Vieze stallen en geen weide

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
belle_boef

Berichten: 10749
Geregistreerd: 13-02-08
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-20 23:03

Jilletje schreef:
Satire is het zeker _/-\o_



Ik zet de 50 punten op mijn lijstje. Ik heb bijna genoeg voor een goede nachtrust

Telpeva

Berichten: 14771
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-20 23:04

Ik ken mensen die zo paarden houden, dat heet een potstal en ik heb daar geen problemen mee, ik vind het ook niet zielig. De bodem was altijd droog, en ook zacht voor ze om op te liggen. Vies? Nou, ik zou er niet voor de lol met blote handen zandkasteeltjes van gaan maken nee :D het is ook stoffig vind ik. Maar degene die ik ken die heeft ook mega grote stallen, groter als het formaat van een bak, alle dieren staan daar in een kudde samen en doordat de ruimte zo groot is kunnen de dieren ook altijd zelf kiezen waar ze mesten, plassen, en waar ze gaan liggen. De koeien op die stal worden op dezelfde manier gehouden.
Die man die ik ken die zo zijn dieren houdt, bespaard op deze manier genoeg geld aan bodembedekker om wat extra paarden en ponies te kunnen onderhouden, deze worden verzorgd door een stel lieve meiden wiens ouders geen geld hebben voor een eigen paard. Super leuk zo, vind ik!

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41722
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-20 23:05

RianneH schreef:
Zoals ik zei, geef haar een kans. Op deze manier kan iemand zich niet beteren, terwijl er wel mogelijkheden zijn.

Ach schei uit. Zelfs na mod-ingrijpen blijft ze doorgaan. Er zit een limiet aan kansen geven.

BigOne
Berichten: 38359
Geregistreerd: 03-08-09

Re: Vieze stallen en geen weide

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-20 23:08

Ts gaat binnenkort begeleid wonen, dus dat kan een reden zijn waardoor ze apart reageert, zo zitten er wel meer op bokt. Laten we maar gewoon negeren en klaar.

petitparis

Berichten: 15993
Geregistreerd: 19-01-09
Woonplaats: Hulshout (Belgiƫ)

Re: Vieze stallen en geen weide

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-20 23:11

TS dit zijn vijgen na pasen als je toch verhuisf bent. Bovendien was je er 24/7. Mss gingen de paarden wel dagelijks buiten, maar dan slechts voor een uurtje oid.

En dit hoort imo niet onder rijtechnisch of ben ik nu helemaal mis :?

Jilletje

Berichten: 8176
Geregistreerd: 18-11-06
Woonplaats: Limmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-20 23:12

Misschien is bokt dan gewoon niet het juiste platform voor deze gebruiker en kan ze in haar eigen belang beter verwijderd worden.......
Want we moeten wel aardig tegen ts doen maar ts niet tegen de rest....

Nietsmar
Berichten: 855
Geregistreerd: 30-08-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-20 23:13

Jaaaaa, lekker makkelijk. Lekker kwetsend doen naar anderen maar wel verwachten dat iedereen normaal op jou reageert. Wat denk je nou zelf. :roll:

belle_boef

Berichten: 10749
Geregistreerd: 13-02-08
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-20 23:13

bigone schreef:
Ts gaat binnenkort begeleid wonen, dus dat kan een reden zijn waardoor ze apart reageert, zo zitten er wel meer op bokt. Laten we maar gewoon negeren en klaar.


Dan is het hoog tijd dat een mod die topics en reacties van haar verwijderd voor haar eigen bestwil

Jilletje

Berichten: 8176
Geregistreerd: 18-11-06
Woonplaats: Limmen

Re: Vieze stallen en geen weide

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-20 23:22

Dat dus!

Coby
Moderator Informatief
May the horse be with you!
The one and only

Berichten: 15464
Geregistreerd: 01-07-03
Woonplaats: Jubbega

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-20 23:28

Moderatoropmerking:
Gezien dit topic op RT staat en de vraag van TS hier niet past plaats ik hier een slotje. Wij gaan morgen in overleg waar dit topic naar toe verplaatst kan worden.