Afvoer paardenmest Groningen + huren mestcontainer

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sanet

Berichten: 8020
Geregistreerd: 10-10-04
Woonplaats: Fryslan!

Afvoer paardenmest Groningen + huren mestcontainer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-08 13:10

Na veel zoeken ben ik al tig bedrijven tegen gekomen, maar voornamelijk in andere delen van het land.

Voor mijn pensionstalling ben ik dus op zoek naar een bedrijf (pensionstalling zit in Groningen stad, maakt me dus niet uit waar ze zitten, als ze maar willen komen Haha!), die onze mestbult komt weghalen. Daarnaast willen we graag in plaats van de mest hoop die we nu hebben een container laten plaatsen (huren dus), die met regelmaat geleegd wordt.

Website's, telefoonnummers, alles is welkom Lachen

Wildgirl

Berichten: 11679
Geregistreerd: 14-11-03
Woonplaats: Drenthe

Re: Afvoer paardenmest Groningen + huren mestcontainer

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-08 15:22

er komt bij mij iets boven van een champignonnenkweker uit marum, hoe en wat weet ik niet meer...wellicht ff googlen?
Ik weet wel dat mijn baas(eswalmanege vries)zijn mest laat ophalen door een bedrijf dat landelijk opereert, kan wel eens vragen als je dat wil??

Sanet

Berichten: 8020
Geregistreerd: 10-10-04
Woonplaats: Fryslan!

Re: Afvoer paardenmest Groningen + huren mestcontainer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-08 17:14

Wildgirl schreef:
er komt bij mij iets boven van een champignonnenkweker uit marum, hoe en wat weet ik niet meer...wellicht ff googlen?
Ik weet wel dat mijn baas(eswalmanege vries)zijn mest laat ophalen door een bedrijf dat landelijk opereert, kan wel eens vragen als je dat wil??


Zegt mij niets in Marum, maar zal wel eens even gaan zoeken Lachen
Als je kunt informeren bij je baas zou dat super zijn Lachen Bedankt!

HippoLogic

Berichten: 9558
Geregistreerd: 15-05-04
Woonplaats: Vancouver, BC, Canada

Re: Afvoer paardenmest Groningen + huren mestcontainer

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-08 17:55

De Willem Steeman manege in Winsum maakt ook gebruik van een grote mestcontainer. Misschien kun je ze eens bellen en vragen hoe en wat?
Succes.

Sanet

Berichten: 8020
Geregistreerd: 10-10-04
Woonplaats: Fryslan!

Re: Afvoer paardenmest Groningen + huren mestcontainer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-08 22:57

HippoLogic schreef:
De Willem Steeman manege in Winsum maakt ook gebruik van een grote mestcontainer. Misschien kun je ze eens bellen en vragen hoe en wat?
Succes.


Jup, heb ik gedaan, via daar hebben we een prima adres gevonden. Binnenkort komen ze hem plaatsen ! Haha!

Linbrug
Berichten: 34
Geregistreerd: 18-10-05
Woonplaats: Westland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 18:59

Hieronder vindt u alle informatie en tarieven over het leveren van containers en het afvoeren voor paardenmest in heel Nederland.

Voor het ophalen van kleine hoeveelheden paardenmest voor particulieren of kleine stallen met 1 tot 10 paarden paarden verhuurd het bedrijf Van Lier - Van der Lans door heel Nederland verschillende soorten containers. Je kan hier een rolcontainer of afvalcontainer huren voor het afvoeren/ophalen van paardenmest met zaagsel, stro of vlas. Deze rolcontainer kan je dan 1 x per week, 1 x per 2 weken of 1 x per 4 weken laten ledigen op een vaste ledigingsdag. Een extra lediging kan natuurlijk altijd aangevraagd worden. Van Lier - Van der Lans verzorgt ook de mestafvoer voor de grotere paardenconcouren zoals het CHIO in Rotterdam, Outdoor Gelderland en Jumping Amsterdam. Voor meer informatie kunt u bellen met 0900-0174 (lokaal tarief) of even kijken op de website http://www.vanlier-vanderlans.nl



Afbeelding

Onderstaand het all-in tarief voor de rolcontainer met mest:

500 liter rolcontainer paardenmest met stro, zaagsel of vlas kost € 30,- per lediging. (Een grotere rolcontainer raden wij af omdat het anders te zwaar wordt voor de wieltjes)




Afbeelding


Onderstaand de all-in tarieven voor de diverse afvalcontainers met mest:

3 m3 container paardenmest met stro, zaagsel of vlas kost € 150,- per lediging.
6 m3 container paardenmest met stro, zaagsel of vlas kost € 200,- per lediging.
10 m3 container paardenmest met stro, zaagsel of vlas kost € 250,- per lediging.

Prijzen zijn exclusief btw.
Prijzen zijn inclusief huur.
Prijzen gelden voor heel Nederland.
Containers moeten minimaal 1 x per 4 weken geleegd worden.


Afbeelding

Wij verhuren containers in heel Nederland. U kunt ons 7 dagen per week bereiken op telefoonnummer 0900-0174 (lokaal tarief).


meer informatie vindt u op de website: http://www.vanlier-vanderlans.nl of http://www.rolcontainer-verhuur.nl

paardenmest afvoeren, paardenmest ophalen, mest afvoeren, mest ophalen, mesthandel, mest inzameling, paardenmest inzameling, mest afvoer, paardenmest afvoer, mest container, paardenmest container.

Julia
Berichten: 24745
Geregistreerd: 22-02-06

Re: Afvoer paardenmest Groningen + huren mestcontainer

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 19:24

Dit is een erg oud topic, namelijk uit 2008. Het is niet de bedoeling om zulke oude topics omhoog te halen. Je kunt hiervoor zelf een advertentie opstellen. Hier gaat een slotje op. :)