CS horse design betrouwbaar?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Zertab

Berichten: 12321
Geregistreerd: 05-02-11
Woonplaats: Brabant

CS horse design betrouwbaar?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-23 22:14

Hoi,

Geen idee waar ik dit neer moet zetten. Ik gok hier ook niet, maar ik wist het niet :+

Is CS horse design een betrouwbare webshop? Ik had iets besteld, nog niet betaald, en nu vragen ze eerst om een betaling. Alleen ik krijg een link naar Ban contact, en naar mijn weten is dat een Belgische instantie (om het even zo te noemen). Terwijl CS horse design gewoon Nederlands is en ik ook gewoon een Nederlander ben. Dus ik vind dat nogal raar?

Wat zijn jullie ervaringen?

ynskek
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 10463
Geregistreerd: 11-05-13
Woonplaats: Dronten

Re: CS horse design betrouwbaar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-23 06:48

Ik heb dit verplaatst naar Ervaringen en Diensten. [ED] Daar past dit beter

callippo

Berichten: 3208
Geregistreerd: 03-06-02
Woonplaats: Enschede

Re: CS horse design betrouwbaar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-23 08:16

Misschien dachten zij dat je in België woont en sturen ze daarom een Belgische betaaloptie?

Ik ken ze persoonlijk, maar heb alleen op beurzen bij ze gekocht. Maar ze bestaan al een tijd en hebben op beurzen altijd een grote stand met veel voorraad.

Als je liever met iDeal betaalt, zou je de bestelling opnieuw kunnen plaatsen in de shop. Of vraag het eerst, of ze zich vergist hebben.

Zertab

Berichten: 12321
Geregistreerd: 05-02-11
Woonplaats: Brabant

Re: CS horse design betrouwbaar?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-23 08:24

Dan is het maar goed dat het mislukt is anders zouden ze het naar België sturen en er dus achter komen dat mijn adres niet bestaat daar :')

JameyDL

Berichten: 211
Geregistreerd: 07-02-19
Woonplaats: Deurne

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-23 11:58

Zertab schreef:
Dan is het maar goed dat het mislukt is anders zouden ze het naar België sturen en er dus achter komen dat mijn adres niet bestaat daar :')


Ik ben een keer persoonlijk bij hun geweest, en ken hun vaste fotograaf. Persoonlijk denk ik dat ze te vetrouwen zijn en stuur ze een berichtje met je verwarring. :o

Dafness

Berichten: 813
Geregistreerd: 05-02-10

Re: CS horse design betrouwbaar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-23 12:06

Hoi!

Ik snap je twijfel maar CS Horse & Design is zeker te vertrouwen.

Ik ken ze persoonlijk want ik werk vast met hun samen als fotograaf en daarnaast zijn het goede vrienden van me. Ik verwacht dan ook dat dit berust op een misverstand. Als je wilt mag je mij een prive berichtje sturen met het probleem/vraag dan zet ik het graag voor je door naar de eigenaresse. Met het verzoek dit even uit te zoeken.