Limburgse Kampioenschappen 11 en 12 augustus te Baexem

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
CalvinenGino

Berichten: 3482
Geregistreerd: 25-09-09
Woonplaats: Berg aan de Maas, Zuid-Limburg

Re: Limburgse Kampioenschappen 11 en 12 augustus te Baexem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-12 23:15

Ja ik ben ook aan het twijfelen voor een extra dressuurpriveles of toch gewoon de springles.. Denk at ht toch de springles wordt..
Vnd die ook leuk! En hebben we al 3 weken niet gehad.. En gezien ik toch niet kampioen kan worden, zal het die ene extra les niet wel voor elkaar krijgen :+

_FD
Berichten: 430
Geregistreerd: 17-12-09
Woonplaats: Heerlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-12 23:15

CalvinenGino schreef:
Heel goed _FD.. Anisa!! Goede oefening :) hoe was terrein?
Ik mag morgen ook nog in stramproy.. Ook eens weer wat andere deelnemrs, dan die alleen van kring zuid :) ben benieuwd hoe we gaan doen :) nog ff 1 keer oefenen voor volgende week.. Thuis namelijk geen mogelijkheid om op het land te rijden :(



Jaa terreinen waren echt heel fijn
Maar dat zijn ze meestal in midden hahaha

CalvinenGino

Berichten: 3482
Geregistreerd: 25-09-09
Woonplaats: Berg aan de Maas, Zuid-Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-12 23:47

Oeh top :) dus jullie pony's hebben iets voor ons gelaten :Y) ik mag alleen om 15:00 pas..
Vandaag op tijd gereden, of gewoon aan 1 stuk door? Is er ook een ringmeester? :p
Hoezo een verhoring :p ach ja ben ik goed voorbereid morgen haha

miicchhellee

Berichten: 1352
Geregistreerd: 06-09-11
Woonplaats: Kerkrade, Zuid Limburg

Re: Limburgse Kampioenschappen 11 en 12 augustus te Baexem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-12 07:26

Ik heb de beste voorbereiding ooit, niet dus haha! Ik vertrek dadelijk op ponykamp t/m zaterdag! Gelukkig heb ik een fijne lesgeefster die extra daarheen komt om me les te geven! Normaal zou ik dat wel niet doen maar ik heb 3 weken geen les gehad en dan is dat toch wel even fijn

Raggel

Berichten: 1877
Geregistreerd: 08-10-07
Woonplaats: Susteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-12 08:37

Wij zijn (net als de rest van de eerste 8 geselecteerde B ruiters uit Zuid := ) vroeg van de partij, mag als 5e de ring in gaan.
Nee ik doe helemaal nix anders, het is ook geen andere wedstrijd dan andere, gewoon dezelfde proef, dezelfde ringen, dezelfde juryleden, klaar. Mijn doel is iedere wedstrijd een klein stukje proberen te verbeteren op de vorige voor mezelf, dan ben ik tevreden, ook op het LK.

CalvinenGino

Berichten: 3482
Geregistreerd: 25-09-09
Woonplaats: Berg aan de Maas, Zuid-Limburg

Re: Limburgse Kampioenschappen 11 en 12 augustus te Baexem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-12 10:11

Mooi gezegt Raggel! Ik ben het met je eens :)

Raggel

Berichten: 1877
Geregistreerd: 08-10-07
Woonplaats: Susteren

Re: Limburgse Kampioenschappen 11 en 12 augustus te Baexem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-12 10:22

Haha thanx :+ Natuurlijk is het een mooie toch net iets andere wedstrijd, maar als ik zie hoe vreselijk zenuwachtig mensen zich er soms voor maken, dat werkt natuurlijk averechts.

Vanmiddag generale repetitie in Stramproy, heb er zin in :D

CalvinenGino

Berichten: 3482
Geregistreerd: 25-09-09
Woonplaats: Berg aan de Maas, Zuid-Limburg

Re: Limburgse Kampioenschappen 11 en 12 augustus te Baexem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-12 10:30

Me 2! :) hoe laat moet je?

TJolieke
Berichten: 1961
Geregistreerd: 15-07-05
Woonplaats: Noord Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-12 11:35

En omdat het zo'n normale wedstrijd is, is vandaag de 'generale repetitie' :P
Ik vind de kampioenschappen wel speciaal, vind het leuk dat ik er mag rijden daar heb ik ook het hele seizoen de selectiewedstrijden voor opgezocht. Ja ik train er zo goed mogelijk naartoe en nee ik ga me niet zenuwachtig maken daar heb ik sowieso niet veel last van gelukkig. Ik ga ook zo vlechten en richting Stramproy, zie jullie daar vast nog wel!

Raggel

Berichten: 1877
Geregistreerd: 08-10-07
Woonplaats: Susteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-12 11:51

Ja dat is natuurlijk voor iedereen verschillend, voor mij is het een van de wedstrijden met mijn jonkie. Het is haar eerste echte wedstrijd seizoen, dus het is iedere keer nog zoeken hoe we ons het beste kunnen voorbereiden. Zo staat ze nu al met de transportbeschermers om, het kind vind het veelste spannend om dat na het vlechten te doen, stuitert ze door stal :') Ze krijgt iets anders voer en ik hoop dat dat goed gaat werken. Stramproy is de ideale wedstrijd om even alles goed af te stemmen, vandaar generale, als het werkt, houden we het erin voor volgende week :)

Ik moet om kwart over 3 en kwart voor 4 :)

SaskiaKur

Berichten: 6088
Geregistreerd: 19-02-06
Woonplaats: Limburg,Voerendaal

Re: Limburgse Kampioenschappen 11 en 12 augustus te Baexem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-12 11:59

Succes dames!

_Megann

Berichten: 171
Geregistreerd: 03-04-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-12 15:55

Succes als ik niet te laat ben.. haha!

Gisteren naar Stramproy geweest ging wel goed eigenlijk stond net achter @_FD dus ik was 3e met 190p :D
En vandaag was ik naar brabant geweest en toen was ik 6e met 188p en 1e met 194p, dus volgens mij een goede generale! *D

@TJolieke ik train eigenlijk ook niet anders voor de limburgse, heb wel nu iedere dag op vrijdag na les maar dat komt omdat ik de afgelopen 3 weken bij mn lesgever op stal werk.. haha ;)

TJolieke
Berichten: 1961
Geregistreerd: 15-07-05
Woonplaats: Noord Limburg

Re: Limburgse Kampioenschappen 11 en 12 augustus te Baexem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-12 17:43

Rachelle ja met zo'n jonkie kan ik het me wel voorstellen dat je in je gewone ritme probeert te blijven, wel een knap paard, hoe ging het vandaag?

Mijn generale ging niet zo best.... Colonel was not amused door de muziek van de kür en ik had af en toe echt schrik zoals die aanvoelde en deed. Eerste proef veel te braaf gereden en (weer eens) te lang gelaten, tweede proef was ik beter bij de les, strakker gereden en ging het een stuk beter. Niet aan de punten af te lezen trouwens maar dat maakt niet uit.

TJolieke
Berichten: 1961
Geregistreerd: 15-07-05
Woonplaats: Noord Limburg

Re: Limburgse Kampioenschappen 11 en 12 augustus te Baexem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-12 18:44

Ahum correctie, was wel aan de punten af te lezen, ik had doorgekregen 181 punten voor de tweede proef, blijkt dus 198 punten te zijn en een mooie tweede plaats :D

CalvinenGino

Berichten: 3482
Geregistreerd: 25-09-09
Woonplaats: Berg aan de Maas, Zuid-Limburg

Re: Limburgse Kampioenschappen 11 en 12 augustus te Baexem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-12 20:02

Haha, toch een dik prijsje..
Ik had ook niet heel veel succes, warempel trok er minder aan dan ik had gewild.. Mt zeggen dat ik hier en daar ook wel wat lage punten gekregen had.. 182 en 187 , tweede proef 6e, maar 5 prijzen..
Ach ja, zoals me mam zegt slechte generale goede uitvoering.. Ik zal er maar vanuit gaan!

_enna_

Berichten: 587
Geregistreerd: 20-11-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-12 09:34

TJolieke schreef:
Trainen jullie speciaal naar de kampioenschappen toe of doen jullie er iets speciaal voor? Ik heb het hele seizoen eigenlijk al wat oefeningen meegepakt die in het L2 nog niet hoeven, ben ik nu even mee gestopt om te focussen op de onderdelen van het L2.


Ik train ook niet extra. Ik probeer er juist helemaal geen druk op te zetten. Vandaag heeft DJ lekker vrij, morgen denk ik een rondje buiten en dan woensdag oppakken. Ik hou hem in hetzelfde ritme als normaal. Ik zie de kampioenschappen ook als een "normale" wedstrijd, ik ben gewoon al heel blij met hoe het in ons eerste wedstrijdseizoen is gegaan en dat we ons geselecteerd hebben voor het LK. Natuurlijk hoopt iedereen dat het goed gaat, dat lijkt me logisch, maar extra druk of trainen werkt eerder averechts denk ik.



Allemaal gefeliciteerd met de behaalde prijzen trouwens!

Raggel

Berichten: 1877
Geregistreerd: 08-10-07
Woonplaats: Susteren

Re: Limburgse Kampioenschappen 11 en 12 augustus te Baexem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-12 09:39

Gefeliciteerd Astrid! Zag er ook echt fijn uit wat ik zo in het voorbijgaan heb gezien, lijkt me echt een fijn paard :j
Jammer Iris, soms heb je die wedstrijden inderdaad dat het net ff niet wil. Maar toch weer fijne ervaring :)

Hier ging het wel goed, madame had er zin in, moest dat ff uitleven aan de longe en daarna 2 fijne proeven gereden met 202 punten en een 6e prijs en 198 punten en een 2e prijs :) Waren voor mijn gevoel wel de beste B proeven van het seizoen, dus mooie officiele afsluiter van de B :)

CalvinenGino

Berichten: 3482
Geregistreerd: 25-09-09
Woonplaats: Berg aan de Maas, Zuid-Limburg

Re: Limburgse Kampioenschappen 11 en 12 augustus te Baexem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-12 11:29

+:)+

Firebug

Berichten: 1303
Geregistreerd: 17-07-09

Re: Limburgse Kampioenschappen 11 en 12 augustus te Baexem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-12 22:02

Ik mag ook meedoen in het EB springen. Moet zeggen dat ik wel geluk heb dat ik mee mocht doen hoor. Laatste selectiewedstrijd ging echt slecht. Bodem was erg nat door alle regen en daardoor was het vertrouwen compleet weg. Dat was dan ook gelijk onze laatste wedstrijd omdat ik op vakantie was, dus niet direct de beste voorbereiding maargoed, we hopen er het beste van!

LoesvL

Berichten: 563
Geregistreerd: 07-08-10
Woonplaats: Helden

Re: Limburgse Kampioenschappen 11 en 12 augustus te Baexem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-12 22:12

@saskia, even een vraagje over het fotos knippen, ik heb starttijd 11:42 en zie op fb steeds meer mensen reageren die ook die starttijd hebben :l hoe ga je dit doen hihi ben je in je eentje?

Aulaantje_x
Berichten: 736
Geregistreerd: 20-05-10

Re: Limburgse Kampioenschappen 11 en 12 augustus te Baexem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-12 22:37

Vraagje: welke Facebook-pagina hebben jullie het over? Kon het niet vinden net :o

MyLittleLove

Berichten: 4179
Geregistreerd: 21-08-10
Woonplaats: Nijmegen

Re: Limburgse Kampioenschappen 11 en 12 augustus te Baexem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-12 22:39

Is er iemand in omgeving venlo waarbij ik mee kan rijden? :)

LoesvL

Berichten: 563
Geregistreerd: 07-08-10
Woonplaats: Helden

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-12 22:54

Aulaantje_x schreef:
Vraagje: welke Facebook-pagina hebben jullie het over? Kon het niet vinden net :o


Evenement limburgse kampioenschappen ;)

Aulaantje_x
Berichten: 736
Geregistreerd: 20-05-10

Re: Limburgse Kampioenschappen 11 en 12 augustus te Baexem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-12 23:02

Bedankt! Mijn iPhone doet raar dus kijk morgen wel even op de computer voor ik dadelijk aanwezig ben bij de Limburgse kampioenschappen squash ipv paardrijden :+

SaskiaKur

Berichten: 6088
Geregistreerd: 19-02-06
Woonplaats: Limburg,Voerendaal

Re: Limburgse Kampioenschappen 11 en 12 augustus te Baexem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 08:54

Loes: We zijn met 3 fotografen. Ik doe voornamelijk de aanvragen maar bij sommige ringen staan al fotografen dus die pikken die mensen sowieso mee. Komt helemaal goed, iedereen word op de foto gezet die zich heeft aangemeld. Deel het met zoveel paardenmensen die je kent, heel veel mensen hebben geen Facebook en weten dus niet dat er foto's worden gemaakt. Morgen komt wel op startlijsten.nl mij naam te staan dat ik aanwezig ben! :)