Ervaring met webshop Zadelsteun/Caballos Nederland/Janneke Geelen?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_Lorette_

Berichten: 12097
Geregistreerd: 27-09-04
Woonplaats: Onder Zwolle

Ervaring met webshop Zadelsteun/Caballos Nederland/Janneke Geelen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-24 16:44

Wie heeft hier wel eens besteld? Ik heb ruim 3 weken geleden een bestelling gedaan en kan buiten een toezegging via WhatsApp op 5 april geen contact krijgen. Misschien weten jullie of er iets aan de hand is. :)

XXTien1979
Berichten: 82
Geregistreerd: 10-05-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-24 20:20

Moderatoropmerking:
alleen ervaringen uit de eerste hand zijn toegestaan

BtjeS
Berichten: 6
Geregistreerd: 30-04-24

Re: Ervaring met webshop Zadelsteun/Caballos Nederland/Janneke Geelen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-24 12:55

Idem hier. 28/03 wat gekocht via marktplaats en niets ontvangen. Alleen wat excuses en komt er aan. Wel een verzendlabel maar pakketje wordt al meer dan een week niet afgegeven.

_Lorette_

Berichten: 12097
Geregistreerd: 27-09-04
Woonplaats: Onder Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-24 13:32

Ik heb een week geleden (23/4) toch contact gekregen. Mijn bestelling is niet leverbaar en is geannuleerd. Ik kreeg een screenshot van de terugbetaling via iDeal, maar tot op heden is dit niet bijgeschreven op mijn rekening en nu is het lastig om een reactie te krijgen.

BtjeS
Berichten: 6
Geregistreerd: 30-04-24

Re: Ervaring met webshop Zadelsteun/Caballos Nederland/Janneke Geelen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-24 13:36

Ik had week geleden ook contact en toen is er een verzendlabel gemaakt. Maar er is niks verzonden. Ik heb gewaarschuwd dat ik aangifte ga doen. Hoop dat ze geen oplichter is en dat alles goed gaat daar maar ben bang dat ik toch naief ben geweest. Ik hoop dat ze nog reageert (en dat er niks ernstigs is). En anders gaat bij mij de aangifte er uit want ben bang toch opgelicht te zijn.

_Lorette_

Berichten: 12097
Geregistreerd: 27-09-04
Woonplaats: Onder Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-24 13:45

Je mag er vanuit gaan dat er meer betrouwbare mensen zijn dan oplichters, dus ik vind het niet naïef. Het is een gediplomeerd zadelpasser met een kvk nr en een eigen webshop. Dat leek mij niet verdacht. Jammer dat het toch verkeerd moest lopen.

Ik zat net in het proces van aangifte doen toen ik ineens reactie kreeg en heb de aangifte toen afgebroken. Dat zal ik nu weer opnieuw gaan doen. Na een maand heb ik er namelijk ook geen vertrouwen meer in. Geld terugstorten duurt geen week of langer. Dat was een leuke screenshot, maar niet meer dan dat. :+

BtjeS
Berichten: 6
Geregistreerd: 30-04-24

Re: Ervaring met webshop Zadelsteun/Caballos Nederland/Janneke Geelen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-24 13:56

Ik heb haar tot vanmiddag 16 uur gegeven zodat ze het nog kan rechttrekken (na meerdere waarschuwingen). Daarna gaat hij van mij er ook uit. Helaas.

BtjeS
Berichten: 6
Geregistreerd: 30-04-24

Re: Ervaring met webshop Zadelsteun/Caballos Nederland/Janneke Geelen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-24 14:36

Het lijkt er op dat ze het toch verstuurd heeft dus ik ga geen aangifte doen. Ik ga uit van overmacht aan haar kant

Bielsje

Berichten: 1395
Geregistreerd: 17-09-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-24 17:56

_Lorette_ schreef:
Je mag er vanuit gaan dat er meer betrouwbare mensen zijn dan oplichters, dus ik vind het niet naïef. Het is een gediplomeerd zadelpasser met een kvk nr en een eigen webshop. Dat leek mij niet verdacht. Jammer dat het toch verkeerd moest lopen.

Ik zat net in het proces van aangifte doen toen ik ineens reactie kreeg en heb de aangifte toen afgebroken. Dat zal ik nu weer opnieuw gaan doen. Na een maand heb ik er namelijk ook geen vertrouwen meer in. Geld terugstorten duurt geen week of langer. Dat was een leuke screenshot, maar niet meer dan dat. :+



Ik heb laatst bij een andere webshop gehad dat ik geen terugbetaling kreeg (via Ideal betaald) maar de afschrijving was toen ineens verdwenen... Leek alsof die "gewoon" ongedaan was gemaakt, echt heel vreemd. Ik zeg het maar, je weet het nooit :+

Lizenlotte
Berichten: 407
Geregistreerd: 17-01-20

Re: Ervaring met webshop Zadelsteun/Caballos Nederland/Janneke Geelen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-24 18:26

Ow hier word ik niet blij van.. ik heb nl. tegoedbonnen voor een paar lessen op joker bij haar gekregen, zou jammer zijn als die niet ingewisseld kunnen worden :-(

BtjeS
Berichten: 6
Geregistreerd: 30-04-24

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-24 08:17

Lizenlotte schreef:
Ow hier word ik niet blij van.. ik heb nl. tegoedbonnen voor een paar lessen op joker bij haar gekregen, zou jammer zijn als die niet ingewisseld kunnen worden :-(


Ik kreeg de indruk dat er een niet structureel issue was. Zie ook verder geen klechten ergens. Dus dat komt vast wel goed.

XXTien1979
Berichten: 82
Geregistreerd: 10-05-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-24 08:28

Stuur me gerust een pb als je meer wilt weten hierover. Blijkbaar mag ik niks plaatsen hierover ...

BtjeS
Berichten: 6
Geregistreerd: 30-04-24

Re: Ervaring met webshop Zadelsteun/Caballos Nederland/Janneke Geelen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-24 17:14

Ik heb het bestelde binnen gekregen met kadootje voor het wachtten. Geen oplichtster dus, gelukkig! Maar gewoon iemand die door onstandigheden traag was. Gebeurd ons allemaal wel eens.

Rianneko
Berichten: 7
Geregistreerd: 24-08-19
Woonplaats: Overijssel

Re: Ervaring met webshop Zadelsteun/Caballos Nederland/Janneke Geelen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-24 17:23

Ik heb nog nooit wat besteld bij de website, maar ik ken Janneke wel. Ze is meerdere keren bij mij geweest als zadelpasser, ik heb zelf nooit echt problemen met haar ervaren. Soms reageerde ze weleens laat, maar dat was alles. Ik hoop dat allemaal snel opgelost wordt, ik herken dit niet van haar.

_Lorette_

Berichten: 12097
Geregistreerd: 27-09-04
Woonplaats: Onder Zwolle

Re: Ervaring met webshop Zadelsteun/Caballos Nederland/Janneke Geelen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-24 20:20

Ik heb mijn geld vandaag teruggestort gekregen! Heel fijn. Het is dus toch allemaal goedgekomen. :)