logisch wat ik zei, maar in dit geval heb je inderdaad helemaal gelijk. Wat stom zeg, vooral voor die kleine kinderen... Erg jammer...


nobility schreef:
Zo, mooi op tijd die lijsten :P Mag ook mooi op tijd m'n bedje uit :') 8.45 starten. En Beilen ligt niet naast de deur. De eerste selectie waren we 6e. Helaas door mezelf wat punten laten liggen. |o Maar was enorm tevreden. Volgende week tandje dr bij.


Zo volgens je profiel is het voor jou dichterbij dan voor mij. Maar ik heb wel geluk, ik hoef pas vijf en half uur later :)

Edit: Grapje, volgens google maar 38 minuten zonder trailer... Dacht dat het veel verder was :')

Janine1990

Berichten: 43806
Geregistreerd: 13-03-05

Re: DCIG 2015

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-15 18:21

Nou nou nou, wat een zootje vandaag... Hopelijk was iedereen nog op tijd...

sunny44

Berichten: 837
Geregistreerd: 04-08-08
Woonplaats: ergens in het noorden van ons kikkerlandje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-15 19:55

Ik was helaas zo goed als te laat :(

Toen ik aan kwam stond ik 36 minuten eerder op de lijst dan de online versie. Ik snel opzadelen. En toen ik erop zat, zat degene voor mij al in de ring. Heb het beste ervan gemaakt. Nog wel een klein puntje gereden maar helaas 13 punten onder ons gemiddelde. Wordt geen Zuidbroek voor mij dit jaar -O-

tine10

Berichten: 5075
Geregistreerd: 14-10-08
Woonplaats: in zuid-oost Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-15 20:15

He? Ze hadden vandaag een andere startlijst dan op de site. ? Dat is niet aardig

sunny44

Berichten: 837
Geregistreerd: 04-08-08
Woonplaats: ergens in het noorden van ons kikkerlandje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-15 20:18

Ja klopt :( er waren 6 uitvallers tov de versie die online staat. En ze hadden alles naar voren gezet. Omdat ik vrij ver aan het eind moest had ik daar dus nogal last van helaas

Marielle_93
Berichten: 2126
Geregistreerd: 18-12-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-15 20:19

Wat vervelend zeg! Knap hoor alsnog een winstpunt rijden, maar wel erg balen als je weet dat er meer in had gezeten.

Had 2 jaar geleden in Beilen voor de DCIG exact hetzelfde meegemaakt, mensen waren not amused. Het meest zure was toen nog dat er ergens halverwege die klasse een pauze was en dat er werd besloten dat na die pauze de 'oude'? tijden maar weer aangehouden gingen worden. Het was een chaos van te laat komende mensen toen ook, volgens de lijst die bij het secretariaat lag althans.. :n

tine10

Berichten: 5075
Geregistreerd: 14-10-08
Woonplaats: in zuid-oost Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-15 20:24

Pff, dat kan toch niet. Dan heeft de jury maar even pauze. En dan halverwege weer bijstellen is ook niet echt eerlijk. Ik snap best dat het voor de organisatie erg vervelend is als er ineens uitvallers zijn, maar mensen kunnen toch moeilijk al om half 9 aanwezig zijn, omdat er misschien wel veel uitvallers zijn. Erg jammer zo.

Marielle_93
Berichten: 2126
Geregistreerd: 18-12-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-15 20:28

Ja wat ik zeg is dus al wel een hele tijd geleden, maar blijkbaar is er weinig veranderd. Toch jammer en ik vraag me af hoe en waarom.

Janine1990

Berichten: 43806
Geregistreerd: 13-03-05

Re: DCIG 2015

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-15 20:34

Ik was gelukkig super op tijd daar. Net drinken besteld toen er ineens wat poeha was bij het 'secretariaat'. Ik ging me op dat moment eventjes melden, en werp een schuin oog op de lijst. Moet ik ineens 32 minuten eerder!

Nu staat nog steeds een andere lijst op de site!!! Vernieuwen verandert hier niets aan! Het is dus geen cache geheugen wat getoond wordt!!!

Nouja, ruim op tijd er op, dus geen ramp. Paard was echter doodsbang daar, was hij in Veendam ook al :') Dus we hebben er een potje van gemaakt _O-
Dan maar een oefenrondje de laatste keer in Pekela... En verder nog wat concoursen opgeven om kilometers te maken.

Maar de organisatie van deze competitie, ik vind het waardeloos... Die dames daar gingen meteen in de aanval wat betreft de nieuwe tijden. Belachelijk. Communiceer het op z'n minst, er is toch een FB pagina... :n

Marielle_93
Berichten: 2126
Geregistreerd: 18-12-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-15 21:01

Ik had toen ik er was, 2 jaar geleden dus en niet helemaal vers in mijn geheugen, het idee dat het secretariaat ter plaatse een beetje los stond van de DCIG oid. Toen was het volgens mij niet zo dat degene die de lijsten maakte en bijwerkte ook daadwerkelijk daar zat. Toen werden de lijsten volgens mij naar het secretariaat gemaild en wisten zij inhoudelijk ook niet precies van hoe en wat en moesten ze het daar mee doen. Was een beetje vreemd en weet ook niet of dat inmiddels anders is of niet.

Janine1990

Berichten: 43806
Geregistreerd: 13-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-15 21:03

Marielle_93 schreef:
Ik had toen ik er was, 2 jaar geleden dus en niet helemaal vers in mijn geheugen, het idee dat het secretariaat ter plaatse een beetje los stond van de DCIG oid. Toen was het volgens mij niet zo dat degene die de lijsten maakte en bijwerkte ook daadwerkelijk daar zat. Toen werden de lijsten volgens mij naar het secretariaat gemaild en wisten zij inhoudelijk ook niet precies van hoe en wat en moesten ze het daar mee doen. Was een beetje vreemd en weet ook niet of dat inmiddels anders is of niet.


Nou, ik denk niet dat je er heel erg ver naast zit. Want er zaten nu andere mensen dan laatst in Veendam. Maar ik vind het gewoon belachelijk slecht georganiseerd allemaal. Als dit twee jaar geleden ook al zo was HELEMAAAL!! :n

Marielle_93
Berichten: 2126
Geregistreerd: 18-12-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-15 21:10

Ja daarom was het in die zin ook wel weer banketstaaf, omdat die mensen van het secretariaat dan niet begrijpen waar de klachten en problemen vandaan komen. Het was toen een beetje alsof ze op hun kop kregen voor iets wat in die zin niet bij hun vandaan kwam. Vervelende situaties.

Dat bedoelde ik eerder ook al een beetje te zeggen inderdaad..late publicatie van startlijsten, geen uitslagen en slechte communicatie zijn van die dingen die volgens mij al spelen zo lang als deze competitie gaande is..

Zuidbroek ervaren is de enige reden dat ik mee zou willen doen, dan neem je dat allemaal toch ook een beetje voor lief wat er gebeurd. Voor de rest blijf ik wel wat dichter bij huis, lekker 2 proefjes rijden ook :D

Janine1990

Berichten: 43806
Geregistreerd: 13-03-05

Re: DCIG 2015

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-15 21:18

Ja banketstaaf, kan ik begrijpen. Maar daarentegen ga je er zelf in mee om een dergelijke competitiewedstrijd te faciliteren. Dan kan je er zelf ook eens naar gaan vragen natuurlijk.
En dan ga je niet meteen in de aanval als je vragen krijgt, want serieus zij waren degene die het probleem maakten. Er werden alleen maar wat vragen gesteld waar ze geen antwoord op konden geven...
Dan kan je toch gewoon zeggen: "Het spijt ons zeer dat de communicatie tussen ons en de organisatie niet goed genoeg is geweest." Doe er dan op z'n minst zelf iets aan...