Laag Diep Rond

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
DL_

Berichten: 5256
Geregistreerd: 25-01-06
Woonplaats: Lith, NB

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 11:36

het lijkt wel alsof niemand hier ooit heeft gehoord van 'pieken en dalen naar een wedstrijd toe'.. WEDSTRIJDPLANNING heet zoiets.. en wat dan nog..? die discussie duurt nu al weer een hele tijd, ik kan best begrijpen dat ze daar moe van word hoor.

Edit; Q, je bent er!! (maar niet teveel arrogantie gaan vertonen hoor.. )

QQQQ

Berichten: 3730
Geregistreerd: 17-03-04
Woonplaats: Haarlem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 11:37

Heeft de bondscoach geen invloed op de timing van het Nederlands kampioenschap?

Zou toch logisch zijn als dat wel zo was, zodat het wel goed in het trainingsschema op weg naar 't WK past.

(Wedstrijdplanning is in het belang van de prestatie op de belangrijkste wedstrijd, niet voor het belang van het paard)

QQQQ

Berichten: 3730
Geregistreerd: 17-03-04
Woonplaats: Haarlem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 11:38

DresslOver schreef:
Edit; Q, je bent er!! (maar niet teveel arrogantie gaan vertonen hoor.. )
Ik ben zo arrogant als jij wilt lezen hoor

AimeeJarig

Berichten: 11808
Geregistreerd: 24-07-03

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 11:44

QQQQ schreef:
Heeft de bondscoach geen invloed op de timing van het Nederlands kampioenschap?

Zou toch logisch zijn als dat wel zo was, zodat het wel goed in het trainingsschema op weg naar 't WK past.

(Wedstrijdplanning is in het belang van de prestatie op de belangrijkste wedstrijd, niet voor het belang van het paard)


Nee, daar heeft de bondscoach geen invloed op.

Nee, wedstrijdplanning is in het belang van het paard. Zonder wedstrijdplanning wordt algauw te veel of te lang achter elkaar topprestatie van een paard gevraagd, dat is niet goed voor een paard. Dus ga je pieken en dalen inlassen.... uiteraard is een ruiter gek als ie een piek inlast op een NK ipv op een WK.

QQQQ

Berichten: 3730
Geregistreerd: 17-03-04
Woonplaats: Haarlem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 11:47

Aimee schreef:
Nee, daar heeft de bondscoach geen invloed op.
Jammer. Zou toch in het belang van de sport zijn, lijkt mij.

Aimee schreef:
Nee, wedstrijdplanning is in het belang van het paard. Zonder wedstrijdplanning wordt algauw te veel of te lang achter elkaar topprestatie van een paard gevraagd, dat is niet goed voor een paard. Dus ga je pieken en dalen inlassen.... uiteraard is een ruiter gek als ie een piek inlast op een NK ipv op een WK.
En is niet goed voor de wedstrijdprestatie. Denk toch dat dit de grootste drijfveer is, hoor...

AimeeJarig

Berichten: 11808
Geregistreerd: 24-07-03

Re: Laag Diep Rond

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 11:52

Je vergist je Q... (zoals gewoonlijk )

ceasario

Berichten: 12330
Geregistreerd: 26-10-03

Re: Laag Diep Rond

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 12:01

Aimee schreef:
Omdat met Gribaldi niet naar het WK toe wordt gewerkt en Gribaldi geen Wereldbekerfinale heeft gelopen....

Een lichte blessure kan hartstikke sluimerend zijn.... juist wel langer duren dan een zware blessure.

Waar maak je je druk om zeg? Ze doen gewoon aan wedstrijdplanning, in het belang van de paarden. Lijkt me nogal vreemd als jij hun belang ondergeschikt acht aan een kampioenschap.


De drukte gaat om het keu..kastje--- smoesje richting ik ben niet Welkom.

Anders was er niks geen discussie geweest.

Gewoon eeerlijk zijn naar je fans toe en niet een polariserend verhaal uit je duim zuigen. Daarmee val je bij mij weer net zo diep als waar je vandaan komt.

QQQQ

Berichten: 3730
Geregistreerd: 17-03-04
Woonplaats: Haarlem

Re: Laag Diep Rond

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 12:07

Aimee schreef:
Je vergist je Q... (zoals gewoonlijk )
Oja, dat klopt Aimee, was even vergeten dat alles wat jij beweerd ook een FEIT IS.

AimeeJarig

Berichten: 11808
Geregistreerd: 24-07-03

Re: Laag Diep Rond

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 12:09

Ik kan me er anders wel wat bij voorstellen....

Vorig jaar had Anky niet zo leuke ervaringen tijdens Aken... dit jaar zou ze sowieso niet zijn gegaan ivm haar wedstrijdplanning.... een concours als Aken is niet blij als de Olympisch kampioen niet komt.... om nog even duidelijk te maken dat een concours met een dusdanig slechte sfeer rond die kampioene, haar niet meer hoeft te verwachten, brengt ze naar buiten dat die hetse de reden van haar afwezigheid is. Misschien is dat óók wel zo, heeft ze gewoon meerdere redenen. Maar met dit bericht zorgt ze er hopelijk voor dat het volgend jaar anders is......

ceasario

Berichten: 12330
Geregistreerd: 26-10-03

Re: Laag Diep Rond

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 12:10

Aimee schreef:
Waar maak je je druk om zeg? .



Nederlands kampioenschap dressuur woensdag in Eindhoven van start 22/5/2006

EINDHOVEN (KNHS) - In maar liefst zes verschillende klassen wordt vanaf woensdag aan de Karpendonkse Plas in Eindhoven gestreden om de nationale titels in de dressuur. Naast junioren, young riders en senioren komen ook de ruiters in de klassen ZZ Licht, ZZ Zwaar en Lichte Tour in actie. De meeste aandacht gaat uit naar het Nederlands kampioenschap voor de senioren.

Het excuus om niet in Aken aan de start te verschijnen, omdat een week later in Eindhoven het Nederlands kampioenschap op het programma staat, lijkt nu de inschrijving is gesloten toch een excuus te zijn geworden dat te weinig hout snijdt.

QQQQ

Berichten: 3730
Geregistreerd: 17-03-04
Woonplaats: Haarlem

Re: Laag Diep Rond

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 12:11

Aimee schreef:
Ik kan me er anders wel wat bij voorstellen....

Vorig jaar had Anky niet zo leuke ervaringen tijdens Aken... dit jaar zou ze sowieso niet zijn gegaan ivm haar wedstrijdplanning.... een concours als Aken is niet blij als de Olympisch kampioen niet komt.... om nog even duidelijk te maken dat een concours met een dusdanig slechte sfeer rond die kampioene, haar niet meer hoeft te verwachten, brengt ze naar buiten dat die hetse de reden van haar afwezigheid is. Misschien is dat óók wel zo, heeft ze gewoon meerdere redenen. Maar met dit bericht zorgt ze er hopelijk voor dat het volgend jaar anders is......
De organisatie stond achter Anky, als ik het me goed herinner, dus wat zou hier dan het doel van moeten zijn?

AimeeJarig

Berichten: 11808
Geregistreerd: 24-07-03

Re: Laag Diep Rond

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 12:11

QQQQ schreef:
Oja, dat klopt Aimee, was even vergeten dat alles wat jij beweerd ook een FEIT IS.


Je hebt de verkeerde persoon ingevuld, het bericht zou zo moeten zijn:

QQQQ schreef:
Oja, dat klopt Aimee, was even vergeten dat alles wat ik beweer geen feit is.


Maar goed, als het om wedstrijdplanning gaat.... heb jij dat wel eens gemaakt voor toppaarden?

ceasario

Berichten: 12330
Geregistreerd: 26-10-03

Re: Laag Diep Rond

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 12:12

Aimee schreef:
Ik kan me er anders wel wat bij voorstellen....

Vorig jaar had Anky niet zo leuke ervaringen tijdens Aken... dit jaar zou ze sowieso niet zijn gegaan ivm haar wedstrijdplanning.... een concours als Aken is niet blij als de Olympisch kampioen niet komt.... om nog even duidelijk te maken dat een concours met een dusdanig slechte sfeer rond die kampioene, haar niet meer hoeft te verwachten, brengt ze naar buiten dat die hetse de reden van haar afwezigheid is. Misschien is dat óók wel zo, heeft ze gewoon meerdere redenen. Maar met dit bericht zorgt ze er hopelijk voor dat het volgend jaar anders is......


Ooit van het Tunnelsyndroom gehoord.

AimeeJarig

Berichten: 11808
Geregistreerd: 24-07-03

Re: Laag Diep Rond

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 12:12

QQQQ schreef:
De organisatie stond achter Anky, als ik het me goed herinner, dus wat zou hier dan het doel van moeten zijn?


Da's waar ook.... dan zou het me niet verbazen als het een statement is naar de duitse media ipv naar de concoursorganisatie.

AimeeJarig

Berichten: 11808
Geregistreerd: 24-07-03

Re: Laag Diep Rond

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 12:13

ceasario schreef:
Ooit van het Tunnelsyndroom gehoord.



Ooit gehoord van positief denken, het goede in de mens zien, ipv altijd het slechte?

supertammy

Berichten: 2235
Geregistreerd: 26-11-03
Woonplaats: Meliskerke

Re: Laag Diep Rond

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 12:14

Maar om nog even terug te komen op de foto's uit het eerste bericht. dat is geen LDR. Dat is in de krul... LDR is juist lekker ontspannen en over de rug rijden.

DL_

Berichten: 5256
Geregistreerd: 25-01-06
Woonplaats: Lith, NB

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 12:15

en de discussie laait weer op!!

Weet je wat het mooie hiervan nu eigenlijk is; zonder Anky, geen wedstrijd (wel wedstrijd maar nog geen meter. ) ze oefent nu gewoon druk uit, om te laten merken dat ze haar nodig hebben op zon wedstrijd, en dat ze haar wel eens beter mogen behandelen ómdat ze haar nodig hebben..

(lijkt wel een beetje op de arrogantie van Q )

DL_

Berichten: 5256
Geregistreerd: 25-01-06
Woonplaats: Lith, NB

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 12:16

@ supertammy; dat had je nou niet moeten doen.. daar gááát onze discussie weer..

QQQQ

Berichten: 3730
Geregistreerd: 17-03-04
Woonplaats: Haarlem

Re: Laag Diep Rond

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 12:17

Aimee schreef:
QQQQ schreef:
Oja, dat klopt Aimee, was even vergeten dat alles wat jij beweerd ook een FEIT IS.


Je hebt de verkeerde persoon ingevuld

Nee hoor, kijk maar even naar het verschil (en ik vervals geen quotes...):

Aimee schreef:
Nee, wedstrijdplanning
is
in het belang van het paard.
Neergezet alsof dit een FEIT is.
QQQQ schreef:

Denk
toch dat dit de grootste drijfveer is, hoor...
Neergezet als MENING.
Aimee schreef:
Maar goed, als het om wedstrijdplanning gaat.... heb jij dat wel eens gemaakt voor toppaarden?
Nee, maar jij doet dat natuurlijk dagelijks. Totaal irrelevante opmerking weer. Hebben we toch nog iets gevonden waar je goed in bent!

supertammy

Berichten: 2235
Geregistreerd: 26-11-03
Woonplaats: Meliskerke

Re: Laag Diep Rond

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 12:18

Daar is dit topic toch voor?

AimeeJarig

Berichten: 11808
Geregistreerd: 24-07-03

Re: Laag Diep Rond

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 12:18

Nee hoor DressLover.... Anky heeft redenen genoeg om arrogant te mogen zijn.... Q daarentegen niet

QQQQ

Berichten: 3730
Geregistreerd: 17-03-04
Woonplaats: Haarlem

Re: Laag Diep Rond

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 12:18

Aimee schreef:
Da's waar ook.... dan zou het me niet verbazen als het een statement is naar de duitse media ipv naar de concoursorganisatie.

O, ze valt de persvrijheid aan!

DL_

Berichten: 5256
Geregistreerd: 25-01-06
Woonplaats: Lith, NB

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 12:19

ja tammy, maar als je zin hebt.. lees ff alle 45 blz terug, dan weet je waarom ik dit zei

@ Aimee; idd, daarom zei ik het ook.

DL_

Berichten: 5256
Geregistreerd: 25-01-06
Woonplaats: Lith, NB

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 12:20

Q kom op, even niet zo kinderachtig man whahaha

supertammy

Berichten: 2235
Geregistreerd: 26-11-03
Woonplaats: Meliskerke

Re: Laag Diep Rond

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 12:20

Zou de Duitste media weten dat ze eigen land hetzelfde trainen als hier?