GZ: goed hooi wijde omg. van utrecht

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_rosita_

Berichten: 6800
Geregistreerd: 22-12-05
Woonplaats: 't dorpie

GZ: goed hooi wijde omg. van utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-07 15:42

hallo allemaal,

omdat de boer waar ik altijd hooi van had voor een leuk prijsje tijdelijk zonder zit en ik wel wat adresjes heb, maar dit in verhouding een stuk duurder is, ben ik op zoek naar goed hooi in de buurt van utrecht ( eemnes/baarn/soest/groenekan/hilversum zo ongeveer qua afstanden, andere plaatsjes uiteraard ook goed).

thuisbrengen of ophalen maakt in principe niet veel uit. het moet in ieder geval 100% zeker JKK-vrij zijn en per baal uiterlijk zo rond de 2,50-3,00 kosten.

wie weet een goed adresje?

_rosita_

Berichten: 6800
Geregistreerd: 22-12-05
Woonplaats: 't dorpie

Re: GZ: goed hooi wijde omg. van utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-07 07:28

niemand? Bloos

Anoniem

Re: GZ: goed hooi wijde omg. van utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-07 07:52

Er is nog geen nieuw hooi. Je kunt ook op marktplaats kijken. Ik heb altijd de afspraak met de boeren gehad, als er JKK in zit, dat ik het terug breng. Werkt altijd, als ze gaan draaien dat ze het niet kunnen garanderen en moeilijk doen, laten liggen.

Ik heb het ooit teruggebracht, maar kreeg wel hooi van een ander perceel mee dat niks had. Dat andere hooi zat er vol van, volwassen planten, maak mij niet wijs dat die boer dat niet heeft gezien. Knipoog

_rosita_

Berichten: 6800
Geregistreerd: 22-12-05
Woonplaats: 't dorpie

Re: GZ: goed hooi wijde omg. van utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-07 12:55

ik ben ook niet op zoek naar nieuw hooi, alsjeblieft niet;) mijn koudbloedjes voer ik oud hooi.
op marktplaats heb ik gekeken,maar kan niet veel vinden.

Tempus_Fugit
Berichten: 3666
Geregistreerd: 08-08-05

Re: GZ: goed hooi wijde omg. van utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-07 12:59

wij hebben thuis (hilversum) hooi liggen van ons land af. Ik denk dat m'n ouders we wat baaltjes willen verkopen, maar ben er niet zeker van. wij voerden het in de winter ook aan alle paarden.
pm maar even als je intresse hebt, dan geef ik je het telefoonnummer.