Paardentandarts Gelderland

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
luxje

Berichten: 4807
Geregistreerd: 23-06-03
Woonplaats: thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 18:06

leah1994 schreef:
Weten jullie misschien ook het telefoon nummer van jan broeze?
Ik kan het nummer nergens vinden.

kijk eens onder dierenartsenpraktijk Winterswijk, daar was hij (jaren geleden tenminste :o ) ook paardenarts

sjanien

Berichten: 2211
Geregistreerd: 13-06-06
Woonplaats: 't oosten

Re: Paardentandarts Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 19:26

Hij is al jaren niet meer bij de praktijk, dus daar vind je zijn telefoonnummer ook niet. Ik heb zijn nummer wel, als je het nog moet weten moet je maar even pb-en.

Lordino

Berichten: 728
Geregistreerd: 18-12-05
Woonplaats: Hengelo (ov)

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 16:55

Jan Meijer hoeft niet meer naar mij pony te kijken :n

Ik heb hem gehad voor de jaarlijkse controle, mijn pony had wat problemen vermoedde ik. Hij at vreemd, kantelde zijn hoofd tijdens het rijden en mijn instructeur dacht dat mijn pony nogal wat mankeerde aan de tanden. Jan Meijer kon niets vinden :?

Ik was niet tevreden en ben naar Winterswijk naar Jan Broeze gegaan, deze vond het zeer vreemd dat Meijer niets kon vinden. Ik heb zelf gevoeld voor en na de behandeling en een soort rapportje meegekregen. De tanden waren aan een kant hardstikke scherp en daardoor kantelde hij zijn hoofd waarschijnlijk ook tijdens het rijden. Er is vanalles aan zijn tanden gedaan en met rijden merkte ik duidelijk verschil! Ik kon merken dat mijn pony zich weer fijn voelde :j

Ik ga dus voortaan naar Jan Broeze, het kost wat maar dan weet je tenminste zeker dat het goed voor elkaar is!

blizzart

Berichten: 1398
Geregistreerd: 08-03-07
Woonplaats: beesd

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 22:00

moet een paard of pony altijd worden verdoofd worden als hij of zij naar de tandarts moet

gohya

Berichten: 33014
Geregistreerd: 25-03-07
Woonplaats: Ermelo.

Re: Paardentandarts Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 22:09

Ik heb altijd John Kegge,kent iemand die ook?
Hij woonde eerst in Delft maar woont nu in Duitsland en komt regelmatig naar nederland om paarden [hun gebit uiteraard] na te kijken en eventueel te behandelen.
IK vind hem best goed,en niet te duur.

gohya

Berichten: 33014
Geregistreerd: 25-03-07
Woonplaats: Ermelo.

Re: Paardentandarts Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-10 12:20

Niemand die John Kegge kent?

xmarliez

Berichten: 4098
Geregistreerd: 31-07-08

Re: Paardentandarts Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-10 12:24

Olav Franzel, die komt door het hele land. En is de beste die ik ooit gehad heb!! Je mag alles navoelen en je paard wordt niet verdoofd.