VWF-Prinsenstad aanlegtoets driejarige 17 Oktober

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
uletje
Berichten: 1063
Geregistreerd: 04-12-06
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-09 12:59

Afbeelding

Even voor het idee! hier is Boooootje!

ilovelucky
Berichten: 2442
Geregistreerd: 28-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-09 20:55

uletje schreef:
Word wel gezellig dus! Komen nogal wat bokkers!

ilovelucky schreef:
We hadden een 2,5 jarige hengst Sandreo X Polansky, die hadden we als veulen gekocht, maar zelfs in de wei was die al traag.
Dus toen als veulen hadden we deze merrie al gezien, en al zitten kijken of we konden ruilen maar kon eerst niet qua prijs enz.. en nu uiteindelijk wel :) dus dat is wel leuk, ben benieuwd wat ze word.


Ja dat was nog een ergere kopie dan wurban he!? hahaha! Is altijd spannend he! Die jaarlingen van mij ook, kan ze wel 3 kijken! Lijkt goed maar ja eerst maar even wachten. Wanneer komt die 2 1/2 jarige terug?? Het is namelijk al eind van de zomer?!


Mel komt kijken ;) de hele avond.
Ik kan helaas niet tot het einde blijven want heb nog een feestje, vind wel jammer maarja.
Die merrie blijft gewoon nog bij de boer staan, ik weet niet waarneer ze weer uit de wei gaan dat is meestal waarneer het weer echt te slecht word.
En dan gaan we van de zomer beginnen met inrijden, net zoals we het met wur hebben gedaan.
Gewoon daar, want daar is het lekker rustig en alle ruimte enz.. Beter dan op die drukke manege.

valiantS

Berichten: 1660
Geregistreerd: 05-11-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-09 14:47

@uletje

Leuk paard je hebt een klein voorsprongetje nu zij al een keer op zo'n groot evenment is geweest!
Wil volgende week nog een keer op een andere stal gaan lessen om te kijken hoe hij op vreemd terrein reageerd.

Somebody_
Berichten: 6585
Geregistreerd: 10-09-04

Re: VWF-Prinsenstad aanlegtoets driejarige 17 Oktober

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-09 17:24

Ik kom zeker even kijken. Degene die ons paard nu tijdelijk traint, rijdt een heel leuk paard(iig hij is erg stoer om te zien, heb hem nooit zien lopen), dus daar moeten we even bij kijken natuurlijk. :D

uletje
Berichten: 1063
Geregistreerd: 04-12-06
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-09 19:28

ilovelucky schreef:
Mel komt kijken ;) de hele avond.
Ik kan helaas niet tot het einde blijven want heb nog een feestje, vind wel jammer maarja.
Die merrie blijft gewoon nog bij de boer staan, ik weet niet waarneer ze weer uit de wei gaan dat is meestal waarneer het weer echt te slecht word.
En dan gaan we van de zomer beginnen met inrijden, net zoals we het met wur hebben gedaan.
Gewoon daar, want daar is het lekker rustig en alle ruimte enz.. Beter dan op die drukke manege.


Gezellig! Ik sprak mies vanavond en die komt ook mee! Met steef ofzo?! Nieuwe man op stal???

Ja zou dat inderdaad ook daar doen, die drukte is ook nix! Ben blij dat het bij mij op stal lekker rustig is (soms te rustig aangezien ik de enige ben.. :Y))

@ VailiantS: Ja klopt, maar binnen is toch anders.. Wij hebben geen binnenbak, rij altijd buiten ook op les dus het is wel anders. En er staat bij de prinsenstad ook vreselijk veel publiek langs de kant. Dat is natuurlijk ook wel heel spannend!!!
Maar het is zeker goed om eens te kijken hoe hij daar reageert!

Mystique94

Berichten: 192
Geregistreerd: 11-07-06
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-09 13:24

uletje schreef:
Nee hoor!!!!

Ik doe ook mee! Op Bolena, een merrie ook net pas onder het zadel. Het is een uptown x vincent. Helaas niet van mij maar wel een lekker dier!
Heb ook Varsseveld gereden (3-jarigen) en werd daar 4e! Maar denk dat ik dat op de prinsenstad niet waar kan maken, als je ziet wat voor toppers daar altijd mee doen.. We gaan lekker voor de ervaring en maken er een geslaagd dagje van!



Heb stiekem ff op de uitslagen van Varsseveld zitten kijken en ik zou met op de stap na overal een 7,5 erg blij zijn geloof ik :P

Wil weten wanneer de startlijst erop gezet wordt. Ik kan niet meer wachten!!
Ben echt al heel lang niet zo zenuwachtig geweest!

Suelza

Berichten: 6474
Geregistreerd: 02-08-05
Woonplaats: Noord-Holland

Re: VWF-Prinsenstad aanlegtoets driejarige 17 Oktober

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-09 13:27

Ik ben er ook, ditmaal zonder paard.

Altijd een leuke happening!

x_Staceyy

Berichten: 1243
Geregistreerd: 30-11-06

Re: VWF-Prinsenstad aanlegtoets driejarige 17 Oktober

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-09 13:33

Ik ben er dan ook, maar wel zonder paard haha.
Rij zelf bij manege de prinsenstad, en werk er ook achter de bar.
Dus zal waarschijnlijk die dag ook moeten werken, ben wel benieuwd naar de paarden, vind het altijd zo mooi om te zien die jonge paardjes :D

wens jullie allemaal veeeel succes !!

uletje
Berichten: 1063
Geregistreerd: 04-12-06
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-09 13:49

Mystique94 schreef:
uletje schreef:
Nee hoor!!!!

Ik doe ook mee! Op Bolena, een merrie ook net pas onder het zadel. Het is een uptown x vincent. Helaas niet van mij maar wel een lekker dier!
Heb ook Varsseveld gereden (3-jarigen) en werd daar 4e! Maar denk dat ik dat op de prinsenstad niet waar kan maken, als je ziet wat voor toppers daar altijd mee doen.. We gaan lekker voor de ervaring en maken er een geslaagd dagje van!



Heb stiekem ff op de uitslagen van Varsseveld zitten kijken en ik zou met op de stap na overal een 7,5 erg blij zijn geloof ik :P

Wil weten wanneer de startlijst erop gezet wordt. Ik kan niet meer wachten!!
Ben echt al heel lang niet zo zenuwachtig geweest!


Ja klopt! Als ik deze cijfers weer waar kan maken dan ben ik erg blij, had voor de galop zelfs een 8!!! Die 6 van de stap was wel terecht hoor. Als zij iets spannend vind dan blijft ze niet mooi door het lijf stappen, ze gaat niet lopen klooien in de aanleuning ofzo maar houdt zich in de stap wat vast. Daardoor die 6, maar liever zo
als dat ze helemaal niets meer doet!!

Ik wil ook erg graag dat de startlijsten online komen! Ben echt heel erg benieuwd! en ook wel een beetje zenuwachtig........

ilovelucky
Berichten: 2442
Geregistreerd: 28-03-04

Re: VWF-Prinsenstad aanlegtoets driejarige 17 Oktober

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-09 19:01

Haha mel!
Steef is een meisje : Stephanie van Zjendo (die vriendin van melissa, althans dat was ze)

uletje
Berichten: 1063
Geregistreerd: 04-12-06
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-09 11:57

oh :Y) }:0 !!! HAHAHA weet ik veel!? Ik vroeg nog aan mies of het een man was en ze zei ja?! Nou ze zal me wel niet goed verstaan hebben... hahah!

uletje
Berichten: 1063
Geregistreerd: 04-12-06
Woonplaats: Overijssel

Re: VWF-Prinsenstad aanlegtoets driejarige 17 Oktober

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-09 18:44

JAAA de startlijsten staan online.. Ik moet alleen heel vroeg al om 14.52.. Maar heb al een stal geregeld!

haasje20
Berichten: 500
Geregistreerd: 29-05-08

Re: VWF-Prinsenstad aanlegtoets driejarige 17 Oktober

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-09 19:54

Ik kom kijken!! Heb er nu al zin in..

valiantS

Berichten: 1660
Geregistreerd: 05-11-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-09 23:18

uletje schreef:
JAAA de startlijsten staan online.. Ik moet alleen heel vroeg al om 14.52.. Maar heb al een stal geregeld!


Wij mogen een uurtje later om 15.57 :D , geloof dat ik ook maar ga proberen om een stalletje te regelen
al ben ik bang dat ik daarvoor te laat ben. Anders breng ik hem gewoon lekker thuis en ga ik zelf weer terug .
Dan maar even heen weer crossen!

Liberte
Berichten: 5345
Geregistreerd: 12-10-05

Re: VWF-Prinsenstad aanlegtoets driejarige 17 Oktober

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-09 00:19

Ik moet om 18.08 alleen staat er bij mij te koop achter zijn :')
Maar dat is een foutje.

Mystique94

Berichten: 192
Geregistreerd: 11-07-06
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-09 19:07

Ik moet pas om 20.26.
Heb ik nog heel de dag om zenuwachtig te zijn. :=
Mijn voordeel is wel dat ik begin van de dag een beetje kan spieken hoe de rest het doet en
dat ik niet zo heel lang hoef te wachten op de uitslag.

uletje
Berichten: 1063
Geregistreerd: 04-12-06
Woonplaats: Overijssel

Re: VWF-Prinsenstad aanlegtoets driejarige 17 Oktober

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-09 20:30

Ik heb gelukkig al een stalletje geregeld, kom zelf uit de regio en een vriendin van mij heeft nog een stal vrij. Prinsenstad zit vol heb al gebeld dus dat hoef je niet te proberen.
Wel fijn als je wat later op de dag kan, hoef je inderdaad niet zo lang te wachten.

valiantS

Berichten: 1660
Geregistreerd: 05-11-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-09 22:23

uletje schreef:
Ik heb gelukkig al een stalletje geregeld, kom zelf uit de regio en een vriendin van mij heeft nog een stal vrij. Prinsenstad zit vol heb al gebeld dus dat hoef je niet te proberen.
Wel fijn als je wat later op de dag kan, hoef je inderdaad niet zo lang te wachten.


Oke dan wordt het dus even heen en weer rijden ook geen probleem , alleen jammer dat ik dan een
aantal bekende niet kan zien rijden. En anders kijk ik hoe braaf hij is , ik kan het tussenschot van de vrachtwagen om zetten
en dan kan hij los staan en gewoon vrij in de wagen bewegen. Alleen heb ik dat met hem nog nooit gedaan, de pony van mijn dochter
ziet het als haar stalletje :D

Liberte
Berichten: 5345
Geregistreerd: 12-10-05

Re: VWF-Prinsenstad aanlegtoets driejarige 17 Oktober

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-09 14:11

Ik woon er dichtbij, dus bij mij is het lekker makkelijk :D
Ik moet alleen nog bellen of mailen zodat ze dat ''te koop'' achter zijn naam weg kunnen halen!

valiantS

Berichten: 1660
Geregistreerd: 05-11-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-09 14:30

yousra schreef:
Ik woon er dichtbij, dus bij mij is het lekker makkelijk :D
Ik moet alleen nog bellen of mailen zodat ze dat ''te koop'' achter zijn naam weg kunnen halen!


Wie weet wat ze bieden !!!! :D :D ;)

Weten jullie of je direct je punten krijgt of na afloop om 22.00 uur ?
Op het reglement staat na afloop, maar een stalgenootje heeft eerder al mee gedaan en die zij dat je hem gelijk krijgt
in elk geval als je onder de 100 punten zit.

uletje
Berichten: 1063
Geregistreerd: 04-12-06
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-09 16:17

Ja wordt inderdaad heen en weer rijden, paard staat vlakbij zwolle en anders wordt het wel een hele lange dag op de trailer. De vrachtwagen is nog niet klaar, ben er 1tje aan het ombouwen dus kan hem niet als een stalletje maken. Dat is wel het fijnste he!!

Je krijgt gelijk je punten bespreken ook kort het paard heel kort hoor, ook als je boven de 100 punten zit. Dus heb voor mezelf ook besloten dat wanneer ik niet boven de 100 punten zit naar huis ga, heeft dan geen zin om te wachten. Moet nog een rit van goed 2 uur terug..

Ja ik zag het ook staan achter je naam yousra! Ik wil graag die van jou zien, heb zelf dit jaar een samarant gekocht dus ben heel benieuwd!

voyou

Berichten: 655
Geregistreerd: 23-02-04
Woonplaats: Rhenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-09 12:40

uletje schreef:
Nee hoor!!!!

Ik doe ook mee! Op Bolena, een merrie ook net pas onder het zadel. Het is een uptown x vincent. Helaas niet van mij maar wel een lekker dier!
Heb ook Varsseveld gereden (3-jarigen) en werd daar 4e! Maar denk dat ik dat op de prinsenstad niet waar kan maken, als je ziet wat voor toppers daar altijd mee doen.. We gaan lekker voor de ervaring en maken er een geslaagd dagje van!


Ik doe ook mee met een merrie van uptown! Ik zag dat er in totaal drie merries van uptown op de startlijst staan. Ik had het wel grappig gevonden om met die drie dan bij elkaar in het groepje te zitten! Dan kun je de Uptowns goed met elkaar vergelijken!
Mijn merrie is ongeveer 2 maanden onder het zadel. Ik heb haar al wel eens meegenomen naar vreemd terrein en gelukkig is ze best braaf! Maar het verschil met paarden die nu al ruim een half jaar gereden zijn zal best groot zijn! Ben benieuwd.

x_Staceyy

Berichten: 1243
Geregistreerd: 30-11-06

Re: VWF-Prinsenstad aanlegtoets driejarige 17 Oktober

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-09 14:25

ik ben echt reuzebenieuwd naar al jullie paardjes, al zal ik niet veel tijd hebben om te kijken. word vast druk, dus heb het druk genoeg met werken :+

Mystique94

Berichten: 192
Geregistreerd: 11-07-06
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-09 16:25

@voyou: heb ff in je profiel zitten spieken. het is een mooi en aansprekend dier.
Er lopen er vast ook bij die nog niet eens 2 maanden onder het zadel zijn!!

Ben echt benieuwd. De zenuwen worden steeds heftiger.

uletje
Berichten: 1063
Geregistreerd: 04-12-06
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-09 16:29

voyou schreef:
uletje schreef:
Nee hoor!!!!

Ik doe ook mee! Op Bolena, een merrie ook net pas onder het zadel. Het is een uptown x vincent. Helaas niet van mij maar wel een lekker dier!
Heb ook Varsseveld gereden (3-jarigen) en werd daar 4e! Maar denk dat ik dat op de prinsenstad niet waar kan maken, als je ziet wat voor toppers daar altijd mee doen.. We gaan lekker voor de ervaring en maken er een geslaagd dagje van!


Ik doe ook mee met een merrie van uptown! Ik zag dat er in totaal drie merries van uptown op de startlijst staan. Ik had het wel grappig gevonden om met die drie dan bij elkaar in het groepje te zitten! Dan kun je de Uptowns goed met elkaar vergelijken!
Mijn merrie is ongeveer 2 maanden onder het zadel. Ik heb haar al wel eens meegenomen naar vreemd terrein en gelukkig is ze best braaf! Maar het verschil met paarden die nu al ruim een half jaar gereden zijn zal best groot zijn! Ben benieuwd.


Ja ik had ook gezien dat er drie meelopen, ben heel benieuwd!
Snap ook niet waarom ze niet die merries bij elkaar hebben gestopt, heb wel een idee maar dat vertel ik liever via PB. Want de jonhnsons lopen wel bij elkaar.
Deze merrie is nu bijna drie maanden onder het zadel, wel rustig aan hoor niet teveel overpakken natuurlijk! Het verschil tussen die paarden is vast heel groot, alhoewel die van mij zo braaf is dat ze zich heel fijn laat bewerken. Maar ze zullen best wat meer massa/spieren/kracht ed hebben. Maar het gaat om de aanleg he!

Heb trouwens ook echt last van zenuwen!!!!!!!!!!