Haaksbergen Zilveren Ster 19, 20&21 september!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tsplendid

Berichten: 1758
Geregistreerd: 28-10-06
Woonplaats: Hengelo

Re: Haaksbergen Zilveren Ster 19, 20&21 september!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-14 19:56

Gefeliciteerd iedereen met de resultaten weer :D!

x_tico; gaaf zeg! Heel veel succes morgen!

liesen; haha ja dat klopt wel :P!

Vanmiddag weer in het M2 gestart dit maal met Guess Who. Eerste proef niet genoeg aan het been en allemaal net niet. Punten vielen me nog mee met 181. Tussendoor even keer zweepje erbij gepakt en was ze weer met de aandacht bij mij. Wel wat storingen zoals met binnen komen alleen aan willen galopperen :')... Maar was ze iig een stuk losser en hele fijne stukken zaten er wel in! Daar een 4e prijs met 183 punten dus wel heel tevreden eigenlijk!

Snipsnap

Berichten: 3798
Geregistreerd: 27-08-03
Woonplaats: Rijssen

Re: Haaksbergen Zilveren Ster 19, 20&21 september!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-14 20:02

Gisteren een onwijs leuke M1 groep gejureerd!
Vandaag dus met de jonge paarden op pad geweest en super tevreden! Ferox nu 3 weken in mijn bezit en geen stap verkeerd gezet, 4 jaar en zo top braaf. Evita was erg aan het eikelen bij de trailer en erg gespannen. Gelukkig met rijden vloeide dat af en konden we fijn rijden! Paard is nu een jaar onder het zadel en gaat het onwijs goed doen! Erg tevreden over vandaag.

Iedereen gefeliciteerd met de behaalde resultaten. Morgen zou ik de M finale moeten jureren maar helaas moeten afzeggen door familieomstandigheden

DWensink
Berichten: 500
Geregistreerd: 08-01-14
Woonplaats: Groenlo

Re: Haaksbergen Zilveren Ster 19, 20&21 september!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-14 20:10

Iedereen gefeliciteerd met de resultaten!

Ook in ben vandaag weer dik tevreden naar huis gegaan. Eerste proef 197, tweede 199, en dat voor de tweede keer in de L1! Bij de rubriek voor jonge paarden ook een fijn rondje kunnen rijden. Was voor mij de eerste keer maar vond het erg leuk. Het had allemaal iets meer gekund denk ik maar we zijn weer een ervaring rijker!

Iedereen die morgen nog start, heel veel succes!

CalvinenGino

Berichten: 3482
Geregistreerd: 25-09-09
Woonplaats: Berg aan de Maas, Zuid-Limburg

Re: Haaksbergen Zilveren Ster 19, 20&21 september!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-14 20:25

Wat goeie resultaten ;)
Mijn Z1-debuut gisteren was geslaagd :) een super fijn gevoel 2x 216punten en een 8ste en 3e plek :D
Vandaag was hij wat moe maar zeker fijn! 208 en 206 en 1x een 5e plek maar helaas maar 4 prijsjes.

Maar goed mijn weekend is helemaal geslaagd!

liesen

Berichten: 686
Geregistreerd: 28-03-09
Woonplaats: Almelo

Re: Haaksbergen Zilveren Ster 19, 20&21 september!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-14 13:52

Nou ik ben er ook weer!

Mocht als eerste in het M1.
Eerste proef ging heel netjes alleen een storing bij binnenkomen en achterwaarts. Helaas was ze niet zo gecharmeerd van ons en kregen we maar 177pt. Beetje jammer. Tweede proef ging minder goed hier had ik geen wp verwacht. Aanspringen was lastig en achterwaarts ook niet helemaal recht. Toch kregen we hier nog 185pt. Jury's...

Succes iedereen die finale mag rijden!!

lucifertjeJarig

Berichten: 5612
Geregistreerd: 08-03-06
Woonplaats: in ut stedje van lol en plezeer

Re: Haaksbergen Zilveren Ster 19, 20&21 september!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-14 14:37

Wij hebben heel geslaagd weekend gehad, doel is behaald en dat is erg prettig. Vandaag 1ste proef met 177 pnt beoordeld. Beetje jammer want hij ging goed. Stond ook commentaar bij wat niet klopte als je de film terug ziet. 2de proef, had het blij ei er zin in en ging in een stomend tempo door de proef heen. Dit ging wel ten koste van de afwerking maar alsnog lekker kunnen rijden, hierbij 189 pnt en net 1 plaats buiten de prijzen.

Nu op naar volgend jaar M1 :p

Danmaarzo
Berichten: 342
Geregistreerd: 03-03-10

Re: Haaksbergen Zilveren Ster 19, 20&21 september!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-14 17:34

Wij zijn ook weer thuis. Leuk en gezellig weekendje gehad.
Lieks begon vrijdag redelujk, kreeg het gevoel van thuis erniet in. Mede door de al eerder genoemde kleine bak. Ze voelt zich dan opgesloten en trekt dan nier naar voren. Eerste proef dus veel te braaf wat resulteerde in 199 punt. Tweede proef even aangepakt dus had twee storingen maa r verder liep ze best goex. Resulteerde in 181 en een protocol met aleen maar 5e zonder commentaar.. kunnen we niks mee helaas.
Zaterdags heb ik haar iets scherper eraan gekregen en wat resulteerde in veel betere proeven. Eerste proef moest ik k-x appueren, x wisselen, x-h appuyeren. Mevrouw wilde vroeg wisselen, dus haar gecorrigeerd en laten wachten, maar toen wisselde ze niet meer.. haha, merries, altijd leuk. Achteraf dacht ik, had ik maar laten wisselen want dan had ik alleen de wissel verknald en niet ook nog eens het appuyement.. heeft me een winstpunt en prijs gekost, maar voor het gevoel wel tevreden, want anders flikt ze me dat iedere keer. Was uiteindlijk 8e met 208 en 13e met 202. Tweede proef verknalde ze der wissels helaas. Maar ik ben heel trots op der, want er liepen me een paar ruige knollen rond.. kom ik aan met mijn huis-tuin en keuken paardje haha.

Had vrijdag mijn handen vol aan de kleine, veeeeeel spanning, twee redelijke proeven. Twee x 174 punt. Kon ik me hele aal in vinden. Zaterdag was ie aan het klieren, tegen mijn been. Toch in de eerste proef 180 punt. Tweede proef 171. Vandaag liep ie echt 2 hele fijne proeven. Moet nog steeds veel aan verbeteren, maar ik kan aan um rijden nu. Had ik 179 en 169. Toch altijd balen als je gevoel beter is als de dag ervoor maar je punten slechter zijn. Maar goed, hij heeft weer zat kilometers gemaakt en hij heeft zich top gedragen. Daar ben ik wel heel blij mee!

FairLady_

Berichten: 1043
Geregistreerd: 15-04-07
Woonplaats: Haarle gem. Hellendoorn

Re: Haaksbergen Zilveren Ster 19, 20&21 september!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-14 08:51

Zaterdag heb ik de jonge paarden wedstrijd gereden.
Ik had Envoy er erg fijn aanstaan. Door de regen ben ik alleen de baan in gegaan. dat vond hij wel spannend. Maar wat een fijn paard is het <3
We kregen 82 punten totaal. Sjak vond dat hij nog niets iets meer souplesse mag tonen. Daar zijn wij ook erg van bewust.

Angela, ik zag dat evita aardig druk was met het opzadelen. ik heb een klein stukje van je losrijden gezien, maar toen moest ik gaan opzadelen.

Gisteren ben ik weer even bij de clinic wezen kijken. Was erg leuk gedaan.

Alle prijswinnaars gefeliciteerd.

CalvinenGino

Berichten: 3482
Geregistreerd: 25-09-09
Woonplaats: Berg aan de Maas, Zuid-Limburg

Re: Haaksbergen Zilveren Ster 19, 20&21 september!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-14 09:58

Zo weer lekker bijgeslapen :)
Een heel leuk weekend! Gister was de concentratie wat zoek bij mij paard, daardoor grote fouten in de eerste proef, en maar 198 punten, geheel terecht.
Tussen de proeven door hem toch maar even scherp aan de hulp gemaakt, gelukkig ging deze proef beter en kregen we net 204 punten.

Ik ben heel tevreden met die weekend, het was mijn Z1-debuut en ging ernaar toe met alleen het idee we gaan proeven dan die 20x60 bak. En dat ik ook nog 5 WP en 2 prijzen mee naar huis mag nemen is alleen maar een kers op de taart van het fijne gevoel wat hij mij dit weekend gaf :)

Nu een paar daagjes rust, en volgende week begin het indoorseizoen :)

x_tico

Berichten: 4188
Geregistreerd: 10-05-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-14 10:09

Wij ook weer bijgeslapen !

Fijn dat iedereen goede resultaten heeft kunnen neerzetten!

Ik vond het een erg leuk concours en we gaan volgend jaar zeker weer! Ik heb gister kür gereden, en ondanks dat we hem nog nooit gereden of geoefend hadden ben ik tevreden! Ik kreeg hem net niet helemaal fijn bovenin maar hij was superbraaf dus hartstikke blij! Ik kreeg 62 en 70 dus wel erg veel verschil.. Maar dat maakt me verder niet veel uit :D

Heb nog een filmpje!
http://youtu.be/jnrCR7RLH5o

lucifertjeJarig

Berichten: 5612
Geregistreerd: 08-03-06
Woonplaats: in ut stedje van lol en plezeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-14 15:08

Ik ben ook weer thuis na een heel leuk weekend. Heb altijd een beetje heimwee als ik weer thuis ben. Vind het zo rustgevend en gezellig daar. Ook omdat je de vrienden niet zo vaak ziet.
Wij hebben heel fijn kunnen rijden met leuke punten en ook 2x een prijs! Vooral na zoveel ellende zie profiel is het heel erg fijn om dan je zus zo goed te zien rijden en echt een klikt te hebben met haar blij ei.

Wij gaan nu lekker verder trainen en dan op naar de volgende meerdaagse in Wierden en Almelo, als alles goed gaat zijn wij er volgend jaar gewoon weer bij.

flora
Berichten: 802
Geregistreerd: 03-08-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-14 20:33

Hoi allemaal,

Weten jullie of er foto's gemaakt zijn van de M combinaties in de finale?

Ik mocht finale rijden, merrie vond het heel spannend maar bleef gelukkig braaf :)
Heb zelf geen foto's, dus hoop dat er toevallig iemand is geweest die mijn paard op de kiek heeft gezet... :D

lucifertjeJarig

Berichten: 5612
Geregistreerd: 08-03-06
Woonplaats: in ut stedje van lol en plezeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-14 22:33

flora schreef:
Hoi allemaal,

Weten jullie of er foto's gemaakt zijn van de M combinaties in de finale?

Ik mocht finale rijden, merrie vond het heel spannend maar bleef gelukkig braaf :)
Heb zelf geen foto's, dus hoop dat er toevallig iemand is geweest die mijn paard op de kiek heeft gezet... :D


Ik heb 2 mensen foto's zien maken, ik weet alleen niet wie. Misschien kan je het beste even de vereniging mailen. Had je een bruine bij je??

flora
Berichten: 802
Geregistreerd: 03-08-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-14 06:50

Aah dank je! Ga ik doen!
Nee, zwarte (iets te dikke :+ ) merrie :)

lucifertjeJarig

Berichten: 5612
Geregistreerd: 08-03-06
Woonplaats: in ut stedje van lol en plezeer

Re: Haaksbergen Zilveren Ster 19, 20&21 september!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-14 07:56

Met een witte kol? Heb de finale M gekeken :p

LuckyLuna
Berichten: 752
Geregistreerd: 11-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-14 08:25

Ik heb dit jaar voor het eerst geholpen tijdens de zilver ster.

Vrijdag middag
Ringmeester bij ring 13, 14, 15 en 16
zz-L en Z1 of Z2

Zaterdag middag
Ringmeester bij ring 16
Jonge paarden

flora
Berichten: 802
Geregistreerd: 03-08-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-14 11:57

lucifertje schreef:
Met een witte kol? Heb de finale M gekeken :p


Jup :Y) ik had een grijs jasje aan /3

lucifertjeJarig

Berichten: 5612
Geregistreerd: 08-03-06
Woonplaats: in ut stedje van lol en plezeer

Re: Haaksbergen Zilveren Ster 19, 20&21 september!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-14 12:23

Ik zei nog tegen mn zus met het losrijden dat ik het een leuk beest vond :p

Tsplendid

Berichten: 1758
Geregistreerd: 28-10-06
Woonplaats: Hengelo

Re: Haaksbergen Zilveren Ster 19, 20&21 september!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-14 12:45

Misschien heeft paard in beeld wel foto's gemaakt? Van de jonge paarden rubriek sowieso maar weet niet of ze er zondag ook waren.

flora
Berichten: 802
Geregistreerd: 03-08-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-14 22:19

lucifertje schreef:
Ik zei nog tegen mn zus met het losrijden dat ik het een leuk beest vond :p


Haha dank je! Ze is ook ontzettend leuk! Heet, maar zo'n fijn dier, echt mijn maatje <3