wie heeft zijn paard per foto laten behandelen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
jomaro
Berichten: 1028
Geregistreerd: 27-08-05

wie heeft zijn paard per foto laten behandelen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-07 13:44

Hoi

Het onderwerp zegt het eigenlijk al, wie heeft zijn paard laten behandelen per foto. (paragnost)
Wil graag de ervaringen weten.
En wat was je kwijt aan die behandeling.
Waren er echt grote problemen bij je paard.
En was je al voor die klachten bij de dierenarts geweest.

Hoop dat er bokkers zijn die hun ervaring willen vertellen.
Bedankt.

JessicaD88
Berichten: 903
Geregistreerd: 12-09-06

Re: wie heeft zijn paard per foto laten behandelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-07 13:46

Huh?? hoe kan je je paard nou per foto laten behandelen?? Misschien kan je iets duidelijker zijn?

Prince_

Berichten: 682
Geregistreerd: 25-03-06
Woonplaats: Alkmaar

Re: wie heeft zijn paard per foto laten behandelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-07 13:48

ben wel benieuwd ja. Ja

marleen_usar

Berichten: 24684
Geregistreerd: 04-04-05
Woonplaats: Pernis

Re: wie heeft zijn paard per foto laten behandelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-07 13:49

Daar liep recent een lang topic over, maar ik heb het laten doen.Het was gratis en heb het 2 keer laten doen,ik laat het doen als er een probleem is wat niet helemaal duidelijk is.Ik wilde ook weten of hij het rijden met bit prettig vond,zelf wist ik al van niet.Maar mijn paard vertelde dat ik zelf het beste wist wanneer ik met bit moest rijden.Ook waren er verschillende gezondheids zaken waar ik meer over wilde weten.

marleen_usar

Berichten: 24684
Geregistreerd: 04-04-05
Woonplaats: Pernis

Re: wie heeft zijn paard per foto laten behandelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-07 13:51

Ik test zelf middelen via een foto en ook andere dingen, spoor ook allergieèn e.d op.

BBotanya
Berichten: 318
Geregistreerd: 25-01-07

Re: wie heeft zijn paard per foto laten behandelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-07 13:52

behandeling per foto is moeilijk denk ik

wat ze wel vaak doen zijn readings via een foto
ik heb dit zelf ook laten doen en ik heb er veel aan gehad!!

rowo

Berichten: 19288
Geregistreerd: 18-02-05
Woonplaats: Twente

Re: wie heeft zijn paard per foto laten behandelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-07 14:56

Ik ken meerdere mensne die het hebben laten doen. Dieren hadden een vreemde aandoening waar een dierenarts geen raad mee wist. Zijn bij een paragnost geweest en naar de foto laten kijken. Ze krijgen een middeltje mee en vreemd genoeg was de aandoening weg. Ik geloof er zelf zo niet in, maar het schijnt soms wel te werken.
Hier in de buurt zit er geloof ik ook 1 (in Noordijk) en die kostte geloof ik 40 euro.

jomaro
Berichten: 1028
Geregistreerd: 27-08-05

Re: wie heeft zijn paard per foto laten behandelen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-07 15:33

JessicaD88 schreef:
Huh?? hoe kan je je paard nou per foto laten behandelen?? Misschien kan je iets duidelijker zijn?



Denk dat het misschien al duidelijker is. Een paragnost kan e.v.t. per foto je paard op afstand behandelen. Wil daar graag ervaringen over horen/weten.

ellepel

Berichten: 47431
Geregistreerd: 24-02-04
Woonplaats: assen

Re: wie heeft zijn paard per foto laten behandelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-07 15:34

ja ik heb het vroeger gedaan.
toen was nog niet helemaal duidelijk wat mijn paard had en ben toen naar een paragnost gestapt.
helaas heb ik er nooit wat van gemerkt en paard is uiteindelijk overleden.
kosten waren toen 35 gulden( is al lang geleden)

Bianca6
Berichten: 1319
Geregistreerd: 06-05-05
Woonplaats: Eerst Eindhoven nu KESSENICH BELGIE!

Re: wie heeft zijn paard per foto laten behandelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-07 15:35

Er is ene verschil tussen behandelen en "lezen". Ik ben veel over mijn paard te weten gekomen. Mijn zus doet dit bij o.a. paarden en heeft er echt een lange opleiding voor gevolgt. Ik geloof niet zo in mensen die wel de gave hebben maar vanalles omhoog halen en vervolgens niet weten wat ze ermee moeten. Website van mijn zus: http://www.mogelijk-heden.nl

HouVanUtopia
Berichten: 7173
Geregistreerd: 19-03-07
Woonplaats: Zuid Holland

Re: wie heeft zijn paard per foto laten behandelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-07 15:37

bij mijn ponygedaan veel te weten gekomen,,
het heeft bij mij echt geholpen..maar was bijkennisenn,,,,
en mocht gratis..
dus prijs weet ikniet..maar was er heel teverden over!!!
(ze heeft tevens paarden van edward & anky behandeld!!)
Ze doet het nu bijna niet meer en richt zich vooral op het tekenen van paarden:)

Anoniem

Re: wie heeft zijn paard per foto laten behandelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-07 00:19

TAO --> EA GZ DI.

Letwel dat alleen ervaringen uit eerste hand zijn toegestaan Lachen

pientje4

Berichten: 777
Geregistreerd: 15-07-04
Woonplaats: Maastricht

Re: wie heeft zijn paard per foto laten behandelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-07 18:46

ik heb het gedaan. Meer uit nieuwschierigheid....bij ons op stal had iemand foto opgestuurd en klopt precies wat die vrouw zei (artrose in linkerachterbeen en in rug)....

Bij mij klopte t voor geen meter. Mijn paard zou hooikoorts hebben (nooit iets van gemerkt, maar goed zou kunnen). Verder had hij nergens last van, terwijl hij pas (2 dagen eerder) een infuus heeft gehad tegen kalkvorming rondom halswervels.
Toen ik dat zei zei ze: oh dan heeft dat al goed geholpen....kortom: ik geloof er niet in (misschien heeft het daarom niet gewerkt????)

Nevie
Berichten: 109
Geregistreerd: 24-10-05

Re: wie heeft zijn paard per foto laten behandelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 15:01

Ik heb dit laten doen bij mijn paard.
Het sloeg werkelijk helemaal nergens op! De meeste antwoorden waren afgeleid uit de vragen en bij mijn `strikvragen` ging ze finaal de mist in...

op mijn vraag waarom mn paard soms knarsetande (?) antwoordde ze dat hij dit deed omdat hij het niet leuk vond dat hij zo lang op stal moest staan. Fout! Hij doet het als hij iets moeilijk vind met rijden en staat dus helemaal niet lang achter elkaar op stal!

Ik geloof wel dat er mensen zijn die het kunnen, maar er lopen ook veel oplichters rond!

xtostarlight

Berichten: 9230
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Best/Boskant

Re: wie heeft zijn paard per foto laten behandelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-07 20:35

Heb het ook laten doen, met mijn paard was schijnbaar vanalles mis (waaronder dat haar hele rug van haar hals tot staart vastzat) en de dingen waar ze imo echt last van heeft werden niet genoemd. Verder moest ik zelf al een verhaal typen, waardoor daar al veel uitgehaald kan worden. Ik weet het niet, ik weet niet of het waar is ik weet niet of het oplichting is, weet alleen dat mn paard bij de osteopaat niet zo vast zat als dat gezegd was, en dat ze daarna weer super liep zonder gezeik/ruzie/geren. Het heeft dus uiteindelijk wel super geholpen, maar of het door de reading kwam... T kwam puur omdat de osteopaat (na aanleiding van de reading) kwam.

Volgende week komt er iemand langs die paarden in real live read zegmaar. Hoop dat daar wat nuttigers uitkomt.

Hele verhaal kan via pb, ga niemand zwart liggen maken en noem geen namen. Misschien dat het ook allemaal wel deels waar is, maar helemaal geloof ik er niet meer in. Ik hoop dus dat de volgende reading geloofwaardiger is.

Sjoyceje

Berichten: 583
Geregistreerd: 11-08-06
Woonplaats: Twente

Re: wie heeft zijn paard per foto laten behandelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-07 16:23

ik heb mijn paard laten readen door middel van foto's. Het is echt ongelofelijk wat hier uit is gekomen! Alles klopte! had verder helemaal geen info gegeven, alleen de naam en leeftijd van mijn merrie. Alle gezondheidsproblemen van mijn paard heeft ze eruit gehaald, ook dit klopte precies.Ze heeft het ook bij meerdere mensen bij ons op stal gedaan, en dat klopt ook helemaal.

Amable

Berichten: 9680
Geregistreerd: 04-10-03
Woonplaats: Eindhoven

Re: wie heeft zijn paard per foto laten behandelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 22:09

Sjoyceje > Wie heeft jou paard geread? (positieve reclame mag toch wel Knipoog )

Sjoyceje

Berichten: 583
Geregistreerd: 11-08-06
Woonplaats: Twente

Re: wie heeft zijn paard per foto laten behandelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-07 09:35

Nancy van Stal danae heeft dit gedaan. Ze is echt goed.

madelief88

Berichten: 2877
Geregistreerd: 14-08-05
Woonplaats: Alkmaar

Re: wie heeft zijn paard per foto laten behandelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-07 22:33

Ik sta ook op de wachtlijst bij Nancy.
Ben echt heel benieuwd wat er uit gaat komen, tot dusver heb ik ook alleen maar positieve dingen over haar gehoord. Website is http://www.staldanae.nl , die stond nog niet vermeld volgens mij Knipoog

*edit* ik weet trouwens niet of zij echt paarden behandelt, ze doet wel readings.

Amable

Berichten: 9680
Geregistreerd: 04-10-03
Woonplaats: Eindhoven

Re: wie heeft zijn paard per foto laten behandelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-07 23:36

Nancy komt zondag bij ons op stal, ik ben echt heel benieuwd!!!

xtostarlight

Berichten: 9230
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Best/Boskant

Re: wie heeft zijn paard per foto laten behandelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-07 23:12

Om er even op terug te komen: Nancy is vandaag bij ons op stal geweest, en het is super bevallen. Ben wel weer behoorlijk gerustgesteld moet ik zeggen Bloos!

Dit kwam een stuk rustiger en betrouwbaarder op me over. Vond het een superdag Haha!